לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סוף סוף התפטרתי!


סוף סוף זה הגיע !


היום התפטרתי !


האושר המדהים הזה שבלהגיד להם לכו כוסאומו שונאת אותכם בדם אמן ידרוס אותכם מערבל בטון !


(או משהו אולי בסגנון לא דווקא מערבל בטון ? אולי סתם אוטובוס של אגד..הבנתם את הפואנטה!)


וזהו,


שבועיים וחצי לפני גיוס


כן כן הסיוט הצהלי הזה מגיע !


ווואו האמת לא חשבתי שאני יהיה ככה לחוצה .


אני לא בנאדם של הקשב וכן המפקדת..


או כמו שאימא ניסחה את זה :


״ברגע שהמפקדת תגיד לך הקשב את תגידי לה - טוב תקשיבי את חמודה, ככה שאת צועקת עלי זה לא יעבוד אז קחי את הפרצוף העקום שלך לכי תרגיעי תנשמי עמוק תוציאי מהפה תכניסי מהאף ודברי איתי אחר כך תספרי לי מה מציק לך בחיים , טוב ? טוב ! יאללה ביי!״


האמת ?


מפחדת בטירוף ..


מהקטע הלא נודע הזה של כל העיניין שלי עם הבקשה של החיילת בודדה .. בלי זה אין מצב שאני יוכל להתגייס..


אוי אוי מה עשיתי ? מה פשעתי?


ואיך אני מסבירה לערכים ולעקרונות שלי שנכון חשוב מאוד להתגייס אבל אימאלללה !!!חיבוק עצוב


יאללה העיקר אפשר להגיד סוף סוף מובטלת ?


קולולולולוללולולולולולולו !!מוציא לשון

נכתב על ידי Purple Heart , 18/1/2014 00:42   בקטגוריות ציניות זה כל המשחק, אופטימי, פסימי, עבודה, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע של אושר בתור מוכרת בזארה


היום , כמו כל יום , התעוררתי מוקדם , התאפרתי , לבשתי מדים (כן נו חולצת פסים שנראת כמו אסיר)


 שמתי אוזניות ומשקפי שמש ויצאתי מהבית ..


הגעתי לעבודה , שמתי בלייזר והתחלנו תדריך .


היום הגיעו המנהלת מסחר קולקציית נשים והצוות קורדינטורים (אנשים שעושים קורדינציה כלומר משנים את כל החנות ואת הסדר של הבגדים)


ואז המשמרת התחילה ..


כרגיל התחלתי להסתובב באיזור שאמרו לי להיות בו והתחלתי לגשת לנשים וכרגיל , ״בוקר טוב, מסתדרת ?״ (:


ואז לקראת הצהריים שממש התחיל העומס , התחלתי גם לעזור לבחורות בתאים ,


ותוך כדי פונה אליי בחורה מהתא ומבקשת ממני שאני יביא לה דברים מסויימים , 


ובכיף הבאתי לה , היא הייתה כזאת נחמדה שממש התחברנו והתחלתי להראות לה כל מיני דברים ולהוציא לה עוד דברים מהמחסן שלא קיימים בחנות , 


העיקר לרצות אותה .


היו לה אנרגיות מדהימות ! ממש בחורה מיוחדת ,


ואז אחרי שהיא יוצאת מהתא אני רואה שהיא שוטרת , 


ואמרתי לעצמי בראש , וואו הבחורה הזאת שוטרת ?


היא הכי נחמדה בעולם !


אז סיכמו שאני יקח את כל הפריטים שהיא רוצה וישמור לה בקופה בזמן שהיא תלך לרגע למחלקת גברים למצוא כמה דברים לבעלה..


ואמרתי לאחראית משמרת שלי שלא רק שזאת באמת לקוחה מתוקה גם היא עכשיו תעשה חתיכת קנייה , וקרוב ל1000 שקל , שזה בכלל מעולה .


למרות שהשיא שלי בנתיים זה מכירה של 1200₪.


ואז היא חזרה לקופה והבאתי לה את הדברים שלה , ואיחלתי לה שתתחדש ושם חשבתי שזה נגמר כמו עם כל לקוחה .


אז זהו שלא !


הלקוחה הזאת ראתה את האחראית משמרת שלי , וביקשה להמליץ עלי , ולא הספיק לה רק להמליץ עלי בפניה היא רצתה לכתוב עלי מכתב להנהלה כדי להמליץ עלי.


פתאום אני רואה את האחמשית שלי באה אליי עם קבלה ופתק .


היא מראה לי כמה יצא החשבון שלה 900 ומשהו ..


ומביאה לי את הפתק לקרוא ואני פשוט חייכתי מאוזן לאוזן !!


ראיתי אותה בדרך ליציאה מהחנות .


וקראתי לה .


ענבל !!


והיא הסתובבה אליי ואני עדיין עם החיוך על הפנים .


באתי אליה והודית לה על המילים המדהימות שהיא כתבה לי !


והיא אמרה לי שהיא ממודיעין אבל שהיא בחיים לא נתקלה בכזה שירות !


ואז בהכי מוזרות בעולם שאלתי אותה אם אני יכולה להביא לה חיבוק ,


והיא כמובן הסכימה וחיבקתי אותה ופשוט מאז אני עדיין באופוריה!


זה מדהים איך מילה טובה מאדם , שמעריך את העבודה הקשה שלך ואת זה שאת קורעת את התחת בשבילו ,


יכולה להיות הדבר שיעשה לך את היום .


בקיצור ,


ענבל תודה רבה לך !!!


והינה המכתב שהיא כתבה לי ולרשת של זארה :


 


״ביקרתי היום בסניף זארה ברחובות ,וברצוני לציין את שירותה האדיב והמסור של העובדת דניאל.


אשר סייעה לי מהרגע שנכנסתי ועד לגמר הקנייה.


לא בכל יום נתקלים בשירות שכזה!(:


בברכה , ענבל (שם משפחה לא הכי ברור חחח)״

נכתב על ידי Purple Heart , 29/8/2013 21:29   בקטגוריות חברות ?, חברות ?O.O, רק בריאות, ציניות זה כל המשחק, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)