לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life in Wonderland.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014

לך לעזה.


בטח זו הכותרת הכי נפוצה פה...

נראה לי ששנה לא הייתי פה, אבל משהו בתוכי הבין שאת מה שאני רוצה לכתוב, אוכל לעשות רק פה.

 

כמעט שבוע עבר מאז הכניסה הקרקעית לעזה,

זה היה טוב ויפה עד הרגע שהחליטו להכינס רגלית, לא?

חייל הים והאוויר תוקפים, הסיכוי שיפגעו בהם קלוש כל כך וכיפת ברזל מגנה עלינו בעורף...

 

אח שלי היקר,

הפוסט הזה הוא בגללך ובשבילך.

כבר קרוב לשלושה שבועות שלא ראינו אותך,

כבר כמה ימים שלא שמענו ממך... נחלוואי שלנו.

מי יודע איפה אתה,

מה עובר עליך ואילו מראות ראיתה.

אתה חזק,

אנחנו יודעים את זה...

לפני כמה שנים, שהתגייסת, הצבא הכין אותך לרגע הזה

כמה באמת "זוכים" ליישם את מה שלמדו בטירונות?

 

אתמול בערב פתחנו חדשות,

(את האמת שאני כבר לא מסוגלת לשמוע חדשות יותר)

מח"ט נח"ל דיבר.

הוא סיפר איזו עבודה טובה אתם עושים

ואני בלב נשברתי.

רציתי לקום ולכבות את הטלוויזיה- רק לא לשמוע על הנח"ל.

בכל יום אני מקבלת הודעות מהחברים שלך,

אלה שכל כך אוהבים אותך

אלה שמתפללים שתחזור הביתה בריא ושלם

אלה שדואגים לך.

לפעמים זה מחזק אותי לראות כמה אנשים אוהבים אותך

לפעמים זה ממוטט- מחזיר אותי למחשבה שעוד יום עבר ולא דיברת איתנו.

אח שלי היקר,

אני כותבת את המילים הללו ודמעות מציפות אותי,

בכי שרוצה להתפרץ החוצה ולצעוק חזק,

כמה כבר אפשר להיות חזקה?

 

אחי- רק תחזור כבר!

 

נכתב על ידי Alice? , 23/7/2014 11:08  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Alice?

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)