לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עוד התערבות זדונית


 

די. נמאס כבר. חדירה זדונית רביעית לבלוג שלי ונסיון לחבל בו.

 

בפעם הראשונה נעשו שינויים צורניים בבלוג כולל העלמת התמונה הראשית של הבלוג - התמונה של הנשרים:

 



 

 

בפעם השניה, לאחר שפרסמתי את הפוסט "סודות המים המינרלים", נעשה נסיון למחוק את הבלוג (ואכן, כל הפוסטים נעלמו לזמן מה מלוח העריכה שלי וחזרו לאחר מכן). כמו כן, נעשה נסיון להדביק את המחשב שלי בוירוס, נעשה נסיון העלמת הבלוג על ידי הפיכתו לבלוג פרטי, וביטול האפשרות לסמן לייק לפוסטים.

 

בפעם השלישית (ראו הערת עריכה בסיום הפוסט), שוב העלימו את הבלוג והפכו אותו לפרטי. שוב ביטלו את האפשרות לסמן לייק לפוסטים. הדבר נעשה לאחר פרסום הפוסט "חג מתן תורה -שאלות לגבי הרציונאליות של דת".

 

בפעם הרביעית, בעיקבות הפוסט האחרון שלי: "שיחה עם אלוהים על אבולוציה", שוב הייתה חדירה זדונית ללוח העריכה שלי. אך הפעם היה שינוי בטקטיקה:

 

ראשית ביטלו את האפשרות שהפוסטים שלי יומלצו בדף הראשי של אתר עמותת ישראבלוג.

 

שנית, וחמוּר יותר, ביטלו את האפשרות להצטרפות מנויים לבלוג שלי!!!

 

  

מדוע?

  

ראשית הבלוג שלי אינו כל כך פופולארי, לפי מספר הכניסות. בדרך כלל הפוסטים שלי גם אינם ממוקמים בדף הראשון בחיפושי גוגל. לכן, אני לא מבין מדוע יש למישהו עניין לפגוע בקריאת פוסטים שאינם נקראים במילא על ידי מספר רב של קוראים, כמו בעיתון. שנית, הפוסטים שלי בלאו הכי מצונזרים על ידי שרתים מסויימים.

  

זכותו של כל אחד להחרים את הבלוג.

זכותו של כל אחד להתנגד לדבריי ולשלוח בהתאם תגובה לפוסט.

אבל לחדור לפרטיותי, לעשות כשבשלהם בלוח העריכה, לשנות את ההגדרות, לחבל בבלוג ובהפצתו, זה לא מוסרי וזו עבירה פלילית.

 

 

דרך אגב - לאחר כל פוסט בנושאים העשויים לכאוב לאנשים מסויימים, אני רואה בסטטיסטיקה  של מקורות הכניסה שבלוח העריכה שלי, כניסה מטורפת לאחת משתי תמונות שפרסמתי בשני פוסטים שלי בעבר.

 

האחת:

 

 

 

אל דאגה. זה לא פוגע בי. אני דווקא אוהב קופים.

 

והתמונה השניה:

 



 

האם זה רמז לפנטזיות שיש למישהו לגבי?

 

 

שיניתי בחזרה את ההגדרות לבלוג והכל חזר שוב לקדמותו, מקווה שהפעם לתמיד.

  

אם אכן יש קשר, לכאורה, לרקע הפרסונלי של מי שעושה את כל החדירות והחבּלות הבזויות האלה בבלוג - לפחות כנראה לא תהיינה נוספות עד למוצאי שבת.

 

אני מתנצל שאני מטריד אתכם לאחרונה בפוסטים כאלה, אך פגיעות כאלה בחופש הביטוי עשויות לפגוע גם באחרים. 

 

פוסט זה יופנה גם לתמיכה הטכנית של ישראבלוג, בניסיון לאתר את המקור המחבל ולמנוע הישנות הדבר בעתיד.

 

  

בשבת אפרסם פוסט חשוב, שיראה לכם כיצד הופכים אותנו לחולים כרוניים ומי מרוויח מכך. כדאי להכנס לבלוג ולקרוא.

