לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על טבעות ותגובות!


 

בהמשך לפוסט הקודם. עוד משהו שאני ממש לא מבין.

 

בתחילה ולמשך זמן רב, הבלוג הזה היה משוייך באחת הקטגוריות שלו ל"מדע וטכנולוגיה" (בנוסף ל"הרשו לי להעיר" בקטגוריה הראשית תרבות, ולקטגורית "פילוסופית חיים"). אבל אם עדיין לא שמתם לב, באחרונה התחלתי לשנות את הקטגוריות לפי הצורך, על פי נושאי הפוסטים. למשל, אם אני כותב משהו אישי כמו על ההורים שלי ועל השואה, מה זה קשור למדע וטכנולוגיה?

אם למשל אני כותב על תזונה ואוכל, מדוע שהפוסט לא יהיה משוייך לקטגוריה המתאימה?

ואם אני כותב על הקשר שבין מיסטיקה למדע - מדוע לא לשייך את הפוסט גם לקטגורית מיסטיקה?

ועל הקטגוריה "פילוסופית חיים" החלטתי כנראה לוותר בעתיד. מדוע? כי יש אלפי פילוסופים כאן בישרא, שרבים מהם מתענינים רק בפילוסופיה של עצמם.

 

אבל רוצה לומר מילה אחת או שתיים לגבי טבעות. בלוגים שמשתייכים לטבעות - כלומר שיש להם איזשהו מכנה משותף. כמו למשל טבעת העקרבים, שהבלוג הזה חבר בה - בלוגרים בני מזל עקרב. ודרך אגב את תוצאות מחקר השאלונים ששלחתם לי בשרביט על קשר אפשרי שבין תכונות אופי למזל שלכם  - לא שכחתי. יש תוצאות מעניינות, שבקרוב אספר לכם בפוסט מיוחד. שווה יהיה לקרוא.

 

אבל אשוב שנית לעניין החברות בטבעות. כפי שאתם יכולים לראות ברשימות בשוליים הימניים כאן - ניסיתי כבר מזמן ליסד טבעת חדשה המכונה "מדע ועוד" - לאלה שמקשרים עניינים מדעיים לתרבות וחברה כמוני. אם תציצו תראו שהטבעת הזו מיותמת - רק הבלוג הזה חבר בה. האם חושבים אתם שאין עוד בלוגים המתאימים באופיים לטבעת הזו? אז אתם טועים - יש עוד בלוגים כאן בישרא שמתאימים גם מתאימים. 

 

אפילו איתרתי אחדים מהם ופניתי לבעלי הבלוגים האלה. הגבתי לפוסטים שלהם והזמנתי אותם להצטרף. ומה קרה? אף אחד מהם לא הגיב וכמובן לא הצטרף. דרך אגב בעלי הבלוגים האלה כל כך מתנשאים (לפעמים גם בכתיבה שלהם) ולא רק שלא התייחסו להזמנה - הם מדירים את רגליהם מביקורים בבלוג כאן וכמובן אף פעם לא מגיבים בבלוג כאן, למרות שהגבתי מספר פעמים אצלם כשהיה על מה, הרי לא צריך להתחשבן, נכון?

 

הלאה, יש אחת שיש לה בלוג טוב (לא אזכיר את שמה) - שאפילו העבירה אותו מקטגורית מדע וטכנולוגיה לקטגוריות אחרות. כנראה שהשתייכות לקטגוריות החדשות מביאות לה יותר קוראים. זה כמובן לגיטימי. אבל, הזמנתי אותה לטבעת, והיא לא הגיבה. הזמנתי מספר אחרים וגם הם לא התייחסו. מה יש? לא נאה להם להשתייך כחברים בטבעת שרציתי לייסד? אגו, או משהו כזה? הי, לפחות הייתם עונים שאתם אינכם מעוניינים. אפילו בלי לפרט את הסיבות שאני מנחש מהם.

 

ומבין הבלוגים שהזמנתי לטבעת, יש אחד שהוא חדש יחסית, שהגבתי בו והצעתי לבעליה להצטרף לטבעת. אלא מה? כשעמדתי לשלוח את תגובת ההזמנה - קבלתי הודעה שהתגובה ממתינה לאישור בעל/ת הבלוג. התגובה לא אושרה עד היום הזה ואין להתפלא שבבלוג הזה יש 0 תגובות. זה כנראה מסוג הבלוגרים הארוגנטיים שלא נאה להם לדבר עם עמך, ומצפים שעמך הדביל יקרא בשקיקה את הפוסטים שלהם. שיבוסם להם. אני בבלוגים כאלה יותר לא מבקר.

 

אבל מי שחושב שהבלוג שלו מתאים לטבעת הזו שישלח לי בקשת הצטרפות כאן.

