לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

רומיאו ויוליה גרסת הבדואי והאתאיסטית 2013


זה התחיל שהכרתי אותו במסיבה בשישי שעבר ,

על ההתחלה נדלקתי עליו , לא משקרת .

קראו לו אופק , (מופק) והוא היה בן 25 , גר בתל אביב, מנהל סניף של קרוקר בנמל ..

היה בו משהו שונה ..אחר ..

יותר מאוחר גיליתי שזה בגלל שהוא לא היה סתם עוד בחור ,

הוא היה בדואי שעבר לתל אביב ..

והאמת ? לא היה איכפת לי ..

נמשכתי לאישיות שלו כמו ג׳וק למנורה .. 

יום שבת הוא ליווה אותי לתחנה מרכזית וביקש שאני יבוא שוב יום שלישי ..

הימים האלה שבין שבת לשלישי הרגישו לי כמו נצח ..

היינו מדברים כל יום וסופרים ביחד את השעות ..

ואז סוף סוף הגיע יום שלישי , הלכתי לעבודה בהתרגשות של יאללה שתעבור המשמרת הזאת כבר כדי שאני יוכל ללכת להיות איתו כבר התגעגעתי !

ובאמת השעות עברו לאט לאט אבל סוף סוף עברו !

הגעתי הבייתה , התקלחתי התארגנתי ויצאתי אליו ,

הוא חיכה לי בתחנה מרכזית , על האופניים החשמליים שלו .. עם חיוך ענק והביא לי חיבוק וליטף לי את השיער והסתכל עלי..

לבשתי את השמלה הכחולה שלי , הקלאסית , זאת שלא מאכזבת אותי אף פעם , עם החגורה בצבע זהב ונעליים תואמות , הוא בחן אותי מלמעלה ועד למטה , ואמר לי , איזה יפה את .. ואני מוקסמת שכמוני חייכתי חיוך גדול ומסמיק שכזה .

הלכנו עד אליו לבית והוא הוציא את המפתח והביא לי , הוא ביקש ממני לפתוח את הדלת בזמן שהוא מרים את האופניים ואמר ככה תתרגלי לפתוח את הדלת שלי כל הזמן , שברור אומר , תקשיבי את הולכת לבוא לפה הרבה ..

שנכנסנו הוא סגר את הדלת והכניס את האופניים למקום , בזמן שאני כבר פותחת את הדלת לחדר שלו ושוב מתפלאת כמה שהמקום מבריק!

הוא בא וחיבק אותי חזק חזק והסתכלנו שנינו על ההשתקפות שלנו במראה הענקית שלו, נראנו כמו זוג . כאלה שבדר״כ הייתי יורדת עליהם , אבל לא היה לי איכפת , הרגשתי הכי בטוחה בעולם בין הזרועות שלו . הסתובבתי אליו והבאתי לו חיבוק ענק ומוחץ ואמרתי לו באוזן שהתגעגעתי אליו , אבל רק קצת שלא יתלהב , אז בוא חיבק אותי בחזרה ושאל אם אני בטוחה שרק קצת או הרבה ? אז נכנעתי ואמרתי שהרבה מאוד ..

והוא נישק אותי ואמר טוב אני יודע שלא אכלת היום , מה את רוצה שנזמין ?? אמרתי שלא משנה ושאני גם לא כזה רעבה והוא התעקש , טוב בואי נזמין פיצה .. לא הצלחנו למצוא שום דבר קרוב אחרי 20 דקות של חיפושים הוא אמר טוב אני יצא על האופניים ויביא לנו ממישהו שאני מכיר פה קרוב . וככה היה , חיכיתי  20 דקות והוא חזר עם מגש עם התוספות שאני אוהבת , ועם קולה  גדול וקר ... בדיוק כמו שאני אוהבת , אכלנו דיברנו וצחקנו קצת ואז הלכנו לישון..

