לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שרביט אסטרולוגי


 

בעקבות הפוסט הקודם היש מדע באיצטגננות, הציעה גליתחתן את הרעיון לשרביט אסטרולוגי, שבו יועבר שאלון אסטרולוגי בסיסי בין בעלי הבלוגים, שכל המקבל את השרביט יבחר. אנא ענו על השאלון והעבירו את השרביט יחד עם השאלון המלא המצורף כאן למי שתבחרו. מי שיודע מהו מזל האופק שלו, המושפע ממקום ושעת הלידה, מוזמן לענות גם על השאלון המתייחס למזל האופק שלו. מותר ואפילו מומלץ להתייעץ עם בן/בת הזוג בתשובות.

 

התשובות שלי לשאלון נמצאות בפוסט הקודם. אני מעביר את השרביט ל:

 

גליתחתן (שהעלתה את רעיון השרביט)

 

empiarti (שבהשראת תגובה שלה נכתב הפוסט הקודם) 

 

לאבואלמוג שנעתר לאתגר

 

ולשלושת בעלי המזל שלי, מזל עקרב:

 

טליק

 

נ*גה 

 

צופה מהצד

 

וכמובן לכל מי שמעוניין (אלה שאינם בלוגרים -אפשר להעתיק את שאלון המזל ולשלוח את התשובות בתגובה).

 

 

אבקש מכל המעבירים את השרביט לציין הפניה למקור קנקן התה, כדי שאוכל בסיום לערוך סיכום "חצי מדעי" שאפרסם אותו כאן. הסיכום לא יהיה שמי אלא סטטיסטיקה כללית.

 

 



 

 

השאלון (נא להעתיק ולהעביר במלואו)

 

מצורפות תכונות אופי המיוחסות לבני שנים עשר המזלות.

אנא התייחס/י למידת הדיוק וההתאמה לכל תכונה במזל שלך אליך לפי דעתך בסוגריים (לציין מידת התאמה בסולם מ-1 עד 10, עשר הוא המתאים ביותר לדעתך).

בשל נוחות התכונות בלשון זכר.

 

 

מזל טלה

 

1. בעל מרץ והתלהבות (    )

2. אופי סוער, חסר סבלנות (   )

3. שואף להגיע לתוצאות מיידיות (    )

4 . מנסה להרשים את הזולת (    )

5. מתאהב במהירות (    )

 6. מתקשה עליו להבין את הזולת ולהתחשב בו (    )

7. מתאים לעסוק במקצועות הדורשים יכולת מנהיגות, מרץ ויוזמה (    )

8. בעל כושר שיכנוע (    )

9. מהיר החלטה וביצועיסט (    )

10. אדם חברותי וכן (    )

11. אוהב הרפתקאות  (    )

12. דחף מהותי להיות נוכח (    )

13. תחרותי (    )

14. בעל ציפיות גבוהות (    )

15. מתאים לו תחום הניהול, שיווק ומדעי החברה (    )

 

 

מזל שור

 

1. גשמי ורכושני (    )

2. שמרן ויציב.אינו אוהב שינויים, מרגיש בטוח בשיגרת חייו ולא ימהר לסטות מהדרך הקבועה שלו (    )

3. משרה ביטחון ושאיפתו הגדולה היא השגת ביטחון (    )

4.  אוהב אדמה וטבע  (    )

 5. כלכלי (    )

6. נאמן באהבה וקנאי לבן הזוג (    )

7. מתאים לעסוק באמנות שימושית כמו גם בכספים ובנקאות (    )

8. יוצר קשרים חברתיים, פגיעים ורגישים גם כאן נאמנות ויציבות חשובה לו מאד (    )

9. נסיון החיים הוא יסוד ההבנה והרגש שלו (    )  

10. זקוק לחום ובית חם (    )  

11. אוהב בילויים וחברה (    )  

12. מתאים לו תחום עיצוב, ניהול, עסקי רכוש ונדל"ן (    )

 

 

מזל תאומים

 

1. אינטליגנציה גבוהה (    )

2. תקשורת ושיחה בתחומים רבים, בעלי ידע רב אך לא מעמיק (    )