 

ובכלל אני זועם על התופעה של בלוגרים המגיבים בזעם ובדברי שיטנה לפוסטים שלי, שמרגיזים אותם, והם עוד כועסים עלי שאני אנטי-דמוקרטי כשמחקתי בבלוג שלי תגובות שיטנה וניבולי פה שלהם. אבל אם הייתי רוצה להתייחס לדברים בבלוגים שלהם, הם חסומים בפני (בלוגים סגורים שבהם הם כנראה מרכלים וזועמים על אחרים מאחורי גבם), או שהתגובות מחכות לאישורם. הם הם, הדמוקרטים הגדולים שדורשים דמוקרטיה בבלוגים של אחרים, שבהם הם כותבים שיטנה באותיות קידוש לבנה דגושות ובצבע אדום. בבלוגים כאלה אני גם לא רוצה לבקר לעולם וגם לא רוצה לראות את בעליהם אצלי.

 

ובכלל מה העניין של בלוגרים שנמניתי על הקוראים שלהם, ההופכים פתאום לאחר תקופה ארוכה את הבלוגים שלהם לסגורים או לטעוני אישור. מה זה? הם מייסדים כת, או משהו כזה?...

שיבוסם להם.לא רוצים מבקרים? לא צריך. ההפסד כולו שלהם. רוצים להיות אליטה, שיהיו.

 

ובכלל אני לא מבין בלוגרים שקראתי פוסטים שלהם והגבתי בקביעות, ולפתע פתאום הם לא עונים יותר לתגובות שלי לפוסטים שלהם. פשוט מתעלמים. מה הם נעלבו ממני או משהו כזה?

 

ויש בלוגרים שלא עונים על תגובות בכלל. של אף אחד (בעיקר עיתונאים, שאין להם מספיק צניעות להתייחס אל קוראיהם). אז שיבוסם להם, הפסקתי לבקר גם שם. ויש העונים רק באופן סלקטיבי לחברים שלהם. זה עוד יותר לא יפה. אז אני הפסקתי לבקר גם בבלוגים שלהם. ההפסד כולו שלהם.

 

אנשים סנובים כאלה אינם ראויים שיקראו את הפוסטים שלהם, יהיו טובים ככל שיהיו.

 

הייתה אחת שהייתה קוראת ומגיבה פחות או יותר קבועה אצלי, למרות שדעותיה הפוליטיות הן היפוך גמור משלי. למרות שלא הסכמתי לדעותיה, הגנתי עליה מפני קוראים שלי שהגיבו בזעם לדבריה. אבל בעקבות פוסט אחד שכתבתי (לא כאן, אלא בבלוג השני שלי) נפלט לה שהיא תומכת ברצח רבין. לא שהיא באמת תומכת ברצח, אלא מכיוון שמי שעשה את זה שילם חובו לציבור - תוצאות הרצח לכאורה מתאימות לה. כשהגבתי על כך כפי שהגבתי, היא כתבה לי בתגובה ביי יפה והלכה לחפש אמיתות בבלוגים אחרים.

 

ויש כנראה כאלה שעצבנתי אותם בפוסטים שלי, כי הבאתי עובדות ואמיתות שאינן מתאימות להשקפת חייהם או לאמונות שלהם. ואל כאלה התייחסתי בקצרה בפוסט כאן

 

ויש כאלה שמסיבות כאלו או אחרות לא רק שהפסיקו לבקר בבלוג, אלא מחקו באופן הפגנתי עצמם כקוראים קבועים או מרשימת המנויים לאחר פוסט מסוים שכנראה הרגיז אותם. היו הרבה כאלה. היו גם כאלה שעשו זאת כנראה משום שלא הגבתי בבלוגים שלהם. אני מודה. עיסוקיי אינם מאפשרים לי לקרוא את כולם ובוודאי שאין לי זמן להגיב למרות שאני קורא שקט שלהם, או פשוט אני לא מתחבר לפוסטים שלהם. לכל אלה ואחרים הקדשתי את הפוסט הזה, שהיה כנראה סתום לחלק מקוראי - ובוודאי להם הדברים אינם מיועדים. לכן, מהם אני מבקש סליחה אם חשבו שהפוסט מיועד אליהם.

 

ובכלל אני מצטער אם העכרתי את רוחכם בפוסט הזה או אחרים - כי לא מגיע לכם. ויתכן שמי שצריך לקרוא את דבריי אלה כבר לא מבקר כאן וכל זה מיותר. אבל צריך להוציא מדי פעם דברים מהבטן, לא? אני בטוח שדברים כאלה קורים גם לכם ואתם יכולים להזדהות או לפחות להבין שאני שונא התחשבנות, צביעות, קנאה או אינטרסנטיות.

וכפי שכתבתי בשיר כאן: שיחיו הם בשלהם ואני בשלי.

 

תודה לכם על שסבלתם את הוצאת הקיטור הזו.

 

Its going to be the last song I will ever sing

No I've changed my mind again

Good night and thank you

 

חג שמח

 

 

 

תוספת עריכה

 

בטבעת "מדע ועוד" יש כבר שני בלוגים.

 

 

נכתב על ידי קנקן התה , 30/3/2013 14:15   בקטגוריות בלוגיה, טבעות, תגובות  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של coralya ב-2/4/2013 12:02
 



122,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)