לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מי באמת רוצה לנהל את ניצולי ישראבלוג?


גם כשאני חייב להגיב לדברי אנשים נבזים, שקרנים ומניפולטיבים , למדתי לספור עד עשר ואפילו להמתין כמו הפעם שלושה ימים עד שאני משחרר את חרצובות לשוני במלוא ההכרה, כפי שאני עושה עכשיו. וזאת כדי להגיב יותר  באיפוק ובשיקול דעת כלפי מי שהתאמץ מאוד להוציא אותי משלוותי באלימות מילולית והשתוללות היסטרית , כפי שתראו מיד בהמשך.

 

מדובר כאן במישהו (אם בכלל ראוי להקרא מישהו) שהתעורר לאחרונה בחתרנות בלתי נלאית מתרדמה אדישה וחוסר איכפתיות, מלבד שחרור כמה נפיחות קנטרנות פה ושם. ובאחרונה הוא כותב פוסטים בקצב של אחד ליום או יומיים ומגיב כטרול מצוי בפוסטים של אלו שהוא רואה בהם את אוייביו המרים. מסתבר שהבלוג בלי פואנטה שלו הפך לבלוג עם פואנטה - בלוג הקונספירציות. והמישהו הזה יחד עם מספר חברים שלו מנהלים נגדי מסע השמצות והכפשות חסרי תקדים, על כך שאני שואף לכאורה לנהל את ישרא או מה שלא יהיה. ומצד שני על שאני מבריח לטענתם בלוגרים מישרא (ואיזה חלילון אפילו הגדיל להאשים שבגלל אנשים כמוני ישרא יסגר). אבל איך פור גוד סייק שתי הקביעות האלו (רצון לנהל ורצון להבריח) מסתדרות יחדיו? נו, סתירות כאלו כנראה מסתדרות רק בראשם הקודח של עדת הקונספירטורים המרושעת זו, שמיד תבינו שרשעותם נובעת משיקולים אינטרסנטיים ומניפולטיביים לעילא ולעילא.

 

מצד אחד העומד בראשם כותב פוסט שבו הוא מודה שמחשבותיו 'אמביוולנטיות'. ברחובית, הפירוש מחשבות מבולבלות.

מיטב הבילבול מוצג בפוסט שכתב, אגב מדובר במתקרא הגנן:




אז בתחילה הוא אומר: "בואו נציא את גברת קנקן מזה (ונעזוב מה משרתת הקידומת גברת, שמעידה משהו על אישיותו של הכותב, שכל בר דעת יכול להבין מעצמו). אבל מצד שני כמה משפטים אחר כך הוא כותב: ", צריך יהיה לבדוק מה יהיה הקשר של קנקן התה לאתר החדש או לפחות לדאוג שלא יהיה לו קשר ניהולי אליו". אז קודם כל שיחליט - להוציא את קנקן מהמשוואה, או לא? חשדן מאוד הבחור, אבל השאלה הגדולה היא מדוע בכלל צריך לדאוג שלא יהיה לי קשר ניהולי? כאילו ביקשתי, כאילו אני עושה משהו למען, כאילו לא די שהצהרתי שבניגוד אליו אין לי כוונות ובוודאי שום רצון. על הרצון אומר מספר מילים בסוף הפוסט ולכן האזרו בבקשה בסבלנות.

 

ולפני שאמשיך, אני מתנצל בפני הגנן על כך שאני מדגיש באותיות בולד, כי כתיבה בבולד מוציאה אותו משום מה מדעתו, וכמדומני גם את  איזה 'חלילון' בן בריתו.

 

כאשר הובלתי עם טליק ואחרים את מסע הצלת ישרא לפני למעלה מחצי שנה,  ישב הגנן בשקט גם כשעדת המחללים והמצפצפים שכלולים בקואליציה שלו כעת הגירו אז את ארס הקונספירציות שלהם. מדוע ישב אז בשקט ולא פצה פה? התשובה פשוטה - המאבק אז התאים לאינטרס המשפחתי שלו, ולא רציתי לפני עריכה לפרט,  מצנעת ובקשת המעורבים.

 

אבל לתדהמתי ראיתי בעת העריכה כאן שהוא עצמו ממשיך להזכיר חופשי חופשי את הקשר המשפחתי - אישתו - בבלוג שלו, וטוען באופן מצוץ מהאצבע על תוכן תגובות שלי שנמחקו על ידו ואף אחד כבר לא יכול לראות מה באמת היה כתוב שם.