3. נטיה להימצא בתנועה מתמדת, מתעסק במספר דברים בעת ובעונה אחת (    )

4. מאופין בסקרנות (    )

5. בעל חוש הומור (    )

 6. מחפש גיוון באהבה ולא רואה צורך להגביל עצמו לבן זוג אחד (    )

7. פתוח לשיחה, זורם, ספונטני וחביב. מסוגל להזדהות עם כולם ברגע הנכון (    )

8. כושר הסתגלות מהיר (    )

9. נתון למצבי רוח ושינוי תכניות (    )

10. קשה לו להתרכז (    )

11.  חייב לעבוד בעבודה מגוונת או חברתית  (    )

12. מתאים לתחום תקשורת, יחסי ציבור,משאבי אנוש, תפקיד עצמאי (    )

 

 

 

מזל סרטן

 

1. מושפע מהאווירה בסביבתו ומשקף אותה במצב רוחו  (    )

2. רגישות גבוהה (    )

3. התכנסות וצורך בתחושת ביטחון בחיק המשפחה (    )

4. חוש אימהי מפותח ויש רצון להגן, לטפל ולהעניק (    )

5. רומנטי, קשור לבן הזוג ונהנה לטפל בו (    )

6. מופנם ורגיש (    )

7. אוהב ללמוד נושאים שמעניינים אותו וקרובים לליבו (    )

8. חשוב לו לקבל תמיכה ואהדה ללא ביקורת כשהוא צריך להגן על עצמו הוא הופך לתוקפני (    )

9. מצפה שיבינו אותו (    )

10.מחפש סיבות הגיוניות (    )

11. מעדיף חברה סגורה ומשפחה חמה (    )

12.מתאימה לו קריירה בתחום הנתינה והרגש (בעבודה סוציאלית, מזון, הארחה) אחריות (ביטחון וניהול ומחשבים) (    )

 

 

מזל אריה

 

1. סמכותי ומרשים (    )

2. אוהב כבוד (    )

3. שופע מרץ, אנרגיה, וביטחון עצמי (    )

4.יכולת ניהול וארגון (    )

5. שתלטן וסובל מחוסר סבלנות כלפי אלו שאינם נשמעים למרות  (    )

6. יש לו רגשות חמים וכנים במערכות היחסים שלו והוא רוצה להתגאות בבן זוגו (    )

7. חברותי, יש לו צורך להיות נוכח ולהרגיש שייך, תוך כדי שימוש בכח, עוצמה ודיפלומטיה (    )

8. חשובה לו האווירה והתחרות עם הסביבה (    )  

9. אוהב לעיתים להתפאר בהישגיו, כבוד והכרה הם חלק מהאגו האישי (    )

10.מתאימה לו קריירה בכל תחומי הניהול, תפקיד יצוגי, משחק, עסקי שעשועים ובתחומי ניסויים (    )

 

 

מזל בתולה

 

1. מעשי, שיטתי ושכלתן. דייקן, ביקורתי ומתעסק בפרטים - חייב לרדת עד לעומקם (    )  

2. אדם שקט וצנוע (    )

3. אוהב פרטיות (    )

4. מקפיד על הופעה מסודרת. מאוד חשוב לו מה אחרים אומרים עליו (    )

5. מופנם ואינו מביע רגשות בפומבי (    )

6. נאמנות חשובה לו  (    )

7. כושר ריכוז טוב (    )

8.אוהב להשקיע ולהתנדב לכל משימה ומנהיג את האחרים (    )

9. צנוע ולא מחפש מחמאות. (    )

10. מתאימה לו קריירה הקשורה במתן שרות בביטחון, במחשבים, טכנאות, מחקר רפואה, רוקחות ומדע (    ).

