לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

פרידה סופית ומוחלטת מישרא-בלוג


לאחר ארבע שנים פוריות כאן, נמאס לי לשחק בגן ילדים עם ילדים מגודלים, בעלי אגו, או חורשי רעות. נמאס לי מאווירה עכורה, מהתנכלויות, מגורמים אלו או אחרים. נמאס לי מצנזורה. ישרא-בלוג היה כבית לי. נלחמתי בשבילו. הכרתי כאן ידידים נפלאים, לצד כאלה שממש לא.


מהו הקש השוטה ששבר את גב הגמל - תוכלו לקרוא כאן. אינני מוצא טעם  לפרט יותר כאן בהסברים, כאשר הם במילא מיד נמחקים. מיותר לציין שלא על ידי. אוויל מי שמאמין לעלילות של חורשי רעות שכמו נמושות מתכחשים למעשיהם. צר לי שלא הספקתי להשיב למגיבים, לפני שהפוסט שבתמונה נמחק ביד זדונית.







הכרתי כאן כותבים ומגיבים נפלאים שליוו את הבלוג במשך ארבע שנים,  חלקם פחות זמן. לצערי נתקלתי גם בתופעות מכוערות. את הפוסט האנתרופולוגי שהבטחתי כבר אפרסם בעתיד בבלוג חשיבה חופשית פלוס בבלוגר. אל דאגה, לא אסגיר שמות, רק אדבר על תופעות. ותופעות אנושיות בישראבלוג, לא חסר.


אני מצטרף לקהילה ישראלית ההולכת ומתרחבת של כמעט מאה בלוגרים. רבים מהם היו כותבים וותיקים כאן. חלקם כותבים עדיין כאן ושם במקביל, כפי שעשיתי גם אני לאחרונה. לצערי היו כאן כאלה שלא ראו זאת בעין יפה.


מעתה אמשיך לכתוב שם כפי שכתבתי כאן ואביא לכם אותם החומרים. תוכלו להגיב שם אם תרצו כמו כאן. אמשיך לשמור על קשר עם מי מכם שירצה לשמור על קשר שם. אתם מוזמנים להירשם כעוקבים ישירות בבלוג, או דרך גוגל+.


אגב למעוניינים, לפני ימים אחדים כתבתי בבלוגר פוסט על פריצת דרך במזון לתינוקות ומה אנחנו יכולים ללמוד מכך גם על התזונה של עצמנו כילדים ומבוגרים. על הפחדות, היסטריות ומציאות.



עתה בעזיבתי תהיה הזדמנות לבלוגים הפעילים להתקדם במעלה הרשימה. יותר לא יהיו רינונים ומושא לקינאה. הבמה כולה שלכם.





 


זהו, לא ארבה במילים. הגיע הזמן להפרד.

 

שלום,

 

הכל רק משחק של דמעות,

 

אני עף למקום אחר

 

 

הפלאגין של יוטיוב לקליפ למטה nפסיק להטען כאן לעתים משום מה

אז הרי הקישור:

 

גם כאן

 

https://www.youtube.com/watch?v=6w0y034ZMvo


 


 

 

עריכה

 

תודה לכל מי שבא להפרד, למי שהביע צער, למי שאיחל.

ולא מעט אחרים (על בסיס מונה הכניסות), בחרו להפרד בשתיקה,

ויש בשתיקה רועמת. כל אחד מסיבותיו. גם זה בסדר.

אם תתגעגעו בואו לבית החדש בבלוגר (בלוגספוט).

הרשמו בבלוג כמו כאן, ותקבלו עדכונים במייל,

או הצטרפו לעוקבים ב גוגל פלוס.


גם אם תשכחו את הכתובת, אין צורך להכנס  ללינקים כאן כדי להגיע לבלוג החדש. פשוט תגגלו יחשיבה חופשית פלוס' ואתם מסודרים.

אשמח לארחכם שם עם הרבה פוסטים וסדרות בקרוב (חדש!), בנושאים מעניינים שונים,

כמו בימים הטובים.


הכינוי:          

             קנקן.



הלוגו החדש:


 

ואני רק עברתי דירה


 

 



נכתב על ידי קנקן התה , 25/11/2015 17:14   בקטגוריות ישרא-בלוג, פוסט פרידה  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן ב-5/12/2015 19:57



122,071
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)