לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על סקס במקרר וחיות אחרות


 

לכבוד הפוסט הזה שייכתי את הבלוג לקטגוריות "סקס ויצרים" ול "אוכל". הכיצד? מה הם קשורים?אז חוצמזה שיש כאלה שמשייכים סקס לאוכל, מייד תבינו את העניין.


 

זהו המקרר במטבח המחלקתי בעבודה: 





 

וכשפתחתי אותו לפני כמה ימים לקחת  את שקית האוכל שלי, ראיתי (כפי שאתם רואים בתמונה) שקית יוצאת דופן של סופר פארם. זה כבר עורר את סקרנותי והצצתי לתוך השקית. ומה היה בשקית? ראו בצילום הבא:





 


ועל הטבעת הוגינלית הזו אזהרה באדום - לא למאכל. 

 





 

אז מה לעזאזל היא עושה במקרר של חדר האוכל המחלקתי? האם למישהי יש הערב דייט עם גניקולוג?


וזה מזכיר לי סיפור אחר. כשחזרנו מפוסט דוקוטרט במכוני הבריאות האמריקאים, המעבדה שלי עדיין לא הייתה מצויידת. לכן נאלצתי לשמור במקרר בבית שלנו על ספריית מבחנות הדנ"א היקרה מפז, שאספתי בארבעת שנות ההשתלמות. תא החמאה במקרר המטבח שלנו עבר הסבה, והוכנסה בו אחר כבוד קופסא המכילה מבחנות זעירות של דנ"א מאדם ומעכברים. מזל שבתנו בת השנה עדיין לא הייתה מסוגלת להגיע למבחנות ולבלוע אותן.


 

זה מזכיר לי כבר סיפור טרגי על מקרר אחר במעבדה. במקרר היה מאוכסן חומר תוצר הנדסה גנטית, שהיה מועמד להתחלה של ניסויים קליניים כנגד סרטן - לאחר שריפא בהצלחה עכברים וקופים מסרטן. ובאותה עת, בתו של דיקאן הפקולטה חלתה בסרטן והייתה כבר בשלב סופי נואש.


אז הדיקן שידע על זה, הופיע במעבדה ודרש שאתן לבתו את החומר הזה. עד כדי כך היה נואש. עם כל הצער, סרבתי לו כמובן. כי אני לא נותן תרופה פוטנציאלית, ללא שנערכו בה עדיין ניסויים קליניים, ולא אושרה לשימוש על ידי ה FDA ומשרד הבריאות. לא רק שזה חסר אחריות, אלא אפילו הייתי עשוי לבלות שנים רבות בכלא על זה. 


אז הדיקן הפסיק לדרוש והתחיל להתחנן שרק אראה לו היכן במקרר נמצא החומר. "אבוא בלילה, אפרוץ את המעבדה שלך, אגנוב את החומר, ואזריק אותו לבתי".


נשבע לכם שהוא היה עושה זאת אם הייתי נותן לו. 


די, אני חושב שהיה לכם מספיק ממקררים.


 

נכתב על ידי קנקן התה , 3/6/2013 08:17   בקטגוריות שימוש במקררים, קוריוזים, מדע, רפואה, אתיקה, טבעת וגינלית, אמצעי מניעה, סקס, סרטן, עולם המדע, על מדענים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-7/6/2013 07:19
 



122,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)