לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

מכתב געגוע לסבתא ..


סבתא לי היקרה שלי,אין לך מושג כמה שאני מתגעגעת אלייך! אין מספיק מילים בעולם הזה כדי לתאר כמה שאני אוהבת אותך ! אני כל פעם מחדש נופלת ונשברת ובוכה כי אני פשוט מתגעגעת אלייך כל כך ! אני מתגעגעת לשיחות טלפון שהיית מתקשרת אליי,אני מתגעגעת לשבת איתך בסלון לראות טלוויזיה בזמן שאת מחזיקה לי את היד ומנשקת אותה . אני מתגעגעת לדיבורים שלך על זה ששוב הלכת למספרה ושעשו לך תסרוקת ושמו לך לק העיקר שתרגישי הכי יפה בעולם . אני מתגעגעת ללהביא לך חיבוקים ונשיקות , ולשאול מה שלומך ולשמוע מה כואב לך היום ומה השתפר מאתמול . אני כל כך מרגישה בחיסרון הזה שלך שאני פשוט אבודה ולא יודעת מה לעשות עם עצמי,לא יודעת לאן לפנות, לא יודעת מה אני רוצה מעצמי,אני רק רוצה שתחזרי בשביל חיבוק ונשיקה אחרונים,אני כל כך כועסת על עצמי שלא הספקתי להיפרד ממך , אפילו שאני יודעת שזה לא באשמתי, אני מנסה להישאר חזקה בשביל אימא אבל זה כל כך כואב לי וקשה לי שאני מוצאת את עצמי נזכרת בך בכל שנייה אפשרית של היום,אפילו עכשיו באמצע הלילה אני מוצאת את עצמו מחבקת את התכשיטים שנשארו לי ממך , בתקווה שאיכשהו החיבוק הזה יגיע אלייך,מנשקת אותך אפילו שזאת רק תמונה אני רוצה שהנשיקה הזאת תגיע אלייך ,ואני יודעת שעברו חודשיים וחצי אבל הכאב הענק הזה שיש לי בלב פשוט לא עובר ,אני מתחרטת על כל שניה שכעסתי עלייך , ועל כל שנייה שלא הייתי איתך, אני מוכנה לתת את כל העולם עכשיו העיקר ששוב תהיי פה כדי להגיד לי שאת אוהבת אותי או שאני צריכה דיאטה ! וזה הורג אותי כל פעם מחדש זה שאת לא היית פה בסיום לימודים שלי , ולא היית פה בנשף כדי לראות אותי , ולא תהיי פה ביום הולדת שלי כדי להתקשר ולאחל לי מזל טוב , ולא תהיי פה ביום הולדת שלך כדי שנחגוג , ולא תהיי פה שאני יתגייס, וזהו , את כבר לא תחזרי ואני לא מאמינה , אני לא רוצה להאמין ,אני עוד מחכה ליום הזה שאני יכנס לבית שלך ושל סבא ושאת תשבי שם הכורסא שלך מול הטלוויזיה ותשמחי מזה שהנכדה שאת הכי אוהבת הגיעה לבקר אותך שוב. אני מתגעגעת לשמוע אותך שרה לי את השיר שלנו , אני מתגעגעת לשמוע ממך כל שישי בצהריים על מה שבישלת לשבת , אני אפילו מתגעגעת לשמוע כמה שסבא משגע אותך וכמה שכבר נמאס לך ממנו , אני רוצה להאמין שאת עדיין אוהבת אותי , ויודעת כמה שאני אוהבת אותך,ויאהב אותך תמיד ולנצח !


ואני יודעת שאת היית נגד קעקועים אבל אני רוצה לספר לך שאני מתכננת ביום הולדת שלך ללכת ולעשות קעקוע של שתי השורות הראשונות של השיר שלנו, שורה אחת בשבילך ואחת בשבילי.


אוהבת אותך ומתגעגעת עד אין סוף !


שלך,


Danielle


waf-waf

נכתב על ידי Purple Heart , 23/7/2013 01:23   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)