השעה הייתה 3 בבוקר ואני מוצאת את עצמי מחובקת בין הזרועות שלו .. מתחת לשמיכה , והייתי כל כך מאושרת באותו רגע לא הייתי צריכה שום דבר אחר. יום רביעי קמנו ב11 וישבנו ביחד ושתינו שוקו כאילו אנחנו שני מבוגרים ששותים קפה של הבוקר, הוא מתעקש שאני יאכל וישתה כי לטענתו אני לא אוכלת מספיק (הלוו !! ירדתי 15 קילו כדי לא להעלות אותם שוב!) , ועשינו רשימה של דברים שצריך לקנות בסופר כדי שנעשה לנו ארוחת צהריים מלכותית כזאת . הלכנו לסופר בתוך התחנה המרכזית ... בחיים שלי לא הייתי בפנים , בתוך האיזור הרעוע הזה.. ואנחנו הולכים יד ביד , והוא נותן לי להרגיש שכל העולם יזהר ממנו אם רק מישהו ינסה לפגוע בי , הוא שם כדי להגן עלי.. הסתובבנו בין החנויות השונות שם ואז נכנסנו לסופר, והאמת אני מתחרטת על הרגע הזה שעמדנו בתור ואימא שלי סימסה , מה שאמרתי לה זה שאני ביום שלישי יוצאת איתו לדייט וחוזרת לבית שלי באותו יום, אז היא סימסה ושאלה איך היה , והוא שאל אם סיפרתי לה על המוצא שלו ולמה אני משקרת לה ולא אומרת לה שאני ישנה אצלו .. והוא לא הבין את הראש לשי , ולא הבין למה אני משקרת לאימא שלי .. הוא לא מכיר אותה כמוני, ידעתי שהיא לא תבין , וברגע שהיא תשמע בדואי היא תתחרפן , איזה תתחרפן ?! תקבל התקף לב במקום. אבל זה סטיגמה , ידעתי שהוא חילוני ולא מוסלמי שמתפלל ושצם ברמאדן , סתם בחור עם לב טוב שנולד כבדואי.. אבל הוא החליט לבדוק את זה.. ולקח ממני את האייפון והתחיל לרשום לה שהיה ממש כיף (כי כן ממש כיף לי איתו) , ושהוא מהמגזר, ואימא שלי לא הבינה , אז הוא כתב לה , הוא מהמגזר הבדואי .. ואז היו כמה דקות של שתיקה שהרגישו לי כמו נצח ודפק לי הלב ברמות מטורפות.. ואז היא ענתה , "מה ????! , דני אני לא מסכימה! הבת שלי לא תלך עם ערבי !! אני לא מוכנה! דיר באלק שמעת אותי ?!? (חחח כן גם אני הבנתי את האירוניה של אסור לצאת עם מוסלמי אבל להגיד דיר באלק אפשר?) , ואז ניסיתי להרגיע אותה ואמרתי לה שסתם צחקתי , ואז היא נרגעה ואז אמרתי לה את האמת , שהוא כן בחור מקסים ומיוחד ועם לב טוב , ושמה לעשות נולד בדואי .. אבל הוא כמוני, אתאיסט , ממש לא מוסלמי דתי וממש לא רוצה לאסלם אותי [שמסתבר היה הפחד הגדול שלה.. ממש כאילו איזה יום אחד אני יתקשר אליה ויגיד - כיף חאלק מאמא ?] ואז היא אמרה שהיא לא מוכנה ושהיא לא מקבלת את זה , והוא התעקש לקרוא כל אסמס כמו מפגר , וראיתי איך כל מילה שהיא כותבת מהדעה הבורה שלה פוגעת בו ושוברת לו את הלב..

חזרנו הבייתה והחלטתי להרגיע עם הנושא, כיביתי את האייפון ואמרתי לו שיתעלם ושעכשיו אנחנו אוכלים ושנדבר על זה אחר כך... אז הוא הכין לי אורז עם צנוברים ואני חתכתי סלט ואכלנו את זה עם העוף שקנינו , והרגשתי הכי טוב בעולם , כאילו שזה המקום שאליו אני שייכת , שם במטבח הזה , איתו , 

ושוב, הוא התלונן על זה שאני לא אוכלת מספיק.. יואו תצא מהסרט ! אני אוכלת שאני רעבה , אני לא איזה אנורקסית.. פשוט לא אוהבת לאכול סתם , שאני יהיה רעבה אני יאכל! ואז אחרי שסיימנו לאכול ולסדר, הלכנו לנוח קצת , ושוב אני מצחקקת איתו ביחד , אנחנו רואים סרטים ומדברים ומתנשקים והכל בבית שלו , במיטה שלו , ובין הזרועות שלו והריח שלו שכל כך התמכרתי אליו , ואני ? אני מאושרת ונהנת מכל רגע..

