לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014

אז עידכון קצר קצר ?


טוב מודה שקצת הזנחתי ...

בסדר בסדר גם ככה לא כזה מעניין בצבא .

סיימתי טירונות ...סיימתי קורס... ועכשיו אני בסדיר .

כן כן נעים להכיר חזירת תש מוציא לשון

למה ?

אני יומיות (מ7:45 עד 17:30) וזה בקצין העיר וזה במרחק הליכה של רבע שעה מהבית שלי ..

אז שוב , נעים להכיר (;

 

אבל האמת לא על זה רציתי להיכנס ולכתוב לכם (כן כן אתם שם ! ה2 וחצי קוראים שלי! האלה שמשום מה עוד פה .. )

כבר הרבה זמן אני מתבשלת עם המחשבה שדי נימאס לי מהסטוצים מהיזיזות ומהכל , נימאס לי לקפוץ מזרועות של גבר אחד לשני ולהתבלבל בין הסיפור חיים של כל אחד מהם ואז לשאול שאלות שיסגירו לי במי מדובר ..(תתפלאו זה קורה !) .

פשוט נימאס .. 

תביא לי גם את הדבק הזה של הקשר , של לקום כל כמה זמן בזרועות של אותו אחד . 

אז כן יום שישי היום ואני ערה ב6 בבוקר לא כי הרגע חזרתי ממסיבה וכולי שיכורה מתה .

דווקא יצאתי פראיירית היום , הציעו לי לבוא למסיבה שתייה חינם כניסה חינם העיקר שאני יבוא ובסוף גם לשם הברזתי.

אין לי כוח למסיבות ..

נימאס לי כל היום לקבל אסמסים של :״אני רוצה אותך״ ואז שאני חצי מתלהבת ושואלת מה הכוונה הוא מתקן ואומר ״אני רוצה את הגוף שלך״ טוב אז לך כוסאומו יא בן של זונה חרמנית טוב ?!! נניח וזה היה רק מישהו אחד אבל זה איזה 4 כאלה כל יום שמדגישים כמה שבשבילם אני רק גוף .. רק כמה רגעים של כיף וזהו.

ודי לא בא לי על זה כבר ! בא לי באמת ועכשיו אני שיא הרצינית (כן תופים ילכו פה מעולה).....נראלי שבא לי קשר אה?אה?אה?

כן מה יכול להיות רע ? אם כל העולם הזה מאוהב ובקשר ועדיין יש לו סקס מדהים אז למה לי לא מגיע ? בכל העולם הזה אין איזה מישהו אחד שלא יקח אותי בקטע של וואי איך אני מזיין אותה עכשיו ? 

מישהו ?

אחד?

הלו ??

אני אחלה בנאדם .. 

לא מתכוונת לשווק את עצמי פה אבל כן אני רוצה קשר ועכשיו תגרמו לזה לקרות !

יאללה בי !

נכתב על ידי Purple Heart , 5/4/2014 06:17   בקטגוריות חיית מסיבות, ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)