 

סופ"ש נעים ושקט לכולכם.

  

  

  

תוספת עריכה:

 

כפי שצפיתי, לא היו תופעות מיוחדות בבלוג עד ליציאת השבת. לאחר מכן, כאשר המישהו החולני הזה ראה את הפוסט הזה או את הפוסט הבא - פתאום הופכים אותנו לחולים כרוניים - הוא שוב התחיל להשתולל. בתוך 2 דקות הוא נכנס בגוגל לתמונת הקוף מלמעלה - 7 פעמים!!!

נו טוב, הוא הוסיף לבלוג 7 כניסות נוספות לסטטיסטיקה. חחחחחח

 

 

נכתב על ידי קנקן התה , 1/6/2012 23:50   בקטגוריות חופש הביטוי, פעולות זדוניות, בלוגיה, הודעה, התקפת וירוס מחשב שנשלח לבלוגרים בישרא, חברה, חומר למחשבה, חוק ומשפט, מוסר, צנזורה, קונספירציות, אינטרנט, שחרור קיטור, ביקורת  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-15/7/2012 20:16
 



דברים מרגיזים שגיליתי באינטרנט על הבלוג שלי


 

 

לעיתים, כאשר אני כותב פוסט מדעי בעל השפעות חברתיות, אני נוהג לחפש בגוגל, כדי לראות האם הפוסט מוצב בדפים הראשונים. בחיפוש כזה גיליתי להפתעתי שכל הפוסטים מהבלוג שלי בישראבלוג מתפרסמים גם באתר אחר. אתר שמגדיר עצמו ערוץ RSS לצפיה ישירה.

 

וזה הקישור לדף הבית באתר http://www.rxx.co.il/ . מסתבר שמי שרוצה לצפות בכתבות באתר הזה צריך להוריד איזו אפליקציה. משום שרציתי לעמוד על קנקנו של האתר הזה, הורדתי את האפליקציה ותוכנת האנטיוירוס שלי אישרה שהאפליקציה אינה מסוכנת.

 

מסתבר שבאתר הזה ניתן לצפות באלפי כתבות, ביניהן כל הכתבות שלי מהבלוג בישרא.

 

אמנם בדף הבית של האתר הזה מציינים שאם אני מעוניין להסיר את הפוסטים שלי מהאתר, אני יכול לכתוב להם ולבקש זאת מהם. אך האם לא מהראוי לשאול אותי לפני שמעלים את הבלוג שלי לאתר? או לפחות ליידע אותי במייל?  

 

לא שאיכפת לי שאפשר לקרוא את בפוסטים שלי גם במקומות אחרים באינטרנט. הדבר גם מעלה את מספר האנשים שנחשפים לחומרים שלי מחוץ לישרא. יש אמנם חסרון, משום שלפוסטים שלי שמתפרסמים באתרים אחרים, לא תמיד ניתן להגיב באופן ישיר. אני כותב  אתרים בלשון רבים, כי גיליתי פוסטים שלי המועתקים מדי פעם  לאתרים שונים אחרים ( בדרך כלל עם קישור לפוסט בישראבלוג - כך שלפחות נשמר הקרדיט). אני רק חושב שהמעתיקים צרכים ליידע את המחבר. לא? 

 

כנראה שרק אלוהים יודע איפוא עוד מתפרסמים או מועתקים פוסטים שלי.

 

נסתרות בעיניי דרכי עולם האינטרנט. ובעצם לא, כמעט הכל מותר. בגלל מנועי החיפוש אפשר להגיע לכל כתבה ואז להעתיק אותה ולפרסם אותה באתרים שונים ומשונים. בעזרת המנועים האלה גם גיליתי את פרסום הפוסטים שלי באתרים אחרים.

 

 

יש גם דברים חיוביים. בעזרת האינטרנט גיליתי גם שמשרד איכות הסביבה בדיוק מתעניינים בשאלה :  מים מינרלים או מי ברז? עזרו למשרד להגנת הסביבה. שאלה שהצגתי לאחרונה בבלוג שלי.

