לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2014

רומא 2!!


אזז ככה ,

לפני 24 שעות , במקרה ראיתי דיל לרומא ,

במחיר פתטי ומצחיק ופשוט לקחתי את עצמי ואת הגרוש וחצי שיש לי בבנק , ארזתי בגדים במשקל של 16 קילו .

וטסתי לרומא !

שוב לבד ,

אני מאוהבת בהרגשה הזאת של להיות במדינה זרה לבד מבלי לדעת את השפה ועדיין להסתדר ולזכור את הכל ולהגיע למלון .

בקיצור, רומא אהובתי , אומנם שבועיים מפרידים ביני לבין צהל הזונות (שכבר הספיקו לשנות לי את התפקיד אחרי שלושה חודשים שהוא שלי !)

אבל תדעי שאני מבטיחה לאהוב אותך לנצח , ולדפוק כל יום 3 הופעות שונות העיקר שאני איתך ..

מאוהבת בתרבות ,במזג אוויר הזה פשוט בהכל!

אם הייתי יכולה הייתי עוברת לגור פה לנצח ..

וכמובן , בשופינג אני מעולה פה !

רק היום הוצאתי 150 יורו !

בקיצור ,

לילה טוב מרומא !

איך אני אוהבת את הספונטניות שלי לפעמים!מוציא לשון

נכתב על ידי Purple Heart , 20/1/2014 22:18   בקטגוריות ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אופטימי, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)