לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

חיים בסרט


 

יש אנשים שחיים בסרט. אנשים שמפרסמים ביום הזכרון בדיחות בפייסבוק. זה לא אומר שהם שמחים ביום הזכרון, הם כאמור חיים בסרט. האם הם בכלל עצובים? או האם זוהי דרכם להתגבר על העצב?

 

 

ציור של עם במשיכת מכחול:

 

חשבתי מהם הדברים הכי נמכרים ביום העצמאות ונראה לי שהם אלה על פי הסדר: 

  

* קצף מגעיל להתזה על אנשים

(מאלה שחושבים שביום זה הופכים לחברים שלי)?

 

*פטישי פלסטיק  צפצפניים

(מאלה שחושבים כי ביום זה ראוי שאחטוף כאבי ראש).

 

* דגלי ישראל תוצרת סין

(וככל המרבה במספרם, להניפם במכונית נוצצת ממשלוח היבוא האחרון - הרי זה משובח).

 



  

* מיני בשרים על האש

(ויש גם כאלה שהיו שמחים למנגל בשרים אחרים)?!

 

במחילה מכם, אני את הבשר אשמור למועד אחר (שבו לא אצטרך לנשום את העשן שמעלים האנשים האחרים. גם לא אהפוך את יום העצמאות שלי ליום הזכרון של החיות).

 

ותגידו, מישהו עדיין רוקד ריקודי עם (הורה) ברחובות?


 

 

ובאמת

שיהיה

יום עצמאות שמח
 

 

 

 

 

נכתב על ידי קנקן התה , 15/4/2013 13:34   בקטגוריות יום העצמאות, פרופיל של עם  
הקטע משוייך לנושא החם: ישראל בת 65
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-18/4/2013 09:15



124,013
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)