לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

תקופת הוללות או זוגיות ?


אז ככה ,

יום שבת בערב , הולך להיות לי דייט עם בחור יחסית חמוד , 

בן 19 , מסיים תואר ראשון במשהו במחשבים (תיכנות וכאלה) 

הוא במסלול מיוחד של הצבא ומתגייס חודש לפני..

בקיצור הכל טוב ויפה ..

 

אבל

 

בזמן האחרון ,

הייתה לי תקופת הוללות נחמדה שכזאת ,

בלי מחויבויות ,בלי קשרים ..

רק יזיזות..

ונהנתי,

היה לי כיף ..

ממש תל אביביות ברחובות קריצה

 


בקיצור אין לי מושג מה לעשות ...

הרבה זמן רציתי מישהו רציני , ובאמת לדעת שאני יכולה לאהוב מישהו ...

אבל מה אם זה יכול להיות משהו רציני ?

מישהו שסוף סוף אני ירגיש טוב איתו ?

האמת שהוא גם קצת מלחיץ אותי ...

מכין אותי לזה שברגע שהוא יביא אותי לבית שלו ההורים שלו והאחיות שלו יחקרו אותי ויחנקו אותי באהבה העיקר שאני ישאר .

ממה שהבנתי , בביתו העיראקי ברגע שאתה בן 19 ומביא חברה ראשונה הבייתה , זה בעיקרון סוג של זהו חתונה ...

ואההההה לא ! פשוט לא !

לא רוצה חתונה ! לא רוצה להתחתן ! לא חושבת שזה איי פעם יקרה .

ובטוח לא רוצה ילדים ..

נוח לי לדעת שהטווח הכי ארוך שיכול להיות לקשר שלי זה לאותו יום /כמה ימים ...

ופשוט נשארת לי שאלה אחת בראש,

האם כל הקטע הזה של היזיזות גרם לי לפחד ממחויבות ?

טוב ...

בנתיים נחזור ללתכנן מה ללבוש לשייט .

 

נכתב על ידי Purple Heart , 16/7/2013 21:28   בקטגוריות ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, Sexy stories, אופטימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)