 

מסתבר שהשר להגנת הסביבה, מר גלעד ארדן, מינה צוות מקצועי בראשות המדענית הראשית של המשרד, ד"ר סיניה נתניהו, לבחינת סוגיית עידוד שתיית מי ברז  וצמצום הפסולת הנובעת מבקבוקי השתייה החד פעמיים.

 

עוד מציין האתר של המשרד לאיכות הסביבה, שהצוות שבראשות המדענית הראשית של המשרד גם יבדוק היבטים סביבתיים, בריאותיים וכלכליים, של החלופות השונות (מים מינרלים) למי השתייה מהברז. והמשרד לאיכות הסביבה פונה לציבור: "יש לכם ידע בנושא? אתם רוצים להעביר לוועדה את ההערות וההצעות שלכם? זה המקום! צוות הועדה יקבל את כלל ההערות שלכם אודות הנושא. בגלל האופי המקצועי של הועדה, אנא השתדלו לכתוב הערות כמה שיותר מתומצות ומקצועיות. הערות ניתן יהיה להשאיר עד לתאריך 25.08"

 

 

השארתי שם את התגובה הבאה: 

כתבה שלי בנושא מים מינרלים לעומת מי ברז

אני בעד עידוד שתית מי ברז בישראל.

מצרף קישורית לכתבה שלי בנושא בבלוג שלי:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=771819&blogcode=13258953

 

 

 

אתמול גיליתי ממקורות הכניסה שבסטטיסטיקות בלוח העריכה שלי בבלוג , חמש כניסות ביום אחד.

 

http://www.shituf.gov.il/discussion/580

 

28/05/2012 19:59

http://www.shituf.gov.il/discussion/580

 

28/05/2012 19:56

http://www.shituf.gov.il/discussion/580

 

28/05/2012 19:43

http://www.shituf.gov.il/discussion/580

 

28/05/2012 19:25

http://www.shituf.gov.il/discussion/580

 

28/05/2012 11:10

   

 

 

האם הכניסות האלה הן של הועדה ממשרד איכות הסביבה, שהתכנסו לדיון בנושא? מאוד יתכן ואני מקווה שכך.

 

אני את חוות דעתי בנושא המים המינרלים כבר כתבתי בבלוג, ונראה שהכתבה כבר הובאה לידיעתם של חברי הוועדה במשרד איכות הסביבה. מכאן שיש גם יתרון בכך שהכתבות שלי מגיעות למי שצריך, גם מחוץ לישראבלוג.

 

***

   

לאחר הפוסט שכתבתי על המים המינרלים, ניסו להדביק למחשב שלי וירוס, ניסו למחוק את הבלוג. כשלא הצליחו שינו את ההגדרות בלוח העריכה שלי בבלוג, כך שהבלוג שלי הפך ל"בלוג פרטי", כלומר לבלוג נסתר שאי אפשר להכנס אליו.טיפלו גם בהגדרות הבלוג שלי כך שאי אפשר היה להשאיר תגובות ולא ניתן לראות אותו ברשימות הקטגוריות של ישראבלוג. כמובן שגם הסירו את האפשרות לסמן לייק לפוסטים שלי.  הצלחתי לעבור בשלום את המתקפה זו. לא אתן שיסתמו לי את הפה!

 

יש אולי כאלה שכנראה לא אוהבים חלק מהפוסטים שלי. ואולי אפילו מאוד כועסים. הפוסטים שלי גם מוחרמים על ידי שרותי אינטרנט דתיים שמסננים כתבות, שלדעתם אינן ראויות שיגיעו לאוכלוסיה שלהם (ועל כך כבר כתבתי לאחר שפרסמתי פוסט שנוגע באבולוציה של האדם). 

 



מקור: moodle.carmelunified.org  

 

 

זכותם של אנשים לסנן אותי. אבל האם שריפת ספרים וחרמות על הוגי דעות בימים אפלים של האינקוויזיציה וימי הביניים - התחלפו היום לשיטות סלקציה, מחיקה ופגיעה באתרים ובלוגים באינטרנט?

