לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חיילת בודדה לא רוצה לסגור שבת ויוותרו לה אם היא תמצא פה דייט!


אז ככה , בגלל שזאת התערבות אני דורשת לעזור לי !


ככה, אצלנו בקה״ע רחובות בין טיפול בהתאבדות לבין חוגר אנחנו עושים שיחות מפגרות כאלה שגוררות התערבויות עוד יותר מפגרות.


והיום , התלוננתי לחברה מהמשרד לידי שנמאס לי ושאני מרגישה ממש שאני מוכנה לזוגיות רק שהעולם לא זורם איתי בעיניין.


אז היא הציעה (כמו מפגרת ..) ״אולי תלכי לאינטרנט ? בטוח תמצאי שם !״


אוקי ... אחרי שצחקתי לה רבע שעה בפרצוף . אמרתי לה שאני מוכנה להתערב איתה שעד יום רביעי אני לא מוצאת כלום .


אפילו העזתי לגלות לה פה על הבלוג הנ״ל (טעות חיי גרר ירידות של שעות..) ואמרתי לה שאני מוכנה לנדב אותו למען ההתערבות שלנו.


אז ככה , ההתערבות היא שאני ״אנסה״ למצוא דייט עד חמישי בערב (אמרתי לה שיש לי הקלות ומגיע לי הארכת זמןמוציא לשון)


ואם אני יצליח אני מעבירה לה את השבת שלי והיא סוגרת שבת בבסיס במקומי!


ואם לא אז אני תקועה בבסיס מיום חמישי בבוקר עד ראשון בצהריים !(כן ככה זה לסגור שבת אצלנו!עצוב)




אז כל מה שיש לכם לעשות זה ככה ;


אם אתם בחור ..נורמטיבי.. בגילאים 21+ ...מאיזור המרכז .. ובא לכם לעזור לי לנצח בהתערבות כל מה שאתם צריכים זה לחפש אותי בפייסבוק :


Danielle tarnari .


ולשלוח לי הודעה .. בגלל שאני לא מאמינה שאני ינצח אז אני יתן לכם תמריץ..


אני יזמין (כן כן ! אני! חיילת בודדה וענייה מאוד מאוד בישראל!!!) לבירה את הבחור האמיץ שיעזור לי לברוח מלסגור שבת!


יודעים מה ? יאללה שיהיה אפילו כמה בירות ... 


העיקר ? 


תנו לי להפיל עליה את השבת שלי !!!אוף


בהמון המון אהבה ותודה ;


דניאל(;

נכתב על ידי Purple Heart , 8/4/2014 18:53   בקטגוריות חברות ?, ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, צבא, פסימי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההומופוביה הרוסית חצתה כל גבול !


כל מי שמכיר אותי יודע ,

אני הסטרייטית הכי גייזוש שיש !

אני לא מתביישת בעובדה שאני תומכת בקהילה הגאה , אני כבר 3 שנים הולכת למסיבות ולמצעד הגאווה ומסתובבת עם המון חברים שהם חלק מהקהילה המיוחדת הזאת !

ובגלל זה זה כל כך כואב לי לראות את מה שהולך ברוסיה !!

ואני רוצה לראות מישהו שיגיד שזה בסדר!!

זאת אותה התחלה כמו שהייתה לשואה היהודית באירופה ,

ולא , אני לא משווה את זה לשואה , כי בתור מישהי שלמדה 5 יחידות היסטוריה אני יודעת שאין משהו נוראי באותה צורה .

אבל בגלל שלמדתי את זה אני יודעת לזהות את זה ,

מחוקקים חוקים בדרך שהיא ״דמוקרטית״ כנגד האוכלוסיה הזאת!

קבוצות ואנשים בודדים מתעללים פיזית-נפשית-מילולית ובכל דרך אפשרית בקהילה הזאת!

הצבא והמשטרה כולאים ומפעילים כוחות אש כנגד הקהילה הזאת.

הממשלה יודעת ומתעלמת ואף מאשרת את המקרים הללו .

כל העולם רואה ושותק.

ורק אני , תקועה פה ומתפוצצת מעצבים כי אני לא יכולה לעשות כלום .

נגד הרוע הטהור הזה !

נגד החיות הזוועתיות האלה שמתעללים-מכים-משפילים- ורוצחים ,

אנשים חפים מפשע !

 

וכל מה שיש לי להגיד לכם , לכולם ולכל העולם ,

תקומו ותעשו מעשה ותפסיקו את הזוועה הזאת !!!!!!!!!!!

אנשים הם אנשים , כולנו בני אדם !! 

לא משנה מהי הנטייה המינית שלהם ! כולנו בני אדם !

והגיע הזמן שכולם יבינו את זה כבר !

נכתב על ידי Purple Heart , 8/8/2013 21:53   בקטגוריות גייז והקהילה, הומופוביה והמאבק בה, רק בריאות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, צבא, שחרור קיטור, ביקורת, אקטואליה, אינטרנט  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)