 

 

מזל מאזניים

 

1. מתחשב, נעים הליכות, משתף פעולה. פשרן ולעיתים קשה לו להחליט על דרכי פעולה (    )

2. רומנטיקן המאוהב באהבה וזקוק לזוגיות בחייו (    )

3..בעל חוש צדק ורגש (    )

4. שוקל כל דבר בצורה יסודית, חייב להבין את כל הדרכים והאפשרויות כדי להגיע למצב של רגיעה (    )

5. פיקח, יצירתי, בעל דמיון רחב (    )

6. מתחבר לעולם החברה והרוח  (    )

7מתאימה לו קריירה בתחום הגישור, עריכת דין, בוחן רעיונות וכן מתאים לעסוק במקצועות היופי, עיצוב ותרבות. (    )

 

 

מזל עקרב-

 

1. אישיות חזקה, רגשות עזים, קיצוניות  (    )

2. אינו מסגיר את רגשותיו ואת היצרים הסוערים שבתוכו (    )

3. יכול לאהוב מאוד או לשנוא מאוד (    )

4. נטייה להרס עצמי אבל תמיד מוצא כוחות לבנות את עצמו מחדש (    )

5. קנאי מאוד באהבה וממגנט את בן המין השני  (    )

6. גישתו לחברה עניינית, ממוקד תמיד בנקודות המפתח (    )

7. סלקטיבי בבחירה חברתית (    )

8. לימודים מעניינים אותו והוא ישקיע בהם זמן רב (    )

9. נושאים שלא מעניינים ימצא לנכון לשנות (    )

10. לוקח הכל באופן אישי, רגיש לביקורת ולכן ימצא את נקודות ההגנה (    )

11. זקוק לאווירה נעימה בונה ואמינה (    )

13. מתעניין בפסיכולוגיה ובכל הקשור לנפש האדם כמו גם במקצועות הקשורים לעולם אפל ומסתורי (    )

14.  בתחום הקריירה מתאים לו שירות לסביבה, חוקר, רפואה והנהלת חשבונות (    )

  

 

מזל קשת

 

1. שואף לחופש (    )

2. רחב אופקים (    )

3. הרפתקן ותמיד מחפש אתגרים (    )

4. אידיאליסט בעל מוסר גבוה (    )

5. טוב לב, שמח ועליז (    )

6. אוהב חיי חברה פעילים (    )

7. נוטה לחוסר טאקט ורכילות (    )

8. כמי שאינו יכול לשאת מגבלות הוא זקוק לתחושת חופש גם במערכות יחסיו אותם הוא מנהל ברגשות חמים וכנים (    )

9. נתון ללחצים סביבתיים, מחפש את האיזון הרגשי (    )

10 היפר-אקטיבי ולכן קשה לו להתרכז לאורך זמן (    )

11. תפישתו מהירה ושיטחית. קל לו יותר לראות את התמונה כולה מאשר לרדת לפרטים  (    )

12. מתאים לעסוק בנסיעות,: מדריך טיולים, מלווה קבוצות, שימוש בשפות זרות,  ספורט, פילוסופיה ודת, הביולוג, תרבות ואמנות (    )

 

 

מזל גדי –

 

1. רציני ואחראי (    )

2. שאפתן ובעל כושר התמדה עד להשגת המטרה (    )

3. שמרן הזקוק למסגרת קבועה ולתחושת ביטחון (    )

4. חסכן בעל שליטה עצמית (    )

5. מעשי ודייקן (    )

6. אינו מגלה נטיות רומנטיות ויחסו לנישואים הוא שכלתני ומחושב (    )

7. טיפוס של זאב בודד (    )

8. המטרה מקדשת את האמצעים (    )

9. זקוק לסדר ואירגון (    )

10. בעל הישגים גבוהים (    )

11. בוחן ונזהר מהסביבה (    )

12. מתאים לעסוק במדע מדויק ואינו חושש מעבודה אפורה אך מתגמלת. מתאימה לו גם עבודה בתחום הכלכלה, בנק, ניהול ומחשבים (    )

 

 

מזל דלי

 

1. אוהב את האנושות ללא הבדלי גזע, דת ומעמד (    )

2. הגון ובעל עקרונות. מחפש אמת אבסולוטית ומוכן תמיד לפעולה למען החברה (    )

3. אינטלקטואל המגלה סובלנות להשקפות עולם שונות משלו (    )

4. נראה לאחרים קריר ומאופק, אך יש בו רגשות רומנטיים ונאמנות באהבה (    )

5. נעים הליכות, חברותי ומתחשב (    )

6. איש עקרונות ולכן ידגיש את עמדותיו, יגן תמיד על חלשים. האידיאלים חשובים לו מאד, ולא הכסף   (    )