 

אז אישתו - אם את קוראת כאן עכשיו, תבואי בבקשה בטענות לבעלך על שהוא ממשיך ומערב אותך, למרות שכיבדתי אצלי את בקשתך שלא לקשור את הדברים אלייך, והנה  הוא עצמו  ממשיך ומזכיר אותך שוב ושוב, וטוען שכל הטענות שלו עלי התחילו בשל כך.

 

אז ראשית הוא כנראה סובל משכחה כרונית, כי את התכנים המרושעים והגידופים נגדי - הוא התחיל הרבה לפני כן בפוסטים קודמים (אצלו, אצל טליק ואצלי) ובתגובות הטרוליות שפיזר בהם להמוניהם.  לפיכך מציע לו להפסיק לשקר לכולם, כי הכל מתועד לפחות בשלושה בלוגים עם תאריכים ושעה. ולאחר כל מה שכתב בשלושה בלוגים הוא עוד טוען ש"הוא לא מקלל". את הקללות וההשמצות שפיזר אצלי ואצל טליק הוא לא יכול למחוק.

 

ולעניין, לא פניתי לאישתו כדי שתרסן אותו כפי שהוא טוען, אלא בסך הכל  הגבתי לתגובה שכתבה אצלו בהנאה רבה על 'פלורליזם הגידופי, שנוקט בעלה. בעקבות כך הם מיהרו למחוק את התגובות שלי לתגובה המקוממת שלה, ובנוסף התבקשתי על ידה במייל למחוק את המילה 'אישתו' מהפוסט שלי, כאשר את השיוך הזה כבר עשו אחרים לפניי.

 

אבל מה הוא עושה?  הוא ממשיך להשתמש בה חופשי אצלו, פעם אחר פעם. ראש מעוות יש לו. ואם כבר מכניס אותה אצלו עשרות פעמים, אז ארשה לעצמי להוסיף כעת את מה שלא התכוונתי ולא נכתב במקור לפני העריכה. על כך שבעצם פניתי אליה בלבד לתגובה המחוייכת שהעלתה אצלו בבלוג - כי לא ציפיתי ממנה מהיכרותי הקודמת איתה - להנאה הצרופה כזו  מניבולי הפה של בעלה עלי ומההשמצות הקונספירטיביות. אבל בואו נתקדם לעיקר ונדלג על הטפל - "הוא קנקן התחיל, הוא האשם". שזה כמובן שקר וכזב.

 

והעיקר הוא מדוע הוא רואה בי סכנה כל כך גדולה, עד שהוא טורח לכתוב פוסטים מיוחדים של המצאות והשמצות שהוגה מוחו הקודח, בנוסף לכך שהוא ממלא שרשורים טרוליים ללא הכרה בבלוג שלי ושל טליק?

 

התשובה גם כאן פשוטה - הוא זה שרוצה לנהל! כפי שהוא מצהיר בפוסט שלו כאילו בהיסח הדעת, ואני מצטט: "הוא (טליק) לא רוצה לתת גישה ניהולית לי". אז יצא המרצע מהשק ועכשיו ברור על מה הוא מנהל מלחמת עולם נגד טליק וכנגדי. לאחר שבבפוסטים קודמים ובתגובות לרוב הוא בכלל התנגד לבניית אתר חלופי לישרא או למעבר לפלטפורמות אחרות, כששמע שמר מזוז מוכן לבנות עבור קהילת ישרא אתר חלופי (וזה עשוי לקרום עור וגידים בקרוב), פתאום לאחר שכל כך התנגד בתגובות אצל טליק ואצלי ובפוסטים קודמים שלו, פתאום הוא בעד אתר חלופי. פתאום לאחר שישב בצד ולא תרם כלום - פתאום הוא רוצה לבנות ולתחזק את האתר הזה. והוא מסביר מדוע, כי: "האתר החדש יבנה על לינוקס, שזה תחום העבודה שלי שאני מאוד אוהב ואני רוצה לעזור בתמיכת השרת החדש".


