לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

סתימת פיות דיגיטלית נוסח ימי הביניים


 

בעיקבות פרסום הפוסט האחרון "חדשות מרעישות" שוב מישהו חשב שצריך לסתום לי את הפה ולהפוך את הבלוג לפרטי. ככה הבלוג נעלם  מרשימות הקטגוריות, שהפוסט הזה היה בראשן. ככה הפוסט לא יכול להגיע לרשימת החמים. ככה הבלוג בכלל אינו קיים.

 

מי שעוקב כאן, יודע שזו לא הפעם הראשונה. הבלוג הזה מותקף חזור ונשנה באופן חריג.  הפריצות הן לא דרך המחשבים המאובטחים במקום העבודה שלי. אחת מהאבטחות החזקות בעולם.  נראה שזה דרך כניסה ישירה למערכת ישראבלוג. אמנם, לאחר כל פריצה אני משנה שם משתמש וסיסמה חזקה.  לא קל כאן לפרוץ, אלא להאקר שמאוד מאוד מתאמץ. השאלה היא מדוע הוא כל כך מתאמץ?

 

ובכן, העיתוי הצמוד לפירסום הפוסט האחרון - מביא אותי לחשוב שלכאורה מדובר כאן בעבודה של המיסיון הטבעוני. זו האשמה חמורה, אך אין לי הסבר אחר נוכח העיתוי ההדוק בין פרסום הפוסט והעלמתו. מה עוד שהמיסיון הטבעוני כאן בישרא סימן אותי והחליט שצריך לנהל כנגדי מלחמת חורמה ולחסום אותי. הנה ראו כאן. המיסיון גם חוסם כל תגובה שלי בפוסטים שלהם שמגיעים למומלצים וכן מוחקים את כל ההפניות שלי. ואחר כך הם מכחישים שמחקו לאנשים תגובות והפניות. אז כדי שהמיסיון לא ימחק את הפוסט הזה ויכחיש אחר כך את קיומו, שמרתי גירסת PDF. אני שומר את כל הראיות. כי יתכן מאוד שבעיקבות הפריצות החוזרות האלו לבלוג לא תהייה לי ברירה אלא לפנות למשטרה.  



מקור: תפוז אנשים

 

 

אני פונה כאן למערכת ישראבלוג, אנא עשו משהו כדי שהתופעה של פריצה לבלוגים כאן תפסק.

 

בפריצה הקודמת שמתוארת בפוסט הזה, מערכת ישראבלוג כתבה לי שהפריצה לא נעשתה דרך השרתים שלהם והם ימשיכו לעקוב. והנה שוב פעם זה חוזר לאחר תקופה קצרה.

 

אחת הקוראות שלחה לי אז את התגובה הבאה: 

 

 

"השאלה שמעניינת אותי, זה איך אין לישרא מנגנון ש:
נועל את החשבון לX שעות אם מכניסים סיסמא לא נכונה 3 פעמים נגיד
או
שולח מייל ו/או SMS אם מישהו מנסה להיכנס לבלוג וטועה בסיסמא
או
כל מנגנון כלשהו שמקשיח את העניין של ההתחברות

לא הגיוני שפורצים לך (ואני בטוחה שיש גם אחרים) כל כך הרבה

אגב, בישרא, לדעתי הם יכולים לראות מאיזה IP התחברו וגם את הMAC של אותו מחשב
"

חייבים לשים קץ לתופעת הפריצות האלה. חייבים לעשות משהו כנגד העלמת בלוגים וסתימת פיות נוסח ימי הביניים.

 

למיסיון הטבעוני או לאחרים אומר, למרות כל מאמציכם, לי לא תסתמו את הפה.

" ככל שיענונו כן נרבה וכן נפרוץ"

 

נכתב על ידי קנקן התה , 23/4/2013 11:48   בקטגוריות בלוגיה, ישרא-בלוג, המיסיון הצמחוני, פריצות לבלוג  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-5/11/2014 18:11



122,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)