לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

הרעב הפך כבר לשיגרה


השעה 11 בלילה , עכשיו חזרתי מהעבודה ,

אחרי שכל מה שאכלתי היום זה סנדוויץ קטן ,

ואני עייפה ורעבה , ומותשת .

אני כבר מרגישה את זה בעבודה , אני פתאום מסתחררת , ומקבלת חולשה כזאת ...

אז אני עולה לשתות .

מזל שהמים שם בחינם ..

באמת שכבר התחלתי להתרגל לחזור לבית ריק מאוכל ולהגיד טוב עוד יום שאני הולכת לישון רעבה ...

אין לי מה לאכול ואני לא יכולה להתקשר לאימא ולהגיד לה אימא אני רעבה ..

זה ישבור לה את הלב , גם ככה יש לה את הצרות שלה ,

ושהיא יכולה היא מביאה לי כסף כדי שאני יעשה קניות גם לבית שלי ..

ואני שונאת את ההרגשה הזאת של הנזקקת,

אז אני משקרת לה שאכלתי היום סלט וחביתה בבוקר , ובצהריים אורז וחזה עוף, ובעבודה סנדוויץ ...

שבתכלס ? הסנדוויץ המסכן הזה ? זה האוכל שלי כבר כמה ימים טובים ....

טוב הלכתי לישון ...

והאמת שאם הצליחו לשרוד בשואה , אז מי אני שיתלונן ?! 

בסנדוויץ יש הרבה יותר קלוריות ממה שהיה להם !! 

אז הרעב הזה ? זה הכל בראש !!!

יאללה לילה טוב :/

נכתב על ידי Purple Heart , 31/7/2013 23:09   בקטגוריות רק בריאות, ציניות זה כל המשחק, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)