המניעים לכנויים שהוא נוקט נגדנו, "מונרכיה גריאטרית" , "מונרכיה דיקטטורית" ושאר הקונספירציות שהוא מפיץ על טליק ועלי ברורים כשמש  - הוא חותר למונרכיה בראשותו! מונרכיה בראשות צנזור שכותב שרשורים טרוליים וילדותיים אצל אחרים והוא עצמו מוחק תגובות שלא מתאימות לו בבלוג שלו (ומטעמיו שולח לנמחקים מייל, לדבריו הוא. מסתבר שה'בלוג בלי פואנטה' לאחרונה דווקא יש לו פואנטה - פואנטה מניפולטיבית זדונית ומרושעת.

 

ומדוע הוא האחרון שמתאים לנהל את קהילת ישרא החדשה, כפי שהוא כל כך רוצה? מדוע יש להזהר דווקא ממנו שלא תהייה לו שום גישה ניהולית אל האתר החדש (שאפילו עדיין לא נברא ובכלל לא ברור שיצליח עם או בלעדי אנשים כמוהו)?

 

ראשית כי מדובר באחד שמכנה כל מי שחושב אחרת ממנו 'אידיוט', כטיק לשוני שדבק בו כנראה מימי ילדות מוקדמים, וכאשר זה מה שיש לו להטיח במקרים שאינו יכול להכיל את העובדות שמטיחים נגדו ולהגיב על תוכנם בדברי הגיון. חביב עליו להאשים בחוסר הבנת הנקרא, כי רק הוא ניחן בהבנת הנקרא. כל כך טוב עד שהוא מבין להפליא את מה שלא נכתב או נקרא בחושו הקונספירטיבי כי רב.

 

שנית, כל מי שמבוגר ממנו הוא מכנה גריאטר. כי אצלו הגבול בין גריאטר ללא גריאטר נחצה בגיל 41. לפיכך באתר 'שלו'  שכל כך רוצה להקים, אין מקום לגריאטרים מלבד לפיטר פן כמוהו.

 

שלישית,




מי שמתבטא כך ראוי בעיניכם לנהל בלוגיה? (גם אם יומיים אחר כך הוא טוען שזה 'בצחוק' או 'לעצבן'). איך שלא יהיה הוא יוצא לא טוב, שלא לומר אפילו מטומטם. מטומטם = אידיוט, לא?

 

ואם לא די בכך, הוא גם מאיים:




 

אז האם מי שמאיים כך ונוטפת ממנו אלימות מילולית מתאים לנהל בלוגיה? או בכלל ראוי לתת לו יד בבניית ותחזוק הבלוגיה? מאחד כזה עליכם לחשוש, ולא מאנשים טובים כמו טליק שמקריבים את חיי משפחתם ובריאותם למען קהילת ישרא, וללא בקשת כל תמורה. מאנשים מקרקרי רוע כזה אתם צריכים להזהר ולמנוע מהם להשתלט על הקהילה. כי חורשי מזימות זדון הם.

 

ועכשיו כשהבין שלאיום הזה שלו יש משמעות פלילית, ראיתי שפתאום הוא טוען  שהוא רק סתם צוחק ובעצם רצה רק לעצבן אותי, כי הגבתי לתגובה של אישתו בבלוג שלו. והרי לפני כן 'המלאך' התמים והחסוד לא אמר עלי דבר ובכלל לא השמיץ אותי. כמה שקרן אתה יכול להיות הגנן? אתה יודע מה? כל מה שאני כותב כאן גם הוא צחוק. איך אני?


