לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים?!


אני רוצה פשוט לחיות את החלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

פוסט ראשון


טוב פוסט ראשון- אני דווקא במצב רוח טוב אני לא עצובה, היום בבצפר היה מצחיק ועכשיו אני הולכת לחווה (אני רוכבת על סוסים כבר כמה שני עכשיו אני בהפסקה כי לפני שנה בחופש הגדול נפלתי מסוס ושברתי את הרגל, אני אמורה לחזור השנה :))

אז על מה אני הולכת לכתוב:על רגשות, על מחשבות, על מה שהייתי רוצה שייקרה ועל מה שקורה באמת.

על מה אני לא הולכת לכתוב :על פרטים אישיים, שמות, ועוד, כי אני רוצה להישאר אנונימית.

אז חלק מהקטעים הולכים להיות באנגלית וחלק בעברית, חשוב לי שמי שיקרא את זה יגיב לי ויאמר מה דעתו כי הרבה פעמים המחשבות שלי סוטרות אחת את השנייה ואז אני מתבלבלת. אני עכשיו בגיל ההתבגרות ואני מנסה למצוא את המקום שלי בעולם כי כרגע אני לא יודעת לאן אני שייכת ולא טוב לי עם זה.

יש משפט שאומר "THE TWO MOST IMPORTANT DAYS IN YOUR LIFE ARE THE DAY YOU ARE BORN, AND THE DAY YOU FIND OUT WHY" אני מאמינה בו.

עד עכשיו הייתי "החמודה" שנאתי את זה אבל היה לי כיף בחיים, באיזה שהו שלב החלטתי להשתנות, עכשיו אני מאלה שחלקכם אולי קוראים להם"אימו"

אני לפחות מחשיבה את עצמי לאחת כזו, אם תראו אותי ברחוב לא נראלי שהייתם חושבים שאני כזו.

בכל מקרה זה הסיכום של מה שאני עומדת להציג בבלוג אני יתיחס אליו כאל יומן ויענה על כל דבר שתרצו .

 

 

נכתב על ידי dark side of the sun , 31/10/2011 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





96
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdark side of the sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dark side of the sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)