7. נוטה להיות עצמאי (    )

8. זקוק מאד לגירויים שכלתניים (    )

9.  מתאים לעסוק בחשיבה יצירתית,מדע והמצאות,ובשרות למען החברה - פוליטיקה, עבודה סוציאלית, איש ציבור (    )

 

 

 

מזל דגים

 

1. מזדהה עם הזולת  (    )

2. חולמני, נראה לאחרים תמים ומרחף

3 קיימת הנטייה לברוח מהמציאות באמצעות סמים ואלכוהול (    )

4. סלחן (    )

5. בעל אינטואיציה חזקה המגנה עליו מפני פגיעות מצד אחרים (    )

6.  רגשן, עדין ונוטה  לוותר לבן זוגו. מעורב רגשית (    )

7. מושפע מאד ממצבי רוח (    )

8. מאד אינטואיטיבי (    )

9. עצותיו עשויות להיות מועילות לחברה (    )

10. מפתח תקשורת על בסיס עקרונות (    )

11. מחפש תרבות ומרחב אישי (    )

12. מתאים לעסוק בתחום האומנות ובעיקר במוסיקה, במיסטיקה, וכן בטיפול ריפוי ותמיכה (    )

 

            

שבוע טוב 

 

נכתב על ידי קנקן התה , 25/11/2012 01:33   בקטגוריות שרביט, אסטרולוגיה, שאלון, חברה, תרבות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   13 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-5/12/2012 08:59
 



מי רוצה שרביט?


 

בפוסט האחרון שלי, שעסק בדברים נורא רציניים על האדם, קיבלתי תגובה בלתי שיגרתית מ- HUNTED HUNTER בהצעה להעביר אלי שרביט. מה אני מלך? שאלתי את עצמי. מדוע מישהו בכלל רוצה להעביר לי שרביט, ואני שלפעמים לא כל כך חי בקרב העם הזה, אפילו לא ידעתי בתחילה ששרביט זוהי הגירסא המתקדמת של "שרשרת" הידועה - שבה היית מקבל בתחילה פחד גדול שתבוא עליך ועל משפחתך קללה גדולה, אם תשבור את השרשרת. ואחר כך הפחדים התחלפו  ביסורי מצפון שמנעת מהעולם אוצר גדול, שהיה מעשיר את כולם אילולא נשברה השרשרת. אז מזל שיש גוגל שאיפשר לי לבדוק את מצב השטח עם השרביט. אז גוגל גילה לי שהשרביט יובא לישרא מתפוז, ששם מועבר כבר שרביט, לפחות מ-2010. ומתגובה של n_lee מטה למדתי לבושתי, כי שרביטים קיימים כבר לפחות מ-2003. אבוי לי כמה שאני לא מעודכן.

 

בתחילה שאלתי: מה לא יכולתם למצוא משחק אחר יותר מקורי בישרא? ונזכרתי שעכשיו החופש הגדול ווודאי יש הרבה אנשים משועממים שהחליטו לגוון מעט את החיים בשרביטים. ואני שראיתי את הבקשה לשרביט בעשר וחצי בלילה, אחרי יום עבודה מפרך, בהחלט לא משעמם לי ואפילו אני כבר חולם על המיטה... ובכל זאת יאללה, אני מה שנקרא זורם.

  

וכהוכחה מה עושה עייפות לאדם, בשעה זו של הלילה, אפילו לא שמתי לב שטליק כבר הקדים והציע לי את השרביט.

  

ועתה לפני שאספק לכם מעט מפרטיותי (לא בהחלט אין סקופים), אני כבר מודיע שאסיים את חלקי בשרביט הזה באופן קצת לא שיגרתי. אז בואו נראה מה יש לי למכור לכם עלי:

 

א. כדי לדעת עלי באמת תצטרכו לעמול קשה - חיי (לפחות חלק לא מועט) פרוסים לפניכם בין דפי הבלוג. אז מי שמעוניין, יאללה לקרוא - אני לא מצטיין בכתיבת סיכומים.