ובנימה אישית, עם איום כזה של מי שמומחה במחשבים ולינוקס, מתחילים להתעורר בי סימני שאלה לגבי זהות המעורב בפריצות התכופות  ולמחיקות המנויים בבלוג שלי לאחרונה. 'ללא פגיעה בזכויות'. הוא יכול לכנות  אותי "פרנואיד" מכאן ועד להודעה חדשה (כפי שגם ניסו כאן ללכלך נשמות טובות אחרות) "ושאני זקוק לטיפול", כדבריו, אבל מי שקורא כאן יודע שהצגתי בעבר הוכחות מצולמות לפריצות. ומערכות ההגנה במחשבים שלי רשמו את מקור הפריצות עם נקודות ציון מדוייקות בתל אביב עד לרמה של הכתובת - רחוב, בית, מספר. והמקור הזה נמצא גם ברשימות השחורות העולמיות. הפריצות לבלוג נעשו גם בשעה שעבדתי במחשב בעבודה ברשת עם מערכת אבטחה מהטובות בעולם, כמו בבנקים ובמערכת הביטחון. על כן הפריצות האלו לא נעשו דרך השרת בעבודה שלי, אלא ישירות מהשרת של ישרא! למרות הכחשת הנהלת ישרא ועמותת ישראבלוג. גם לפחות פריצה אחת נעשתה ישירות דרך השרת של עמותת ישראבלוג והפורץ השאיר בטעות כתובת מייל השמורה עמי עם הגדרת פעולה 'נסיון (פריצה) מספר 5, אולי בלוג 5)?. מוטב שלא אצטרך בימי פומפיי האחרונים של ישרא, למסור פרטים במשטרה. ישנה סבירות שלמאיים הנ"ל יש ברשותו סיסמה להכנס לשרת של ישרא, בשל קשריו המשפחתיים, ומשום שיש להניח שבשרת המקרטע הזה לא החליפו ססמאות מזה זמן רב. אז למי שיש כוונות זדוניות כאלה, נא להזהר ממני. גם אם נאמרו הדברים לכאורה בצחוק, הם נאמרו באופן שלא משתמע לשתי פנים אם תיפול שערה מראשי. ועכשיו אומר כמוהו, גם לי מותר להפיץ קונספירציה ולומר אחר כך שאני כותב בצחוק.

 

 אבל נשאלת השאלה מנוסח התגובות האלימות של הגנן בפוסטים שלי ושל טליק (ביקשתי מטליק שלא למחוק את התגובות האלו, לעדות לכל מי שירצה לשזוף עיניו בהן) - האם בעצם לא הוא שעובר לכאורה באחרונה התקף פסיכוזה? בכל אופן אם הוא יתרגז מהפוסט והבלוג הזה ימחק ויעלם כפי שהוא מאיים, אתם והמשטרה תדעו למה. כי כפי שעיניכם רואות למעלה, כבר יש מאיים ויש מניע. ובמילא ימי ישרא ספורים, אז איזו תועלת תצמח לו להסתכן כך?

 

ואיך צריך להתייחס ל'יובל המבולבל'? כשבפוסט קודם כתב:




כלומר הממשק בישרא הוא הכי טוב בעולם בשבילו ו"הצמצום הנוכחי (במספר הבלוגרים) של ישרא מתאים לו באופן אישי". ומדוע? "כי בישרא יש יותר מדי פוסטי זבל" לדבריו - אז האם לא דווקא הוא מתיימר להיות צנזור ודיקטטור לא גריאטרי שיעיף את פוסטי הזבל בעיניו אם הוא ינהל את הבלוגיה? ועוד מעז וטוען הפיטר פן, שהוא כלב השמירה של הדמוקרטיה.

 

ומדוע, כפי שהוא כותב, הוא נהנה מבלוגיה מצומקת? כי עכשיו בלוג בלי פואנטה יכול להגיע לראש הפעילים והחמים. כי לאחר שכל הטייקונים וחלק ניכר מהבלוגרים האיכותיים עזבו - האלגוריתם מביא לראש הרשימות האלו גם דגי רקק. הפלא ופלא!

 

ונשאלת השאלה מדוע בפוסט אחד הוא מהלל את ישראבלוג ויוצא נגד אלו שנלחמים על השרדותו מחד, או לחלופין עובדים על תחליף במידת הצורך מאידך - ואילו בפוסט אחריו, פתאום ישרא לא כל כך מתאים לו והוא כל כך רוצה להקים תחליף? כי הבין שישרא אכן עומד להסגר וכי בלוגיה חלופית עשויה לקום על אפו וחמתו ומבלי שינהל אותה? לא יציב הוא הפיטר פן הזה.

 

אבל תגידו - מי שנגד 'פוסטי זבל' וצמצום במספר בלוגרים 'מתאים לו' - האם בדבריו אלו אינו פורס את משנתו וכוונותיו האמיתיות? זה שמכנה אחרים 'אידיוטים' חושף שלמעשה 'לכשיעלה לשלטון' - הוא יהיה האבא של הצנזורים. כי הוא יחליט איזה בלוגרים או פוסטרים הוא יצנזר כזבל, ואלו פוסטים יתקבלו כי כותביהם יכרעו לפניו ברך ויאמרו קדוש קדוש, קדוש. ושוב, בהינף מבט הוא כותב "שהוא כלב שמירה של הדמוקרטיה". הוא חוגג על הערה שלי אצל טליק שאני מקווה שבבלוגיה שתקום יהיה עורך שחובתו  למנוע ניבולי פה ושיימינג, ומפרש זאת כצנזורה. ואני חושב שהצנזורה שהוא רומז עליה - צנזורה של תכנים (זבל או לא זבל) - היא צנזורה הרבה יותר חמורה. לא?

