לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

דברים שאפשר ללמוד מלוח העריכה


 

ביקור בסטטיסטיקה בלוח העריכה הוא לא רק סטטיסטיקות של מספר כניסות יומי, שבועי וחודשי. כך למשל למדתי שהציבור לא כל כך מתלהב מפוסטים  על קוקיות וגורילות - למרות הזיקה למשלי אזופוס. אבל מאוד מעניין למשל לבקר ברשימת המקורות בתחתית.

 

כך יכולתי ללמוד כמה כניסות היו לבלוג ההצבעה לגולדן בלוג דרך כפתור ההצבעה שהצבתי בשוליים הימניים של הבלוג. וזה כמובן לא אומר דבר על כך שההצבעה הייתה דווקא לבלוג הזה ולא לשאר הבלוגים בקטגוריה.

 

והיום למדתי למשל שנערך דיון ב- TheMarker Cafe על פוסט ישן שלי "לשים קץ להשבתה המתוכננת - המהפכה החברתית הבאה?" ושעדיין לא נס ליחה של הכתבה  בנושא סודות המים המינרלים שכתבתי כאן והמקושרת באתר הרשמי של משרד איכות הסביבה. ושהפוסטים כאן מתועדים גם באתרים אחרים מבלי שביקשתי. וזה אומר שצריך להזהר, כי כל פוסט שפורסם ישאר במרשתת לעד, גם אם אמחק אותו כאן. ובכלל צריך להזהר, כי כשנתתי פעם את פרטי מספר הטלפון שלי לצורך פגישת מחזור של בית הספר שלמדתי בו, המספר הזה ושם בעליו חרוטים במרשתת לעד (ולא הועיל כאשר הסרתי את מספר הטלפון מלוח האקסל של בית הספר).

 

ואותו כנ"ל הלך על צה"ל. כשרציתי ללמוד משהו על היחידה הסודית שמשרת הבן, מצאתי במרשתת תגובות על שאילתות לצה"ל שהמידע חסוי. אבל גוגל מצא גם איזה משהו שהעלה מישהו שנזרק משם, ולמדתי משהו על מה שהבן לא סיפר מעולם. אבל כשהוא צולם בטעות על ידי עיתונאי באיזה שהן נסיבות, דווקא תמונתו נעלמה למחרת היום מהעותק הדיגיטלי של העיתון. מישהו העלה בדעתו שאולי האויב עושה מצא את ההבדלים?

 

והבן בשעה טובה עומד להשתחרר בעוד שבועיים מהשירות הסדיר, אבל הוא לא ישתחרר בבקו"ם. כי מיחידת העלית המסווגת שלו בעצם לא משתחררים לעולם, כמו גם ממשיכים לעבור בדיקות פוליגרף תקופתיות ולקבל אישור לפני כל יציאה לחו"ל. ולפני כשבועיים הוא זכה לכבוד גדול וקיבל פרס מצטיין מערך הביטחון לשנת 2013 ממיטב הגדויילים. וזה נוסף לרזומה שלו שאף פעם לא יוכל להציג בפרהסיה - הכולל בין השאר פרס מצטיין יחידתי ביום העצמאות האחרון. אז נראה שקיבל חינוך טוב מהבית ואני שמח בשבילו שנפל בחלקו לעשות שירות צבאי מאוד משמעותי. אם כבר אז כבר.

 

ואסיים בסיפור מעניין על גיטרה. כשהתחלתי ללמוד לנגן בגיטרה בכיתה ז' - לא היו להוריי האמצעים לרכוש לי גיטרה חדשה. אז הם קנו לי גיטרה יד שניה מהמורה שלי. לימים הסתבר שהגיטרה שבידי יקרת מציאות. יוצרו ידנית סך הכל חמש כמוה, אחת גיליתי ביוטיוב אצל חבר להקת THE ANIMALS (הגיטרה הזהבהבה של החבר שעומד למעלה ממול בקליפ). וואו, איזה חנונים נראו חברי הלהקות בשנות השישים.

 

   

 

שבת שלום.

  

נכתב על ידי קנקן התה , 17/1/2014 15:01  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-21/1/2014 01:04



123,264
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)