ואז בערב שהתעוררנו חבר שלו מתקשר ואני פעם ראשונה שומעת אותו מדבר בערבית , ופה ושם אני קולטת איזה מילה שאני מבינה ואז הוא נותן לי לדבר איתו והוא אמר תכיר זאת חברה שלי [ואני בפנים - מהההההה?! מופתעת ומתרגשת שככה הוא מציג אותי לחברים שלו ] ונתן לי לדבר איתו , ואז הוא הזמין אותנו לעל האש אצלו ואמרתי שבכיף ושאין לי בעיה להכיר חברים שלו .. אז שאלתי אותו אם ללבוש את השמלה שבאתי איתה או חצאית חדשה שקניתי בשבילו , והוא מיד התרגש ואמר שברור שאת החצאית ולמה קניתי ? ושעכשיו הוא מת לראות , אז לבשתי אותה , חצאית שחורה קצרה ועם גופיה שחורה שקופה.. ושאלתי אותו איך אני ? עם חיוך ענק , הוא אמר לי להסתובב , והביא לי פליק בתחת וחיבק אותי שוב מול המראה , ואמר שאני הכי יפה בעולם .. וככה יצאנו , שוב יד ביד , והרגשתי כמו מלכת העולם ,  ובדרך דיברנו והוא הסביר לי שהחבר הזה זה מישהו מהכפר בן 40 כזה שהרבה זמן היה נרקומן אבל שעכשיו הוא נקי כבר שנה ושאני לא צריכה לפחד ממנו . ואז הגענו אליו, הוא הסביר לי שהוא גר בביניין שהוא בבניה אבל שאת הדירה שלו סיימו לבנות כבר אז הוא גר שם ועמדנו מול דלת של שיפוצים סגורה כזאת ומחכים שההוא ירד ויפתח לנו את הדלת אז דיברנו ופתאום אני שומעת בום וכל כך נבהלתי שהוא חיבק אותי אליו והרגיע אותי ואמר לי לא לפחד ושזאת הייתה רק הדלת ושהחבר הזה יצא ממנה ובא להגיד לנו שלום . אז באמת ישבנו אצל החבר הזה והוא מציג אותי , הוא אומר תכיר, זאת דניאל חברה שלי , ואני עומדת בצד לא יודעת איך לאכול אותו ומשתדלת לא לקפוץ עליו ולנשק אותו , והחבר הזה שואל.. מה ? חברה ? ממתי יש לך חברה ? והוא שיקר לו והסתכל עלי ואמר כמה זמן ? חודש וחצי חודשיים? מסתכל עליי בחיוך ובא לי לקפוץ עליו באמת לא יכולתי להאמין שככה הוא בטוח בעצמו ובי ובנו מספיק כדי לשקר ככה , ולשקר לטובה .. ואז שהחבר שלו הלך להכין את המנגל שאלתי אותו למה הוא שיקר , והוא ענה שהוא רצה להראות שזה רציני ולא חדש ועלוב .. ואני מביאה לי ליטוף על הזיפים האלה שאני אוהבת ומחכה שנחזור אליו כדי להראות לו מה אני חושבת על מה שהוא אמר . ואז שסיימנו ההוא הציע שנלך למועדון ואז אופק שאל אותי אם בא לי ? ואמרתי שאני לא מסכימה כי יש לו לקום מחר לעבודה והחבר הזה שלו הסתכל עלי וצחק ואמר לאופק - וואלה אחלה אישה מצאת לעצמך .אז חזרנו אליו הבייתה ושוב, אני ישנה בין הזרועות שלו ושמה לו שעון מעורר שיתעורר לעבודה , ממש עקרת בית .. יום חמישי קמנו , והתעוררתי איתו , ושאלתי אותו מה עם אוכל לעבודה ? ואפילו הצעתי להכין לו חביתה בפיתה , ממש אישה אוהבת.. והוא אמר שזה בסדר ושהוא כבר יקנה לעצמו איזה משהו ליד העבודה .. אז קמתי וליוויתי אותו והוא שאל למה התעוררתי ושיש לי את כל היום לישון עד שהוא יחזור בערב , אבל עדיין,  רציתי להיפרד ממנו , אז הוא התלבש והתארגן ואז באתי וחיבקתי אותו מאחורה כמו שהוא עושה לי , והוא יצא לעבודה והביא לי נשיקה . הוא אמר שהוא יהיה בבית ב9 וחצי, אז החלטתי לעשות לו הפתעה , ולנקות את החדר שלו ולהכין לו ארוחת ערב.. והשותפה שלו עזרה לי להכין . והוא חזר בדיוק ב9 וחצי בערב, על הדקה . והבאתי לו חיבוק ואמרתי שיש לי הפתעות בשבילו ושיעצום עיניים , אז הוא עצם את העיניים ואני פתחתי את הדלת והראתי לו חדר מצוחצח ומבריק והוא חיוך חיוך ענקי וחיבק אותי ואמר לי שאני הולכת להיות חברה מעולה הא ? ואז חייכתי בחזרה ואמרתי לו תחכה זה לא הכל , ואז הלכנו למטבח והראתי לו שהכנתי לו פסטה ברוטב בולנז , והוא אמר שהוא מצטער ושהוא לא אוהב פסטה , ואני כזה אבל מה ? אני טרחתי והכנתי .. לפחות תאכל רק את הרוטב עם הבשר בתוך סנדוויץ או משהו.. והוא אמר שניה , ושיש לו גם הפתעה בשבילי , והוא הלך והביא לי ג'ינס , ואמר הינה קחי מאמי מתנה מוקדמת ליום הולדת.. פתחתי את הג'ינס ואני רואה טיקט של המחיר וקיבלתי חום ! 400 שקל?!?! מה נראה לך שכסף צומח על העצים?! ואז הוא צחק והרגיע אותי ואמר שאני שוכחת שהוא מנהל סניף , ושזה לא באמת עלה לו 400 שקל .. ושאני יכולה להרגע, ושאני ימדוד עכשיו להראות לו איך זה כי אנחנו יוצאים לסרט עכשיו והוא רוצה שאני ילבש.. כמובן שזה היה מהמם .. ולבשתי והראתי לו והוא אמר שאני יפייפיה ושגם הג'ינס יושב טוב ואז נתן את האישור האחרון עם פליק קטן בתחת ..

