לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

אני פשוט כל כך שונה עכשיו


אני כל כך שונה עכשיו .

אני חושבת על זה פתאום ,

פעם הייתי רק בקטע של מערכת יחסים וחבר ואהבה ובלה בלה בלה ...

רציתי את זה כל כך ,

ושהייתי בזה הייתי מוכנה להקריב את הכל ,

לתת את כל כולי בשביל העלוב שהתייחס אליי כמו לזבל .

וכל זה בשביל מה ?

בשביל סקס עם בנאדם אחד ? בשביל תחושת אהבה מזויפת? בשביל להשתעמם מאותו אחד ומהסצינות שהוא עושה לי שוב ושוב ?!

והיום ?

היום אני אומרת לא תודה .

לא רוצה את העבודה הזאת!

ביום שתהיה לי מערכת יחסים או אהבה שתרגיש לי כמו כיף ולא כמו עבודה אז בכיף.

אבל עד אז ?

לא רוצה להשקיע את כל הלב והנשמה בשביל שאיזה לוזר ישבור לי אותו ?!

לא תודה !!

אני היום יודעת כמה אני שווה ,

יודעת שיש לי את הכוחות לשלוט בחיים שלי ובאנשים שאני פוגשת .

ואם בא לי על מישהו אני ישיג אותו ,

ואם מישהו לא בא לי בעין אז אני יגיד לו לא גם אם הוא הכי מתחנן וחתיך בעולם!

וכמו היום ,

הלכתי עם חברה לים ,

חברה שהיא רזה יחסית , קצת שטוחה אבל יפה כאילו יש את כל הסיבות בעולם להתלהב ממנה (אם אני חושבת על זה מהצד של הגברברים),

והשכרנו שתי מיטות והשתזפנו לנו בכיף , פתאום באו מאחורינו וישבו חבורה של ערסונים לייט , 

ואחד מהם עוד איכשהו היה נראה טובמוציא לשון

ואז הם ראו אותנו מתהפכות ושאלו אם יש לנו שמן , והתעלמו ..

ואז שוב , יש לך שמן ?

ואז שאלתי אותו , אתה צריך שמן ? אתה שחור..

ואז הבאתי להם את השמן של החברה והיא עשתה פוזות והתעלמה מהם בזמן שאני החלטתי להיות ידידותית .

אחד מהם ביקש שאני ימרח אותו , איכס שאני יגע במישהו ?!?! 

ואז הם ביקשו שאני יצלם אותם ואני נחנקתי מצחוק כי הם יצאו גוש שחור במצלמה ולא ראו כלום ..סבבי

והם ביקשו שאני יבוא וישב איתם לבירה , וכאילו ישאיר את החברה לבד ..

ואני כזה בראש , הם באמת רוצים שאני יבוא ויהיה איתם במקומה ?!

הם ראו איך היא נראת ????!

אבל בגלל שאני חברה טובה ובגלל שאני נשמעת לחוק הנשים ,

לא נטשתי אותה וסירבתי בנימוס ..

וחזרתי להשתזף איתה .

אם הייתי שם לבד או עם מישהי שאני יודעת שלא תעלב מזה , בכיף הייתי הולכת ויושבת איתם לבירה,

ואולי אפילו לוקחת את הטלפון של ההוא החמוד מהחבורה שלהם .

בקיצור,

השתנתי המון ,

נכון עדיין יש לי טיפה חוסר ביטחון , כי זה תמיד היה לי .

אבל בגדול ?

אני יודעת היום כמה אני שווה ושיזדיין העולם !

עכשיו תורי להינות !!!סבבי

נכתב על ידי Purple Heart , 10/8/2013 22:48   בקטגוריות חברות ?, חברות ?O.O, ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)