לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

חתונה כאילו מיקום אחר


רק בקיצור. פוסט מורחב יובא כאן בפעם אחרת. לא כל יום מחתנים בת ומכיוון שיש לנו רק בת אחת, זו היתה חגיגה של אחת בחיים. התאריך נבחר באיזושהי סימבוליות גימטרית. החופה והחגיגה נערכו בגן המלון לחוף הים. שקיעה כמתוכנן בחופה - לא הייתה באובך כזה, שלא נראה בארצנו כבר 75 שנה. אבל כמו שסימס לנו אחד האורחים לאחר האירוע - החופה נערכה באווירה קסומה של ים מכושף בערפל.  

 

כל אבא חושב שהבת שלו יפה, אבל אני אומר לכם בביטחון שהיא יפהפייה ובחתונה זוהרת מתמיד. היא הייתה כלה ממש מהממת - במראה, בלבוש, באיפור ובעיצוב השיער, ידי 'דנה צמות'. כמו נסיכה, אמרו כולם. הרי אף אחד לא טורח לומר סתם דברים כאלה בהתלהבות בסמסים הנלהבים הרבים שנשלחים כבר מזה יומיים, ואשר ממשיכים להגיע עד לרגע זה. בכל אופן, בשבילנו היא באמת הנסיכה האהובה שלנו.

 

בנוסף לצילום מקצועי שנקבל בהמשך, צילמתי כמה עשרות תמונות מנקודת מבטי האישי. אך לא היה לי כוח  כעת לערוך ולהעלות כאן דגימה. אולי בפעם אחרת. שום תיאור מילולי אינו יכול להחליף אותן.

 

נראה שהים כישף את הכל. הבריזה שנשבה ממנו ליטפה את האורחים והשכיחה את החום והלחות. הים על משבריו התאחד באופק עם שמים מאפירים. בניגוד לכל מקום אחר בארץ - השמים האלו דווקא תרמו כאן לאווירה קסומה יוצאת דופן. האורחים הצטיידו בזרים שזורים, כל אחד על פי הזמנה אישית, בדוכן הפרחים העשיר שניצב במקום. מתאבנים מופלאים הוגשו בקבלת הפנים לאורחים, שהיטיבו בהם את לבבם גם בשתייה כיד המלך.


להקה חיה מהממת הנעימה אזני האורחים הן בעת קבלת הפנים ושלוש שעות לאחר החופה - בקאברים איכותיים משנות השישים והשבעים. בנו נשבענו שאצלנו לא יחריש אוזניים דיג'יי מצוי ולא תהייה מוזיקה שנשמעת מצוין רק בערבית, כי אני לא מבין את המילים. אני לא רוצה להתנשא חלילה, אבל הז'אנר המצוי שמשתלט לאטו על חברתנו אינו בדיוק כוס התה שלי. לא היה אפילו שיר אחד כזה. אני לא מתבייש ולא מתנצל לומר זאת. האורחים ואנחנו הסתדרנו מצוין בלעדי זה. והעיקר, יכולנו גם לשוחח זה עם זה, מבלי שהמוזיקה תחריש את אוזננו ויהיה צורך לקרוא שפתיים. תגידו, בשביל מה טובים הדציבלים האלה שבאירועים משפחתיים? האורחים, בני דורי, כמו הצעירים הרבים, נהנו ממש, אבל ממש, לרקוד שנות השישים והשבעים. אומר בביטחון  - אפילו יותר מאשר נהנו מאוד. רחבת הריקודים המוארת בתאורה דינמית ססגונית - הסגירה זאת.

אוכל גורמה עשיר לתפארת מעשה ידי שף המלון - הוגש במזנונים ברוחב לב. שתייה למיניה ניגרה כמים. אני לא איש של בירה, גם לא וודקה ושכאלה. אני איש של יין. אם לא טעיתי בספירה, שתיתי במשך הערב ארבע כוסות של יין משובח. קטן עלי. לא שאני נוהג לשתות, אבל אם אני עושה זאת, אני לא מאלו המשתכרים מהר. האמת היא שבחיים לא השתכרתי - אני יודע מתי להפסיק. אבדן שליטה מפחיד אותי. אבל בקבוק יין טוב שלם אני יכול לגמוע לבדי מבלי שיזיז לי.


מבחר העוגות והקינוחים ידי מעשה הקונדיטור של המלון היה גם הוא שלא מהעולם הזה. אחוס עליכם ולא אציג כאן תמונות, כדי שלא להתעלל בכם וליירֵר את פיכם.


אם הייתי צריך לתאר את כל הערב הזה יכולתי לכתוב ספר, אבל אסתפק בשתי הערות של האורחים הרבים שסימסו לנו לאחר האירוע. אישה אחת הידועה כביקורתית מאוד כתבה: "...הרגשתי כמו בחתונה אריסטוקרטית מופלאה מעין כמוה". אנחנו רחוקים מלהיות אריסטוקרטים, אבל הגדרת אווירת החתונה ככזו דווקא מחמיאה לנו ואין אני מרגיש כל צורך להתנצל. כל אחד יכול לבחור באיזה סטייל תמורת ההשקעה שלו. דיקן של אחת האוניברסיטאות סימס: "זו הייתה חתונה קסומה מול חוף, ים ושמים מכושפים. חתונה יוצאת דופן מאוד במחוזותינו. כאילו התרחשה ביקום אחר...".


האורחים התפזרו. בהחלטה של רגע, זוגתי ואני שכרנו חדר ללילה במלון. מה זה כבר לעומת כל ההוצאות האחרות? פשוט נסיעה הביתה לאחר חצות נראתה בעיניי כהתעללות. התעוררתי לאחר כשעתיים. התקשיתי להירדם שנית כאשר אירועי הערב החלו להתגלגל  במוחי כסרט. יושב במרפסת צופה במשברי ים אפרפר קסום, גמעתי שני ספלי תה, לפני ששבתי למיטה. בבוקר היטבנו לבבנו בארוחת בוקר עשירה, חמישה כוכבים, לפני ששמנו פעמנו לעבר עיר הקודש האפופה אובך מעיק. 


 



 

 מאחל לכולכם חג שמח ושנה טובה.

 


נכתב על ידי קנקן התה , 11/9/2015 14:33  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-16/9/2015 19:47



122,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)