וככה יצאנו , שוב יד ביד , עלינו על המונית שירות, יושבים ביחד ומלטפים אחד לשניה את היד והרגל , מתאפקים שלא לבלוע אחד את השניה.. ושוב, אני שמחה ומאושרת שיש לי אותו , ואז הגענו לסינמה , וגילינו שהסרט שלנו מתחיל רק עוד שעתיים .. אז הסתובבנו ודיברנו קצת ואז קנינו כרטיסים , והוא שילם , וידעתי שלא נשאר לו הרבה כסף בכיס כי הוא השאיר הגאון את הארנק במכנס שהוא לבש לעבודה.. אז הלכנו לכיוון האולם,  ושאלתי אותו אם הוא רוצה פופקורן ? והוא אמר שכן אבל לא משנה .. ואז גררתי אותו לשם והוא התחיל לדבר עם המוכר שם בערבית , ואז התחלתי להגיד לו טוב תביא פופקורן גדול ושתי קולה גדולים ,  והוא לוחש לי באוזן מה את עושה אין לי כסף לזה , יש לי מספיק בשביל שנחזור הבייתה , ואז הבאתי לו נשיקה ואמרתי לו שלא ידאג.. ושלמתי אני , והוא דפק בי מבט שלא ידע איך לאכול אותי ... ואמר מה ? את עכשיו הוצאת עלי 70 שקל מבלי למצמץ בכלל ! אז חייכתי וצחקתי ואמרתי לו שהוא לא רגיל שבנות משלמות אבל שעכשיו הוא לא בכפר יותר , וכאן לפעמים גם בנות משלמות כדי לפנק את חבר שלהם ושזה מקובל.. ואז הלכנו לסרט הזה שהוא רצה לראות, הסרט הכי גועלי שראיתי בחיים אבל בסדר הוא רצה לראות, אז הסכמתי... 