 

ב. מחשבה חופשית דורשת אנונימיות - למרות הרצון שלכם לדעת מי אני, כלומר איזה שם אני נושא, אני אמשיך כנראה לאכזב אתכם. אבל כדאי לכם להמשיך לקרוא, אולי תגלו מספר פרטים חדשים. בגוגל תחת השם שלי יש מספר לא מועט של דפים, וגם "חשיבה חופשית" של "קנקן התה" - כבר מתחילים גם לצבור נפח בגוגל. אבל חשיבה חופשית רוצה שלא יהיה קשר ביניהם,כלומר לשמי הרישמי. מדוע? זה סודי בהחלט.

 

ג. כמה אנשים אני באמת מכיר? - אז אם לא ידעתם, אצל המין האנושי כולו קיים מספר הקסם של 150! זהו הגבול העליון של שבטים לפני שהם מתפצלים. זהו המספר המקסימלי שהאדם יכול לחיות בקומונה? זהו המספר העליון של אנשים שהאדם באמת מכיר ומקיים קשרים יומיומיים, לפני שהוא עובר לעיר כדי להתבודד מפני אלפי פרצופים אנונימיים שעוברים לפניו במשך היום. או לפני שהאדם רוצה לשבור מספר קסם זה, ופותח חשבון פייסבוק, כדי להראות לנו שיש לו יותר מ-150 אנשים שהם חברים שלו ממש, אבל ממש, אבל ממש ממש.

 

ד. אני באמת ממש לא מכיר יותר מ-150 איש, אבל לא מבין איך כל כך הרבה מכירים אותי. אז כשאני עובר באוניברסיטה, מלא פרצופים עושים לי שלום בשמחה וניגשים אלי כאילו היינו חברים מהפלמח. והפרצופים נראים מוכרים משהו, מבין אלפי הסטודנטים שלמדתי, באולמות גדושים - והם חושבים שצלמתי כל אחד מהם והכנסתי לאלבום. וכשאני נכנס לבית מרקחת (בכל מקום בארץ), תמיד קופץ עלי איזה רוקח שאני כנראה לימדתי אותו, והוא שואל אם אני צריך איזושהי תרופה, ששכחתי להביא עבורה מרשם. וכשאני נכנס לבית חולים לביקור, תמיד קופץ עלי איזה רופא שטוען כמה הוא חייב לי על כך שהוא רופא, ואיזה תלמיד חו"ל שנופל עלי ומזכיר לי שאני הייתי מרצה שלו בתכנית החד-שנתית, ושרק בגללי הוא עשה עלייה לארץ. אבל אני כל כך נבוך, אני לא זוכר כמעט שמץ מהם. הרי קיים 150 מספר הקסם.

 

ה. אני עוף מוזר, סוציומאט אינטרנטי - חשבון פייסבוק פתחתי ממש לא מזמן עם הבלוג שלי, וכיוון שלא פירסמתי אותו, היו לי רק משהו כמו שני מגיבים.

ואפילו בקושי אני יכול להשתמש בפייסבוק - כי במקומות העבודה שלי חוסמים רשתות חברתיות, בטענה שהן שורצות בוירוסי מחשב למיניהם המסכנים את השרתים שלהם. אבל נראה לי שמאחרי זה עומדת סיבה קצת אחרת: מדיניות הקדשת זמן מלא לעבודה של האח הגדול.

  

וגם אין לי אייפון או סמרטפון - אותם נתתי לילדי, ובמקום יש לי סוני אריקסון ZYLO, שבו יש לי למעלה מ-300 שירים ומוסיקה, ומצלמה שאני תמיד שוכח את קיומה, כשיש משהו מעניין לצלם. אבל לגלוש מהטלפון שלי באינטרנט, זה כמו להשתתף בקומדיה האלוהית של דנטה.

  

וטוויטר? בכלל אני לא מבין לשם מה אנשים צריכים לסבול את הציוצים שלי ואני את שלהם. מה, אנשים כל כך בודדים שהם זקוקים לציוצים? אפשר לקנות במקום, כלוב עם כנרית ולהציב אותו על אדן החלון. לא?

