לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

מסיבה של סטרייטים סוף סוף (?)


אז ככה ,


זה שישי ביתי שכזה , אחרי שכל השבוע עבדתי , הדבר האחרון שהיה לי חשק אליו זה לצאת ..


ואז אחרי שקמתי מהשנת ערב ?(מישהו צריך להמציא לזה שם)


התעוררתי וסוף סוף שמחתי לקום ולדעת שיש קצת אוכל במקרר .. אז הכנתי סלט לארוחת ערבחיבוק של הסוררת


ואז קיבלתי כמו תמיד מיליון הזמנות לכל מיני מסיבות ושטויות שכל מיני יחצנים שולחים לי ..


וכרגיל ,ישר רושמת לא מגיעה .


אבל ! אחד מהם קרץ לי קצת !


זה יהיה שישי הקרוב , ערב מקסיקני בבר שנקרא ברגמן, 


והיה כתוב בענק -״טקילה ב11 ש״ח כל הערב״ ... הלווו !!!


אני שם ! טקילה ואני זה חברות נפש !!


רק הבעיה היחידה ?


חוץ מהנשף והאפטר של המסיבת סיום של בצפר , לא הייתי במסיבות של סטרייטים כבר שלוש -ארבע שנים !


זה לא שאני חלק מהקהילה הגאה , אבל אני פשוט מאוד תומכת בה ,


וכבר שנתיים שאני הולכת לכל המסיבות ,


ובוא נגיד שאין ממש קודים של התנהגות במסיבות כאלה ...


כאילו עם טיפה וודקה ואתם תראו אותי רוקדת עם מישהו צמוד צמוד על הבמה/העמדה של הדיג׳י/על המעקה/על הרמקולים/על הספות 


חחח בקיצור לא חסר מקום להתפרע !


וגם תמיד שידידים שלי שותים קצת הם חוזרים להיות סטרייטים ואז הם נזכרים שיש לי שני פומלות במקום ציצים , ואז הם תופסים צובטים ומתלהבים מהם כמו סטרייטים טיפשים..


וככה אני רגילה להתנהג -לרקוד במסיבות .


ומרגיש לי קצת מוזר ללכת למסיבה של סטרייטים , כאילו ברור לי לגמרי שאם אני אפילו יתנהג חצי ממה שאני מתנהגת במסיבות של גייז ישר יחשבו וואו מי זאת השרמוטה הזאת ?


אבל הקטע זה שנימאס לי קצת ממסיבות גייז ... כאילו זה המון כיף אבל הסיכוי למצוא שם מישהו חמוד זה כמו למצוא אותי באיצטדיון כדורגל = אין סיכוי כזה !


אזז השאלה זה ,


האם ללכת ? כאילו נראלי שמגיע לי קצת להתפרק והלוו טקילה (!!!!!) 


אבל אממממ לא רוצה לצאת הזונה של המסיבה ... פשוט זה מה שהתרגלתי אליו ...

נכתב על ידי Purple Heart , 13/7/2013 02:06   בקטגוריות חיית מסיבות, גייז והקהילה, חברות ?, החיים סביב המוזיקה, ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)