לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נושמת אופנה, איפור, לקים וכל השטויות שמסביב.. (:

כינוי:  Beautiful People

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

pink kiss - ליפסטיקים לקיץ


היי אהובים!!

 

אני יודעת שהבטחתי יותר עדכונים אבל היה לי חודש מטורף עם מלא מתכונות ובגרויות! אני אחרי בגרות אחת היום וביום רביעי יש לי בגרות במתמטיקה אבל עדיין ממש רציתי לכתוב את הפוסט הזה.. אחרי יום רביעי יש לי תקופה דיי רגועה עד אמצע יוני אז יעלו דיי הרבה פוסטים (:

 

אז היום יש לי פוסט על 4 ליפסטיקים שאני לא יכולה בלעדיהם! סוג של מיני ביקורת על כל אחד ותמונות בשבילכם (:

 


 

נתחיל באודם של קרליין בגוון 904. זה ורוד פוקסיה יפה, הוא דיי שקוף על השפתיים והוא מאוד לח. אני אישית מאוד אוהבת את הסוג הזה של אודמים- זה שטיפה של צבע יותר מאשר כיסוי מלא וזה הופך את זה למאוד לביש ומתאים ליום יום. הוא יחסית ישן- לפני שהם החליפו את האריזות, אבל הוא עדיין קיים בסופר פארם / ניו פארם. יש לי עוד כמה גוונים אבל עם זה אני הולכת באמת כל יום בחודש האחרון! שהוא ייגמר, אני רצה לקנות חדש! (;

 


 

 

 

הליפסטיק הבא הוא בדיוק ההפך מזה של קרליין- הוא פיגמנטי ברמות ומחזיק שעות על השפתיים! fairytale של covergirl (גוון 405) הוא ורוד פוקסיה זוהר והכי קייצי שיש! הוא כל כך מתאים לטרנד ניאון ששולט בעונה הקרובה, וכל פעם שאני שמה אותו המצב רוח שלי עולה! אני יודעת שאי אפשר להשיג את המוצרים של קאבר גירל בארץ, אבל לא יכולתי לא לצרף את זה לרשימה!

 


 

 

 

ואם כבר התחלתי עם ליפסטיקים בולטים שלא יורדים, אז הנה ההפתעה הגדולה של הפוסט- ליפסטיק בגוון 32 של ביוטיקר. כן כן, ביוטיקר זאת החברה עם המחירים ברצפה, ואני בדרך כלל לא קונה שם מוצרי איפור אבל רציתי לנסות אודם בגוון קורל ולא רציתי להשקיע בו יותר מידי, אז שילמתי עליו 4.5 ש"ח והופתעתי לטובה! הצבע מהמם, העמידות מטורפת והמרקם ממש נעים.. יש לו קצת נטייה לייבש את השפתיים כמו כל הליפסטיקים העמידים אבל קצת וזלין מתחת מסדר את הכל (; בתמונה לא רואים את הצבע המטורף שלו, אבל בסווצ'ים תראו על מה אני מדברת!

 


 

 

 

 

אחרי שהתאהבתי בליפסטיק הקורל החלטתי לנסות עוד ליפסטיק של ביוטיקר אז הלכתי על גוון 42. הוא ניוד ורדרד כזה, צבע עדין שמתאים לאיפור עיניים צבעוני או לאיפור עיניים מעושן. המרקם קרמי ונעים כל כך, ושוב, ב-4.5 שקלים אין יותר מידי מה לפספס!!




 

 


 

 

מימין לשמאל- קרליין 304, קאברגירל 405, ביוטיקר 42, ביוטיקר 32



 

 

מלמעלה למטה- קרליין 304, קאברגירל 405, ביוטיקר 42, ביוטיקר 32



 

 


 

אז זהו להיום! אני מקווה שזה נותן לכם השראה, וכמו תמיד תגובות מנויים והמלצות זה יהיה נחמדד!!

ותנו לי רעיונות לפוסטים שאתם רוצים!

 

אוהבת המון ♥♥

 

נכתב על ידי Beautiful People , 21/5/2012 13:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,106

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautiful People אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Beautiful People ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)