 

אז מדוע אני כותב פוסט זה? כבר הצהרתי חזור ושנה שאין לי שום רצון לניהול, עריכה בישרא או תחליף ישרא אם יקום. גם לא סובל משום חללים ריקים בנפשי שאני צריך למלא. אבל הקונספירטורים אינם משתכנעים, כי המשך השיסוי משרת אותם. אני לא כותב פוסט זה רק כדי להתריע בפניכם על כוונותיו האמיתיות של מניפולטור גס רוח. די לראות גסות רוחו בכל משפט שני שהוא מוציא מפיו בתגובות אצל מי שהוא רואה כמתחרה בו. כמי שמזהיר מפני אחרים שיש להם שאיפות לניהול הבלוגיה, חשוב מאוד שתדאגו אתם משאיפותיו לאור הדברים שמתפלקים לו בשורות ובין השורות.

 

מצטער הגנן, אתה הזמנת את הפוסט הזה ביושר, ואין עליך להלין אלא על עצמך. ומעניק לך באהבה גם את הבולד הזה שאתה כל כך אוהב.


 אני לא כותב פוסט זה כדי לחזור על פרופיל התבטאויותיו הפוגעניות - הן בתוכן והן בגידופיו. פרופיל כזה כאמור לא ראוי לנהל שום בלוגיה. הוא מאלו הסבורים שגידופים, שיימינג והעלבות הן התנהלות אינטרנטית מקובלת וחוקית. וכי מי יתבע אותו לכאורה, כשיש אלפים כמוהו במרשתת? כך כנראה הוא סבור. אבל הוא כנראה נבהל מאזהרות שכתבו לו ופתאום טוען שזה בצחוק. אבל הוא עצמו לא שווה אפילו  יריקה שלי על העלבות שלו. מחלאות אני לא נעלב. וחוץ מזה מה יש? אז גם אני כותב את הדברים האלו בצחוק ומשאיר אותם כמוהו במקומם.

 

אבל אני מאד מאוכזב. אני מאוכזב מהרוב השקט בישרא.

 

אני מאוכזב ממי שהחשבתי בעבר כידידים, לפחות ידידים וירטואלים. אני מאוכזב מאלו שנעלמו מההבלוג באופן סלקטיבי. אני מאוכזב מאלו שמתייחסים למה שקורה כאן כאילו הם מהאו"ם ולא כל כך כלפי האחרים הנוגעים לעניין. יש כאן כמה אנשים טובים, אבל גם לא חסרים צפעונים וצבועים ברמות שונות, וכן מיני אדישים יבשושיים כמו צנונים, עד שמישהו נוגע בגבינה שלהם. 


יש וודאי כאלה  שמצקצקים כעת למה בדיוק מתכוון קנקן? אבל לוח הסטטיסטיקה ורשימת החמים מספרים את סיפורם. ודי לחכימא ברמיזא. ואני חוזר על שכתבתי בפוסט הקודם שנעלם מרשימת החמים לאחר מספר שעות (ואחרי יממה חזר לתחתית, ואולי כבר שוב אינו שם, בעוד הגנן משמיץ ומגדף בפוסט שהעלתם לראש רשימת החמים. אז אני חוזר בשביל אלו שלא ראו: בניגוד לרבים כאן, אני לא זקוק לכתיבה בבלוגיה כדי להרגיש עצמי מישהו חשוב בעולם. מאות ואולי אלפי ערכי גוגל בשמי המלא מעידים על כך. אני לא זקוק לכתוב כאן בכדי שלא אתאבד, או כדי להתגבר על אנורקסיה, או להגיש לכם 'הגשות' בכדי שתגידו לי המון תודה. יש גם מקומות אחרים שמעריכים כתיבה איכותית ואפילו הוזמנתי לא אחת.

