אני בעד עידוד שתית מי ברז בישראל.
מצרף קישורית לכתבה שלי בנושא בבלוג שלי:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=771819&blogcode=13258953
אתמול גיליתי ממקורות הכניסה שבסטטיסטיקות בלוח העריכה שלי בבלוג , חמש כניסות ביום אחד.
http://www.shituf.gov.il/discussion/580
|
28/05/2012 19:59 | ||
http://www.shituf.gov.il/discussion/580
|
28/05/2012 19:56 | ||
http://www.shituf.gov.il/discussion/580
|
28/05/2012 19:43 | ||
http://www.shituf.gov.il/discussion/580
|
28/05/2012 19:25 | ||
http://www.shituf.gov.il/discussion/580
|
28/05/2012 11:10 | ||
האם הכניסות האלה הן של הועדה ממשרד איכות הסביבה, שהתכנסו לדיון בנושא? מאוד יתכן ואני מקווה שכך.
אני את חוות דעתי בנושא המים המינרלים כבר כתבתי בבלוג, ונראה שהכתבה כבר הובאה לידיעתם של חברי הוועדה במשרד איכות הסביבה. מכאן שיש גם יתרון בכך שהכתבות שלי מגיעות למי שצריך, גם מחוץ לישראבלוג.
***
לאחר הפוסט שכתבתי על המים המינרלים, ניסו להדביק למחשב שלי וירוס, ניסו למחוק את הבלוג. כשלא הצליחו שינו את ההגדרות בלוח העריכה שלי בבלוג, כך שהבלוג שלי הפך ל"בלוג פרטי", כלומר לבלוג נסתר שאי אפשר להכנס אליו.טיפלו גם בהגדרות הבלוג שלי כך שאי אפשר היה להשאיר תגובות ולא ניתן לראות אותו ברשימות הקטגוריות של ישראבלוג. כמובן שגם הסירו את האפשרות לסמן לייק לפוסטים שלי. הצלחתי לעבור בשלום את המתקפה זו. לא אתן שיסתמו לי את הפה!
יש אולי כאלה שכנראה לא אוהבים חלק מהפוסטים שלי. ואולי אפילו מאוד כועסים. הפוסטים שלי גם מוחרמים על ידי שרותי אינטרנט דתיים שמסננים כתבות, שלדעתם אינן ראויות שיגיעו לאוכלוסיה שלהם (ועל כך כבר כתבתי לאחר שפרסמתי פוסט שנוגע באבולוציה של האדם).
מקור: moodle.carmelunified.org
זכותם של אנשים לסנן אותי. אבל האם שריפת ספרים וחרמות על הוגי דעות בימים אפלים של האינקוויזיציה וימי הביניים - התחלפו היום לשיטות סלקציה, מחיקה ופגיעה באתרים ובלוגים באינטרנט?
הערת עריכה:
כשעמדתי להעלות פוסט זה לבלוג, לא יכולתי לשייך אותו לנושא החם. לתדהמתי, כאשר נכנסתי להגדרות של הבלוג שלי - עוד פעם מישהו הפך את הבלוג שלי לבלוג פרטי בלתי נראה, ביטל את אפשרות לסמן לייק (אז אם אתם רוצים לסמן לייק -אתם יכולים לעשות זאת עכשיו ואתם מוזמנים). באמת התפלאתי מדוע הפסקתי לקבל תגובות על הפוסט האחרון שלי: "חג מתן תורה - שאלות לגבי הרציונאליות של דת".