ואז יצאנו וחיכינו בחוץ בקור, ב3 בבוקר למונית שירות , מחובקים ויושבים על הספסל של התחנה.. ואני ? הכי בטוחה בעולם .. כי הוא שם והוא מגן עלי ושומר עלי. יום אחרי זה הוא היה צריך לקום לעבודה, אז שמתי לו שעון מעורר אבל העובדת שלו התקשרה מוקדם יותר והתלוננה שהיא לא מרגישה טוב, אז הוא קם מוקדם יותר , ואמר טוב מה אני יזוז לעבודה ? לא.. אני יתגעגע אלייך יותר מידי, אז הוא בא וקפץ עלי על המיטה והראה כמה שהוא מתגעגע אליי קריצה ואז הוא נישק אותי וקם לעבודה . ואני נשארתי שם חצי מכוסה ושיער פרוע על כל הכרית והמומה .. מוקסמת ובעיקר יודעת שאני הכי שמחה בעולם שיש לי את הבנאדם הזה לקום לידו .. ואז הוא התקשר אלי ב12 וביקש אם אני יכולה להכין אורז ושהוא יביא עוף והוא יגיע ב4 מהעבודה.. אז שוב קמתי והכנתי אורז,  וניקיתי את הבית , ואז הלכתי וישבתי עם השותפה שלו ודיברנו.. ואז הוא הגיע, באיחור של חצי שעה , ואז הוא נכנס , ואמר שההוא מהעוף היה סגור אז הוא הביא שווארמה במקום , ואז שאלתי אותו בחצי עצבים למה הוא  לא התקשר להגיד לי , ושזה מעצבן שסתם אני מכינה שוב אוכל והוא לא אוכל ממנו .. ואז נחנו קצת במיטה , ובערב קמנו , והוא החליט לצאת לעשות סיבוב עם האופניים שלו , ואז הוא חזר עם וודקה ועם איזה 6 רד-בול ושאל מתי החברים שהזמנתי באים, אז דיברתי איתו ואמרתי שהם יצאו עוד מעט.. ואז הוא התיישב והתחיל להגיד שהוא חשב על זה עכשיו, ושהוא לא יכול להמשיך עם זה ככה, שהוא רואה שאני נקשרת אליו ושהוא לא יכול להמשיך ככה שהוא יודע שאימא שלי מתנגדת ולא מרשה , ואני מצידי מנסה להסביר לו שהיא לא מבינה ושברגע שהיא תפגוש אותו היא תבין מי הוא ושהוא לא איזה מחבל מהחמאס ושהוא בנאדם טוב ומקסים ואז היא תאשר.. והוא מצידו ענה שאצלו בכפר אסור להמשיך לצאת עם בחורה אם ההורים שלה מתנגדים ושזה פגיעה בכבוד של המשפחה.. ואני התעצבנתי וצרחתי עליו שיצא כבר מהכפר הזה שלו !!! שהוא עכשיו חי בתל אביב, ופה הדברים שונים! אנשים לא שמים זין על אחרים! ואין פה כבוד!! ואין פה שום חוקים שהיו לו בכפר!! ושיפסיק לזיין את השכל .. והוא צועק עלי בחזרה ומבקש שאני יתן לו להסביר את עצמו , אבל אני בשלי , בורחת ממנו בכל הבית ואומרת לו שלא יגע בי ושיעזוב אותי ושאני לא מוכנה לשמוע.. והוא רודף אחרי לשירותים ורואה אותי בפינה ומנסה ללטף אותי ולהרגיע את העצבים שלי ואני מתעצבנת ואומרת לו שילך ושיעזוב אותי ושלא יגע בי והוא לא משחרר ואני מתחילה לבכות , ומתעצבנת עוד יותר, והוא נבהל .. ולא יודע מה לעשות , מתחנן ממני להפסיק לבכות , ואיך אני לא יתעצבן ?! ואיך אני לא  יבכה ?!?! אני התחלתי להיקשר אליו , התחלתי להתאהב בו , בבנאדם , באישיות , ועכשיו הוא אומר לי שאיזה חוקים פרימיטיבים זה מה שמונע ממני להיות איתו?!? איך אני יבין את זה ?! 

כל כך הרגשתי מטומטמת.. לא יכולתי להרגע, הוא אמר לי טוב מה את רוצה לעשות? למה את אורזת את הדברים שלך? את הולכת ? ואני לא עונה לו .. לא יכולה לדבר , יודעת שאני יתחיל לבכות באותה שניה שאני יענה לו .. אז הוא מביא לי את הג'ינס שהוא קנה לי ואני צועקת עליו ואומרת לו שישמור אותו ושאני לא צריכה ממנו שום טובות ושאני לא רוצה את זה ! והוא מתעקש ואומר שהוא לא מוכן , שזאת מתנה ליום הולדת.. ואז הוא מלטף אותי ומרגיע אותי .. עוצרת את עצמי מלחבק אותו , לא יכולה לדעת שהוא לא שלי .. ,

הוא אומר, שהוא ילווה אותי לתחנה מרכזית , שאני לא ילך ככה לבד בחושך , ושאני צריכה להבין שעדיף שזה יגמר עכשיו , במקום שאני יתאהב בו ואז זה יכאב הרבה יותר.. ושמישהו יסביר לו שאני חושבת שכבר התחלתי.. 

והלכנו בשקט כל הדרך לתחנה מרכזית, הוא מנסה לדבר איתי ולהסבי רלי אבל אני לא מוכנה להקשיב.. מבקשת ממנו שיפסיק לחרטט אותי ושישתוק.

והגעתי הבייתה, והוא סימס לי בדרך , שהוא מאחל לי בהצלחה ושהוא מצטער.. והוא לא יודע כמה שאני הרוסה...

בקיצור, הלקח היחידי שיש לי מזה ? זה שלפעמים אם נסתכל מחוץ לסטיגמות ולקטגוריות , נמצא בני אדם טובים .. 



נכתב על ידי Purple Heart , 7/9/2013 19:01   בקטגוריות ציניות זה כל המשחק, Sexy stories, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)