 

 

הערת עריכה:

כשעמדתי להעלות פוסט זה לבלוג, לא יכולתי לשייך אותו לנושא החם. לתדהמתי, כאשר נכנסתי להגדרות של הבלוג שלי - עוד פעם מישהו הפך את הבלוג שלי לבלוג פרטי בלתי נראה, ביטל את אפשרות לסמן לייק (אז אם אתם רוצים לסמן לייק -אתם יכולים לעשות זאת עכשיו ואתם מוזמנים). באמת התפלאתי מדוע הפסקתי לקבל תגובות על הפוסט האחרון שלי:  "חג מתן תורה - שאלות לגבי הרציונאליות של דת". 

 

 

נכתב על ידי קנקן התה , 29/5/2012 10:30   בקטגוריות בלוגיה, הודעה, חברה, חומר למחשבה, תרבות, אינטרנט, אבולוציה, איכות הסביבה, אקולוגיה, חוק ומשפט, מדע, מים מינרלים, מנהגים, פילוסופיה, צנזורה דתית, קונספירציות, אקטואליה, ביקורת, צנזורה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-31/5/2012 19:08
 



אזהרה לבלוגרים: הדבקת בוירוס דרך לוח העריכה


 

אני מניח שלפחות חלק מהבלוגרים משתמשים בתפריט סטטיסטיקות שבלוח העריכה. האינפורמציה שמופיעה על המסך היא סטטיסטיקה של מספר הכניסות לבלוג שלכם בחצי השנה האחרונה וכן מספר הכניסות בכל יום בשבוע האחרון. בחלק התחתון של המסך מופיעים מקורות הכניסה האחרונים לבלוג שלכם.

 

ובכן תחת הכותרת מקורות הכניסה האחרונים הופיעה אצלי פעמיים השורה כדלקמן:

 

16/05/2012 16:34   http://www.google.as/imgres?q=%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%A1%D7%94 %D7%92%D7%A0%D7%98%D7%99%D7AA&start=171&um=1&hl=iw&rlz=1T4SUNC_enIL360IL360&addh=36&tbm=

isch&tbnid=6AJbtQGMrI0ftM:&imgrefurl=http://israblog.co.il/blogread.asp%3Fblog%3D771819%26blogcode%

  

בשום פנים ואופן, נא לא לפתוח את הקישורית הזאת!!!!

  

כשאני רואה במקורות הכניסה שורה המתחילה ב-

 http://www.google.as/imgres

 

אני פותח את הקישורית, כדי לראות איזו מהתמונות שפרסמתי בבלוג עוררו ענין בחיפוש בגוגל תמונות.

 

 

הפעם, כשניסיתי לפתוח את הקישורית הנ"ל, הופיעה על המסך ההודעה הבאה (בנוסף להודעה של MICROSOFT , לכאורה, המצביעה על סכנת אבטחה):

 



 

ההודעה הזו על קיום סכנה למחשב שלכם היא זיוף. אם תבחרו להשתמש באופציה CLEAN COMPUTER, אתם תפעילו תוכנה זדונית במחשב שלכם, שתדביק אותו בוירוס.

 

למזלי, מערכת המחשבים בעבודה שלי מאובטחת מפני וירוסי מחשב וברגע שלחצתי על "נקה מחשב", מערכת האבטחה ניתקה את המשך הפעולה והודיעה על נסיון הדבקה בוירוס.

 

לידיעתכם.

 

 

תוספת עריכה:

 

ראו כמה כניסות בלתי מורשות (של האקרים, אלא מי?) ללוח העריכה שלי בבלוג, למרות החלפת סיסמאות:



 

 

נכתב על ידי קנקן התה , 16/5/2012 22:50   בקטגוריות הודעה, התקפת וירוס מחשב שנשלח לבלוגרים בישרא, אזהרה, בלוגרים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gonivudh ב-17/2/2013 10:31
 



122,075
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)