לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

ועוד בענייני השרביט


 

בפוסט זה אני רוצה להתייחס שוב לנושא הפוסט הקודם - השרביט האסטרולוגי. ההיענות כרגע היא חלקית:

 

חלק קיבלו את השרביט וענו על השאלון הקצר במלואו ואפילו התיחסו בתשובותיהם למזל האופק שלהם. אבל לא כולם יודעים מהו מזל האופק שלהם המושפע ממקום ושעת הלידה. לכן, לגביהם אני מסתפק בשאלון של המזל (שבשפה האסטרולוגית מכונה גם מזל השמש) שלהם - המזל שידוע לכל.

 

אבל חלק מהתשובות לשאלונים אינן מלאות. כדי שאוכל לעשות סטטיסטיקה למה שאני רוצה לבדוק ( ולגבי זה יתכן ותופתעו) אני זקוק להתייחסות מלאה לכל סעיפי השאלון במזל שלכם. חלק ענו בצורה מילולית ולא בהערכה מספרית בסולם מאחד עד עשר. זה לעיתים קצת בעייתי - כי מי שענה על תכונה "אבסלוטית מתאים". אני יכול להעריך את זה כ-10, אבל כמה זה "במידה רבה" או "נכון במידה מסויימת"?

 

לכן אני מבקש אם לא קשה לעשות תיקון ולציין התאמה מספרית. אפשר לשלוח אליי את השאלון המתוקן לכתובת המייל: [email protected]  ( נא לציין את הכינוי הקודם). 

 

לצערי אין אני יכול להתייחס בסקר לתשובות כלליות של אלה שציינו "התכונות מתאימות במלואן" או "מתאימות חלקית" וכדומה. עלי לקבל התייחסות ספציפית לכל תכונה וההתאמה המספרית.

 

מחלק קיבלתי תשובות רק לחלק מהסעיפים בשאלון מסיבות שונות. אולי בשל חוסר רצון לחשיפה וחלק ציינו שאינם יכולים להעיד על עצמם לגבי תכונה זו או אחרת - אז אולי כדאי לשאול את דעתם של בני הזוג או חברים קרובים. גם אלה יכולים לשלוח אלי שנית את התשובות לכתובת המייל [email protected]

 

מי שחושש לענות לגבי עצמו, אפשר למלא את השאלון לגבי בן משפחה או חבר קרוב ורק לציין זאת. אפשר לשלוח לגבי כמה ממכריכם ורק לציין כינוי בראש השאלון.

 

 

הסיכום של הסקר יהיה סטטיסטי ולא יתייחס בשום פנים ואופן לשאלון זה או אחר. התשובות שלכם תשארנה אנונימיות וחסויות!

 

אני שוב קורא להעביר הלאה את השרביט עם הפנייה למקור, כדי שאוכל להתייחס לכל השאלונים. ללא הפניה לא אוכל לעקוב אחרי השרביט.

 

יש שפרסמו פוסט העונה לשאלון, אך ציינו שאינם יודעים למי להעביר את השרביט, או שבמתכוון לא העבירו את השרביט. חבל, כי כדי שאוכל לסכם ואולי להפתיע אתכם - אני זקוק לפחות ל-6 שאלונים ממולאים כהלכה לכל אחד משנים עשר המזלות. כלומר, ל- 72 שאלונים לפחות בסך הכל. מספר הקוראים הקבועים בבלוג הזה גדול מ- 72 ולכן זה אפשרי. אבל אוכל להתייחס רק למזלות שאקבל עבורם 6 שאלונים לפחות. יהיה מעניין יותר ככל שאוכל להתייחס ליותר מזלות.

 

לכן אשמח לקבל תשובות גם מכל קוראיי שלא קיבלו את השרביט. כל שאתם צריכים לעשות כדי לתרום לסקר הזה הוא להעתיק את השאלון של המזל שלכם ( ומי שיודע, גם את השאלון של מזל האופק) ולציין בסוגריים את מידת ההתאמה של כל סעיף בסולם של 1-10, ולשלוח אלי לכתובת [email protected].il 

 

גם אם אינכם מאמינים באסטרולוגיה, זה בסדר. אתם יכולים לציין זאת בסוף השאלון.

 

ושוב אני חוזר, שיתוף פעולה עשוי להניב סיכום שיפתיע אתכם, גם את הסקפטים. כי גם הסקפטים שחושבים כי דרוש סקר על אלפי אנשים יחד עם קבוצות ביקורת, אינם יודעים איך יעובדו השאלונים ולאיזה שאלות תעשה הסטטיסטיקה. כשהאינפורמציה מכם תושלם, אני מבטיח שקיפות במסקנות ובאופן עיבוד התוצאות.

 

לסקפטים יתכן כי צפויות גם הפתעות כשבסיכום אפרסם גם תוצאות של מחקרים ביולוגיים מדעיים אחרים שכבר נעשו.

 

 

אז אנא, שיתוף הפעולה מצדכם ידרוש רק כשתי דקות מחייכם ואפילו אתם יכולים כרגע להתייחס לזה רק כשעשוע. רק בקשה אחת לי אליכם, השתדלו לענות בכנות.

 

 

לנוחות, השאלון המלא לכל המזלות נמצא כאן.

 

נ.ב

 

מישהי הפנתה אלי את השאלה האם שתיים שנולדו באותו תאריך, בהפרש של 5 שנים, תהיינה בעלות אותם תכונות בסיסיות. התשובה על פי האסטרולוגים - לא בהכרח. תלוי גם מה מזל האופק שלהן, התלוי במקום הלידה ובשעת הלידה.

 

נכתב על ידי קנקן התה , 30/11/2012 08:11   בקטגוריות השרביט האסטרולוגי, שאלון  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-2/12/2012 19:44



122,072
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)