לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

נראלי שהתאהבתי


פגשתי מישהו בשישי ...

אין לי כוח להיכנס לפרטים...

סיימתי איתו עכשיו שיחה של שעתיים בטלפון ...

וזה הסתיים בנשיקות ״ובלילה טוב מאמי״

והוא מקסים ומיוחד ושונה ומושלם !

נשארתי לישון איתו אז בשישי , וב6 בבוקר הוא אמר לי ,

אז מתי את באה אליי שוב ? עוד לא הלכת ואני כבר מתגעגע!

ואז סיכמנו שאני יבוא בשלישי בערב אחרי העבודה וישאר לישון .

ועכשיו שדיברנו הוא אמר שהוא ממש התגעגע אליי ..

וגם אני אליו !!

די הוא מקסים ומושלם ומתוק ..

אז הוא אמר שמשלישי לרביעי זה מעט זמן ..

אז הוא רוצה שאני יבוא שלישי-רביעי-חמישי-שישי-שבת..

ואימאלה אני אשכרה מסכימה !!

הוא עוד רוצה להביא לי מפתח אליו לבית , כדי שאם הוא ילך לעבודה אז אני יוכל להסתובב קצת בתל אביב עד שהוא יחזור ..

הוא אמר שהדבר שהכי ישמח אותו בעולם זה לחזור מהעבודה ושאני יחכה לו בבית!

הוא אמר שהוא רוצה אותי בקטע רציני .. בלי שטויות ..

ושהוא לא מוכן לוותר לי ...אפילו שהסברתי לו שאני דפוקה בראש ושקשה לי להיות במערכת יחסים ..

והכי מפחיד ?

שאני מתחילה לרצות את זה בדיוק כמוהו ..

אני כל כך נהנת ממנו , מתה לחזור לידיים המחבקות והמלטפות שלו ..

לשפתיים המנשקות .. לפנים היפות האלה .. ולזיפים שאני הכי אוהבת ..

מתה לדעת שאולי סוף סוף אני יחזור להרגיש את הרגש האסור הזה ..

רוצה לאהוב .. ולא לחטוף סטירה ..

פעם אחת לאהוב מכל הלב .. ושיאהב אותי חזרה..

בקיצור , 

לילה טוב ..

נכתב על ידי Purple Heart , 2/9/2013 02:17   בקטגוריות חיית מסיבות, חברות ?O.O, ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)