לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life in Wonderland.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

6/100- לאמץ כלב.


לרגע לא שכחתי את רשימת 100 הדברים שאני רוצה לעשות בחיים,

גם לא הייתי פה המון זמן... עכשיו יש עוד פריט שאפשר להוריד מהרשימה (עברה כמעט שנה מאז אבל שיהיה...)

 

לפני כמעט שנה קרה הדבר הכי מאושר בחיים שלי (ואני לא מגזימה)-

אימצתי כלבה!!

כל החיים שלי רציתי כלב ואמא שלי תמיד אמרה לי: "שתעברי לבית משלך תביאי כמה כלבים שאת רוצה"

אז ככה עשיתי :)

היה ברור לי שאני הולכת לאמץ כלב ולא לקנות,

בכל זאת- פעילה למען בעלי החיים.

חיפשתי פיטבול,

כן, כן-

פיטבול!

הכלב ה"מסוכן" הזה...

אחרי חיפושים מרובים- מצאתי אותה!!

הפיטבולית המושלמת,

כלבה יפהפיה, בת 3 (כבר בוגרת ולא גורה).

 

הלכנו לפגוש אותה וישר התאהבתי,

ידעתי שזהו זה- אותה אני רוצה!

פשוט נועדנו, אין מה להגיד.

האזניים שלה והזנב לא קצוצים,

היא מאומצת,

בדיוק בצבע הכסוף שרציתי.

 

חלום שמתגשם.

 

מאז אי אפשר להפריד אותנו :)

ברור לכולם שהיא אוהבת אותי יותר מאשר את בן הזוג שלי.

אנחנו ישנות יחד,

אוכלות יחד,

אני מגנה עליה-

והיא עלי.

 

אהובה שלי! ♥

 

בתמונה: אני ונלה בפגישה הראשונה שלנו.

 

נלה כיום- אחרי כמעט שנה.

כמה אושר בתמונה אחת! :)

 

ולכם חברים יקרים אני יכולה רק להמליץ על לאמץ כלב (לא לקנות), להציל אותו מחיים נוראיים מאוחורי סורגים ויותר מזה- להציל נפש ממוות.
אין לי מילים לתאר לכם איזה הרגשה זה עושה ושלא נדבר על הסיפוק.

יש מאות אלפי כלבים עזובים, בכל הגדלים וכל הסוגים שרק מחכים למשפחה שתחבק אותם ותיתן להם פינה חמה לישון ולגדול בה.

באופן אישי אני כבר לא יכולה לחכות לעבור שוב דירה (הפעם לדירה עם חצר) שנוכל להביא עוד כלב זקן ולהיות לו לבית חם ואוהב בשנותיו האחרונות.

 

תמשיכו להפיץ אהבה! ♥

נכתב על ידי Alice? , 17/8/2014 15:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Alice?

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)