 

ו. למדתי מ- ולמדתי עם- אנשים חשובים - אז יצא לי להכיר בילדותי ובצעירותי אנשים ממש חשובים: את מרגוט קלאוזנר (מהפוסט היש חיים לאחר המוות), ואת אסתר רוט-שחמורוב מהאולימפידה, שהיתה מורה לספורט בבית הספר שלי, ואת פרופסור ישעיהו ליבוביץ', שהיה אחד ממורי.

 

וראיתי את בן גוריון כשאבא שלי הרכיב אותי על הכתפיים שלו בחגיגות יום העצמאות. ואני רק זוכר איך שהוא הגיע לרחבה ענקית עם ג'יפ בצבע חאקי ולפניו זוג אופנוענים, שניים לצידיו ואחד מאחור. והפמליה סובבה את הרחבה פעמיים לקול תשואות הקהל, לפני שהוא עלה על הבמה גם עם מכנסי חאקי וחולצה לבנה כדי לנאום. וכל מה שאני הבנתי ממנו בתור ילד בן שנתיים היה: " והייתי באמריקֶה, והייתי באנגליֶה, והייתי בצרפת ... ובשום מקום לא היה כך וכך... כמו באֵירֶץ ישראל". ואחר כך היו זיקוקי די נור, כשפח חלוד אחד שלהם כמעט נפל עלי. ואחר כך כולם סגרו מעגלים ורקדו ריקודי עם. קצף ופטישים עדיין לא המציאו אז. רוכלים מכרו הרבה סוכר ורוד על מקל, תפוח מסוכר על מקל ותירס חם.

 

ולמדתי עם הבן של ראש העיר ועם הבן של המנהל באותה כתה, ואנשים שלמדתי איתם - הם  היום אנשים מאוד מאוד חשובים במוסדות שונים ובאמצעי התקשורת, ומי יודע אם הם בכלל זוכרים אותי.

 

ז. אני מתכנן ניסוי מדעי כיצד להגדיל את היממה בארבע שעות נוספות - אני צריך עוד זמן, רק עוד קצת זמן כדי לישון.

 

ח. אני שונא לנסוע לחו"ל - פעם ראשונה שנסעתי לחו"ל היתה כשהייתי בן 27 (שנתיים לפני שסיימתי את הדוקטוראט). לפני כן לא היה זמן וכסף. אספתי את קרן ההשתלמות שלי לנסיעות (הייתי אז מדריך באוניברסיטה) ויצאתי עם רעייתי הטריה לירח דבש בכנס מדעי בבלגיה, שהיה תרוץ להמשיך בטיול בצרפת ובאנגליה ובאיטליה. ואחר כך נסעתי עם רעייתי לברלין ל-4 חודשים, כי אני כבר סיימתי למעשה את הדוקטורט והיא היתה עוד צריכה להשלים עבודה בטכנולוגיה שהייתה בברלין. ומאז אני טס ועוד פעם טס לכנס ועוד כנס ולפגישות עבודה, ואני אפילו לא זוכר את המלונות שישנתי בהם, ומקלל כל טיסה ארורה לארה"ב (ובמיוחד שהיא לסאן פרנסיסקו או לוס אנגלס) ורוצה רק להשאר כאן בארץ "הבלגן" שלנו בשקט.

 

ט. שכחתי כבר מה רציתי עוד לספר. סימן מובהק לאלצהיימר מתקרב?

 

י. למי אעביר את השרביט? ישבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שאני לא אתעלל באף אחד ואבקש ממנו לקבל את השרביט ולכתוב בבלוג שלו 10 דברים על עצמו. ולכן אני מציע את השרביט כאן בחינם לכל החפץ, מאלה שהם מזוכיסטים עד כדי כך, שהם באים לקרוא בבלוג שלי. כל הקודם זוכה. רק תגידו לי אם נפטרתי מעונשו של זה.

 

הרי השרביט:

 

תוספת עריכה:

ולאחר שכעת אני פחות עייף, לשולחי השרביט - בכל זאת תודה שחשבתם עלי.

נכתב על ידי קנקן התה , 19/7/2012 00:11   בקטגוריות שרביט, בלוגיה, חברה, סגנון חיים, פילוסופיה, שאלון, תרבות, אינטרנט  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-21/7/2012 11:19
 



124,009
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)