 

אבל כפי שמתנהלים הדברים כאן, האגו והקטנוניות שכבשו כל חלקה טובה בישראבלוג המתפורר, כבר הופכים בעיניי בלתי נסבלים, ולכן הגנן ושאר גן הירקות כאן יכולים בהחלט ליהרגע לגבי שאיפות הניהול שלי כאן. לא רק שאין לי כל שמץ של כוונה כזו, אפילו כבר בכלל לא בטוח שיש לי אפילו  חשק להמשיך בכלל לכתוב באווירה כזו, לא כאן ולא בישראבלוג דור שני. הגנן סבור שיש כאן "קהילה למופת". אבל בשל אנשים כמוהו שנותרו במדמֵנה המבאישה והמתייבשת, אני מתרשם לאחרונה שלא רבים כאן הנותרים שממלאים  אפילו תכונות מינימליות כדי לקטלג אותם כקהילת מופת. עם פה מפיק מרגליות מהביוב כמוהו וחלק מהמגיבים אצלו, אוי לקהילת מופת כזו.

 

זהו, יקרא מי שיקרא, ומי שלא יקרא, שלא יקרא. העיקר את דברי הקאתי. בניגוד לפוסטים האחרונים, מי שיגדף כאן - תגובתו תמחק הפעם לאלתר. לא אקבל ניבולי פה בשם הדמוקרטיה. זהו הבלוג שלי בלבד ומי שרוצה להגיב כאן, שישמור על תרבות דיבור.

 

היו ימים חברים

 



***

 

אגב, האם סיימתם לגבות את הבלוגים שלכם? אתמול ניסיתי פעמים רבות לגבות את הבלוג 'הסודי' שלי (המנויים יודעים) - אבל זה מה שקיבלתי (גם בשימוש בדפדפנים שונים):

 




 

לאחר נסיונות רבים וחוזרים במשך שעות הצלחתי לבסוף בלילה, אבל זה לדעתי מסמל את תחילת הסוף. יום בהיר אחד אתם עשויים לראות את ההודעה הזו בנסיון הכניסה לבלוג שלכם. אני לא רוצה לזרוע פאניקה, אבל לכן כדאי מאוד שתמהרו להשלים את הגיבויים שלכם, לפני שכבר לא יהיה את מה לגבות. עשו זאת כהלכה ובדקו על פי ההוראות שפרטתי בשני הפוסטים האחרונים. במיוחד חשוב שתבדקו אם התמונות שמורות בפועל בקבצי הגיבוי ולא עולות מתוך השרת של ישרא (כאשר המחשב שלכם מנותק מהאינטרנט). כשישרא יעלם - גם הן תעלמנה.

 

בימים הקרובים אפרסם  פוסט נוסף להמשך פעולות הגיבוי, שיכלול לא רק טקסט ותמונות אלא גם סרטונים וכן מה לעשות עם הרשימות בבלוג שלכם והעיצובים.  יש רק פורמט אחד מסויים ששומר גם את הסרטונים. מקווה שישרא יהיה עדיין קיים לכשאסיים לכתוב את הפוסט הבא. ואולי אם יתנו לנו עוד מספר ימי חסד, ננסה להעביר את הגיבויים של מי שירצה מכם לפלטפורמה אחרת  (פרטים שמורים במערכת של קנקן) - להמשך כתיבה שם או רק למטרת שימור זמני, עד שאם וכאשר באמת יבנה אתר חלופי לישרא. אבל כאמור המגעים לבניית אתר ישרא דור שני, הם אינם בתחום פעילותי.

 

המשיכו לעקוב.

 

ואם ישרא יסגר לפני שאשלים את סידרת הפוסטים האלה, אשלח במייל לאלו שעדיין נותרו ברשימת המנויים של הבלוג. בימים אלו אני עורך גם גיבוי כתובות המנויים במסמך וורד ואקסל. אולי כדאי שתעשו זאת גם אתם לרשימת המנויים שלכם - שתמחק אם ישראבלוג יפול. כמובן שלרשימת הקבועים אין ולא תהייה שום משמעות בעניין זה ולגיבוי הרשימה הזו בכלל.

