לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

צוק איתן


המבצע הזה ,מלחמה כל מה שלא תקראו לו . תופס אותך כל כך שונה שאתה בצבא .


מתחילת המבצע אנחנו בעומס מטורף בבסיס , מקווים שיגמר מהר ומתעדכנים על כל טיל בין לבין שאנחנו רצים למקלט .


פתאום זה לא משנה אם זה חייל סדיר או מילואימניק כולם הופכים לאחד וכולם פתאום כמו אחים שלך וככה גם הדאגה אליהם .


אתמול בערב שהחליטו על הכניסה לעזה , פשוט לא הצלחתי להירגע , התקשרו אלינו מהבסיס והודיעו שאנחנו צריכים להכין מדים ובמידה שיש פצוע או חס וחלילה הרוג העבודה היא כבר שלנו . 


הייתי כל כך נסערת , דואגת לכל אחד ואחד מהחברים והמשפחה שלי שבפנים . 


גאה בכל חייל וחייל שנכנס ומקריב את הכל בשביל להגן על המדינה הזאת .


לא תקראו לי ציונית מידי או דתייה , אבל בתוכי התפללתי , לא יודעת אפילו למה , שהם יחזרו בשלום , שלא יקרה להם כלום ושלחתי מהלב שלי חיבוק לכל אימא ואימא שעכשיו יושבת בבית בחוסר וודאות ומשתגעת הרבה יותר ממני .


אתם לא מבינים איך זה מרגיש . 


אני למרות זה שאני חיילת ולמרות הכל , בדעה האמיתית שלי , לא מאמינה שאנחנו צריכים לשלוח את הילדים שלנו , בני 18-19-20-21 ללכת להילחם ברוע הטהור הזה . או כמו שאמרו הדג נחש - ״אין לנו ילדים למלחמות מיותרות״!


רק בשעה 2 ואחרי שכמה אנשים הרגיעו אותי , הצלחתי להירדם סוף סוף .


והבוקר שקמתי , הייתה בי הרגשה רעה , נכנסתי לאינטרנט וראיתי את הדבר השחור מהכל ,״הרוג ראשון למבצע צוק איתן - איתן ברק ז״ל ״


ולמרות שאני לא מכירה אותו , או מכירה מישהו שמכיר אותו , התחלתי לבכות .


בכיתי קודם כל בשביל אותה אימא שבאמצע הלילה הגיעו אליה מודיעי הנפגעים והודיעו לה את הנורא מכל .


בכיתי כי זה עדיין ילד שהמדינה שלחה שיגן עליה והוא ניסה אבל נהרג במקום לחזור לבית שלו .


ובכיתי כי הרגשתי הזדהות , הרגשתי הזדהות בתור חיילת , לאותו צבא , עם אותם מדים . כאב לי לדעת שחייל , בחור צעיר בגילי נהרג כדי שאני יוכל לישון הלילה הזה . 


קודם כל נאחל לפצועים החלמה מהירה , ולכל אותם חיילים שיחזרו הבייתה לחיבוק של אימא בשלום ושלא נתעורר לעוד בוקר עם דמעות וכאב של מדינה שלמה!


 


והאמת , אם עד עכשיו התלבטתי אם אני רוצה לצאת לקצונה או לא , עכשיו שאני רואה את הכל מהצד , ולצערי יושבת בחיבוק ידיים כי לא זה התפקיד שנבחר לי ללכת ולהילחם , עכשיו אני יודעת שאני רוצה ושאני הולכת .


הצבא מאוד ביגר אותי , 7 חודשים שלמדתי להכיר את עצמי מחדש , נוספו לי ערכים , למדתי להתמודד בתפקיד שלי עם עצב ושכול , ועכשיו אני יודעת שלשבת בצד בחיבוק עדיין זה לא בשבילי ואם הדרך היחידה שלי לתרום ולנסות לעזור למעבר לתפקיד הממוטט שיש לי עכשיו היא לצאת לקצונה , אז אני עכשיו יודעת שאני רוצה את זה בלב שלם !


 


אוהבת , ותשמרו על עצמכם ,


דניאל .

נכתב על ידי Purple Heart , 18/7/2014 10:28   בקטגוריות צבא, פסימי, שחרור קיטור, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)