לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

החשפן המושלם


אז אתמול הוא בא אליי , הגוף המושלם הזה ,

הגוש סקס אפיל המהלך הזה ,

או כמו שהוא קרוי בישראל - ליאור .

קצת על ליאור , ליאור הוא מאמן כושר מרמת גן , שחום מנופח קצת ושרירי , עם תחת מושלם שאוהב ללבוש חוטיני..

ליאור הוא הכי מבוגר שהייתי איתו , אבל הוא מתנהג עדיין עם האנרגיות של ילד בן 17.

אז הוא בא אתמול , בזמן שאני מתרוצצת בבית ערומה כי יצאתי מהמקלחת והבנתי שאין ריצפה וצריך לנקות ויש לי 5 דקות לפני שהוא בא .

אז הוא התעכב בדרך כי ביקשתי , וקנה לי 2 בקבוקי קולה , בקבוק של סודה ובקבוק וודקה ..

 והאמת ? לא נגענו באף אחד מהם !

הוא בא והביא לי חיבוק ,

 ומולי אני רואה בחור בגובה שלי , שרירי (האמת ממש שרירי!) לבוש בגופיה צמוד שמדגישה עד כמו הוא שרירי, וג׳ינס ענק שגם עם החגורה נופל לו .

ואה , כפכפים !

בקיצור שלוך!

אבל הייתי מוכנה לסלוח לו בזמן שדיברנו הוא פתאום תפס אותי ונישק אותי וישר טעמתי שהוא עישן והוא אמר שעברו שעתיים מאז ושאני לא אמיתית בקטע שטעמתי את זה . 

מפה לשם נגיד שאת הסרט כבר לא הספקנו לראות , ולא היינו צריכים לשתות וודקה כדי להשתחרר ,

היה בינינו רגע כזה של משיכה מטורפת ומשם כבר המשכנו לבד ..

בוא נגיד שלמרות שהוא אוהב ששולטים עליו הוא אתמול שלט עלי , סחף אותי ונתן לי להרגיש כאילו אני עוד שניה מתה  .

בזמן שתוך כדי הוא מביא לי ביסים עם השיניים בתחת משהו שכאב אבל היה די כיפי ..

וכל הזמן הוא רק ליטף אותי מלמעלה למטה ולוחש לי באוזן כמה שהוא אוהב את הגוף שלי ושאני מושלמת , שככה הוא אוהב , לא פחות ולא יותר ..

יש את המשפט הזה , מכל מלמדי השכלתי , אז גם ממנו למדתי !

הוא הכיר לי תנוחה חדשה ושימושית אבל רק אם מישהו הוא שרירי כמוהו ... זה קשור לשכיבות שמיכהקריצה

ואז לפני שהוא הלך , הוא ביקש חיבוק ואמר שהיה לו מדהים והחמיא לי על כמה שאני יפה וסקסית ושאני חייכנית ואנרגטית ומקסימה .

ולסיום ? הבאתי לו חוטיני אחד שלי למדוד וצחקנו רצח כי זה לא הסתיר לו כלום והכל ברח לו ..מוציא לשון

בקיצור , גבר השנה , גם חתיך , גם סקסי וגם לבוש בחוטיני !

נכתב על ידי Purple Heart , 7/8/2013 11:33   בקטגוריות Sexy stories, חברות ?, חברות ?O.O, ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)