 

אז שיהיה לכם סופ"ש נפלא

 

שלכם קנקן


נכתב על ידי קנקן התה , 28/5/2015 12:59   בקטגוריות ישרא-בלוג, ישראבלוג, ממשק ישראבלוג, מלחמות ישרא-בלוג, עמותת ישראבלוג, ענייניי ישראבלוג, ענייניי ישרא-בלוג, ערוץ 10, עתיד ישראבלוג, פיצול אישיות, פעולות זדוניות, פריצות לבלוג, פריצות לבלוגים, פריצות למחשב דרך הבלוג, קנקן התה, רוע וטפשות, איום סגירה, איום סגירה של ישראבלוג  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-3/6/2015 12:12
 



סתימת פיות דיגיטלית נוסח ימי הביניים


 

בעיקבות פרסום הפוסט האחרון "חדשות מרעישות" שוב מישהו חשב שצריך לסתום לי את הפה ולהפוך את הבלוג לפרטי. ככה הבלוג נעלם  מרשימות הקטגוריות, שהפוסט הזה היה בראשן. ככה הפוסט לא יכול להגיע לרשימת החמים. ככה הבלוג בכלל אינו קיים.

 

מי שעוקב כאן, יודע שזו לא הפעם הראשונה. הבלוג הזה מותקף חזור ונשנה באופן חריג.  הפריצות הן לא דרך המחשבים המאובטחים במקום העבודה שלי. אחת מהאבטחות החזקות בעולם.  נראה שזה דרך כניסה ישירה למערכת ישראבלוג. אמנם, לאחר כל פריצה אני משנה שם משתמש וסיסמה חזקה.  לא קל כאן לפרוץ, אלא להאקר שמאוד מאוד מתאמץ. השאלה היא מדוע הוא כל כך מתאמץ?

 

ובכן, העיתוי הצמוד לפירסום הפוסט האחרון - מביא אותי לחשוב שלכאורה מדובר כאן בעבודה של המיסיון הטבעוני. זו האשמה חמורה, אך אין לי הסבר אחר נוכח העיתוי ההדוק בין פרסום הפוסט והעלמתו. מה עוד שהמיסיון הטבעוני כאן בישרא סימן אותי והחליט שצריך לנהל כנגדי מלחמת חורמה ולחסום אותי. הנה ראו כאן. המיסיון גם חוסם כל תגובה שלי בפוסטים שלהם שמגיעים למומלצים וכן מוחקים את כל ההפניות שלי. ואחר כך הם מכחישים שמחקו לאנשים תגובות והפניות. אז כדי שהמיסיון לא ימחק את הפוסט הזה ויכחיש אחר כך את קיומו, שמרתי גירסת PDF. אני שומר את כל הראיות. כי יתכן מאוד שבעיקבות הפריצות החוזרות האלו לבלוג לא תהייה לי ברירה אלא לפנות למשטרה.  



מקור: תפוז אנשים

 

 

אני פונה כאן למערכת ישראבלוג, אנא עשו משהו כדי שהתופעה של פריצה לבלוגים כאן תפסק.

 

בפריצה הקודמת שמתוארת בפוסט הזה, מערכת ישראבלוג כתבה לי שהפריצה לא נעשתה דרך השרתים שלהם והם ימשיכו לעקוב. והנה שוב פעם זה חוזר לאחר תקופה קצרה.

 

אחת הקוראות שלחה לי אז את התגובה הבאה: 

 

 

"השאלה שמעניינת אותי, זה איך אין לישרא מנגנון ש:
נועל את החשבון לX שעות אם מכניסים סיסמא לא נכונה 3 פעמים נגיד
או
שולח מייל ו/או SMS אם מישהו מנסה להיכנס לבלוג וטועה בסיסמא
או
כל מנגנון כלשהו שמקשיח את העניין של ההתחברות

לא הגיוני שפורצים לך (ואני בטוחה שיש גם אחרים) כל כך הרבה

אגב, בישרא, לדעתי הם יכולים לראות מאיזה IP התחברו וגם את הMAC של אותו מחשב
"

חייבים לשים קץ לתופעת הפריצות האלה. חייבים לעשות משהו כנגד העלמת בלוגים וסתימת פיות נוסח ימי הביניים.

 

למיסיון הטבעוני או לאחרים אומר, למרות כל מאמציכם, לי לא תסתמו את הפה.

" ככל שיענונו כן נרבה וכן נפרוץ"

 

נכתב על ידי קנקן התה , 23/4/2013 11:48   בקטגוריות בלוגיה, ישרא-בלוג, המיסיון הצמחוני, פריצות לבלוג  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-5/11/2014 18:11
 



122,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)