לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

?It's the new me ..I think


1.נפרדתי היום מההוא בן ה19 , (כן כן הבתול נו). האמת היה קשה , היה לי גוש בגרון וכל פעם שהוא ביקש לנסות ולעבוד על הדברים שהפריעו לי הרגשתי כמו מרשעת , וכל פעם שעניתי לו שאני לא רוצה לנסות הרגשתי איך משהו מת בעיניים שלו , אבל אין ברירה , זה לטובתו ... אני פשוט סיפור מתוסבך מידי בשבילו , מגיע לו מישהי שתאהב בו כל פרט ופרט ושתהיה מאוהבת בו עד השמיים .. ואני פשוט לא זאתי , עם כל הרצון הטוב ועם כמה שחשבתי שהוא מקסים ומעולה , זה פשוט לא זה ..

 

 

 

2.הכרתי היום מישהו שהאמת הפתיע אותי , בחור , בשנות ה20, שרירי, מקסים, שזוף , עם תחת מווווושלם! אחד שכל אחת גומרת רק מלראות תמונה שלו ! אבל מה הקאטץ׳ ? הוא אוהב להיות עבד ... אוהב שיש לו מלכה שאומרת לו מה לעשות .. דוגמא הכי פשוטה לזה ? והוא הרגע הכיר אותי שיהיה ברור (!!!!!) אמרתי לו שיש לו תחת מדהים והוא שאל מה אני חושבת שסקסי בעיני , אז אמרתי לו בחצי רצינות וחצי צחוק שלדעתי אין יותר סקסי מגבר עם תחת כמו שלו לבוש בחוטיני ! ואיך זה ניגמר ? הוא הלך וצילם לי 3 תמונות עם חוטינים שונים ... חשבתי לרגע שמתתי והתבלבלו ושלחו אותי לגן עדן במקום לגיהינום ! אז החלטתי לבדוק את העיניין , אני יודעת שאני אוהבת להיות טיפה שתלטנית במיטה אבל הוא לוקח את זה לרמות אחרות לגמרי , שאני ימות ... מי חשב שאני ידבר /יחשוב על סקס שכולל את הדברים הבאים : קולר ... השפלות..ציווי ... והכל רק כי זה מה שהוא אוהב ... 

אבל אני החלטתי שאולי אני ינסה , האמת זה יכול להיות דווקא מעניין , אני , עם קוקו גבוה וארוך , מאופרת באיילינר שחור ועבה ועם אודם אדום , לבושה בבייבי דול שלי , על העקבים של ה15 ס״מ , ומחזיקה ביד אחת שוט וביד השניה את התחת שלו ...

חחחחחחח כנראה שבכל אחד מאיתנו קיים איזה סדיסט קינקי שמת לצאת החוצה .. איי איי מאיפה נופלים עלי הטיפוסים האלה ?!

 

 

3. אני הגעתי למסקנה , אני רוצה שעכשיו יעשו בשבילי /שיקרו דברים טובים בשבילי . 

עוד מעט יש לי יום הולדת , ויש לי עוד טיפה להוריד .. אבל אני כנראה הולכת לשתות את כל הקילוגרמים שהורדתי ביום הולדת שלי בחזרה . אני מתכננת כל כך הרבה לשתות שיוכלו אפילו למלא לי בריכות שונות של וודקה , טקילה , ייגר הכל הולך העיקר לשתות , להשתחרר , להינות ולנצל את העובדה , שאני זאת אני ושאין דבר שיכול להיות טוב יותר מזה ! 

 

 

ושכולם יסתכלו לי בתחת !!!!

 

לילה טוב מוציא לשון

נכתב על ידי Purple Heart , 4/8/2013 02:21   בקטגוריות Sexy stories, חברות ?, חברות ?O.O, חיית מסיבות, ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)