לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מדוע לא?


 

מדוע לא ראיתי אתמול את התוכנית המסכמת של האח הגדול בערוץ 2 אתם כבר יודעים מכאן. אבל היתה לי סיבה הרבה יותר טובה לצפות במקומה בערוץ דוקו, בתוכנית על חייו של אבא שלי - קורותיו של ילד שבקושי סיים כיתה חמישית שמספר על הזוועות שעבר הוא וניצולי הפוגרומים שבצעו האוקראינים מהעיירה שלו שבוע לאחר כניסת הנאצים (שטבחו ביריה כך סתם בערב אחד מחצית מהיהודים ברחוב שגר, כ-800 במספר, וביניהם סבתא שלו) ושתרמו אחר כך לשואה לא פחות מהקצינים הנאצים.

 

ולמרות שאני מכיר היטב את כל שעבר עליו, כמובן שוויתרתי ללא כל קושי על תוכנית האח הגדול או על כל עיסוק אחר. אני מניח שאני הייתי מיעוט שבמיעוט ויתכן שאף אחד מקוראי כאן לא צפה בתוכנית. ובכלל כמה יוותרו על "מיטב"  הריאליטי? או על מדורות שבט?  למרות שהתוכנית אמורה להיות משודרת בערוץ דוקו עוד פעמיים בעתיד (לא זוכר מתי), בחרתי כמובן לוותר לטובתה אתמול, הן על ריאליטי והן על פירומניה.

 

ומדוע לא השארתי אתמול את חלונות הבית ודלת המרפסת פתוחים? כי אפילו שרץ ארוך ושמן (שוודאי שמעו היה מפחיד אתכם) נכנס לביתנו למצוא מחסה מהאוויר רווי עשן המדורות שבחוץ. ואני כבר תכננתי איך לרוצץ את ראשו תחת גלגלי מושב הנכים, אבל זוגתי האמיצה שתחייה הייתה מהירה ממני להראותו נחת הקבקב שלה. הרי זו פמיניסטית כהלכה.

 

ומדוע אינני רווה נחת מהחג הפירומני הזה של עמי, ישראל? ראשית פירומניה לא מדליקה אותי. שנית אני לא עורך הילולות לזכר מותו של רבי שמעון בר יוחאי ולא לזכר מותו של אף אחד אחר. תארו לכם חגיגות והילולות ביום מותו של הרב עובדיה יוסף. מה יאמרו חסידיו אם ביום זה אצלה נקניקיות עם תפוחי אדמה לכבודו ואקנח במרשמלו? כנראה באמת עם פירומנים אנחנו, כי ל"ג בעומר שהתחיל ביום אחד, כבר נחגג כיום במשך שלושה ימים. ועוד היד נטויה -  אולי בעוד כמה שנים כבר יהיה לנו ל"ג בעומר ראשון ושני עם חול המועד באמצע?

 

ובכלל אני לא עז בעדר! אם אני רוצה לנפנף על האש, אני יכול לעשות זאת בכל מועד במרפסת ביתי בגריל פחמי אבן על גז, ומדוע דווקא ביום העצמאות בגן סאקר - אם אתפוס מקום בחמש לפנות בוקר, ואם לא - באי התנועה ממול ?  מה זה זבח יום העצמאות?  ואם אני רוצה לעשות קומזיץ מדורה על חוף הים, מדוע שאעשה זאת דווקא בל"ג בעומר, בין מיליון מדורות מחניקות ומסריחות מסביבי? ומדוע שאנקה יסודית את הבית דווקא לפני פסח כחיקוי לניקוי האביב המסורתי הפגאני של גויי אומות העולם? אם חשקה נפשי בניקיון יסודי, אעשה זאת דווקא לקראת שבועות, כאשר מסתיימת עונת החמסינים שלכלכו את התריסים ושמשות החלונות שמורקו לחינם לכבוד פסח. אני אישית גם לא מוטרד מחמץ שילקק החתול של השכנים מהתריסים. דרך אגב, למי שלא יודע מדוע קוראים לשרב חמסין - זה משום שערביי ארץ ישראל טוענים שבכל שנה יש בדיוק חמישים ימי שרב. ואם עדיין  לא השתכנעתם שמיותר היה להבריק את שמשות החלונות בפסח, תבדקו מה מצב החלונות שלכם אחרי שלושה ימי פירומניה. רחמים לי  עליכם חולי האסטמה,  על כמות הונטולין שאתם נאלצים לצרוך בימים אלה.

 

אז עכשיו לא קשה להבין מדוע לא השתתפתי בהילולות מדורה ומדוע לא צפיתי באח הגדול כתחליף לריגושים. אבל אם הייתי צופה (כפי שסיפרו לי) בהתפרצות היסטרית של מרוקאית פמיניסטית שמאלנית קיצונית על אשכנזי ימני קיצוני (עד כדי כך קיצוני, שלאחר פינוי גוש קטיף הוא התנחל בתל אביב במקום להפריח השממה בנגב) - בוודאי הייתי מגיע למסקנה של צופי האח הגדול, שמי שצועק יותר צודק יותר (נחשו מי צעק? האינטליגנטית או הכובש האשכנזי?). ואם הייתי בכל זאת צופה באח הגדול, בוודאי הייתי הופך מיד לטבעוני לאחר שהטבעונית המשיחית הזילה דמעות שליש על שמפרידים עגלים מאימם - ובפני מי הזילה? בפני שחקן שמגלם תפקיד של בוקר (קאובוי)! ומה אמרה לו הצבועה הזאת (וכנראה גם לא הכי חכמה)? שאין לה טענות נגדו כמגדל בקר אלא אלינו כולנו אוכלי הבשר, מוצרי החלב והביצים. אתם מבינים - אין לה טענות בכלל למבצעי "העוול הנורא" עצמם!

 

הטבעונות בהחלט לא הנושא  העיקרי של הפוסט, אלא המשיחיות של אלו המיוצגים על ידי המשתתפת הטבעונית של האח הגדול. אבל מאוד הייתי רוצה להראות משהו לאותה טבעונית משיחית ולראות את תגובתה.  מדוע אני מכנה אותה משיחית? כי היא מאמינה שכולנו נהפוך אוטוטו לטבעוניים, הרבה לפני בוא המשיח. ובואו נעזוב כרגע את ספר התורה "מחקר סין" - כי בדיוק פרסמו השבוע שני מחקרים סטטיסטים עולמיים על כך שמדינת ישראל שבה אחוז אוכלי הבשר הוא אחד מהגבוהים בעולם, היא גם המדינה השניה בעולם העומדת בראש רשימת תוחלת החיים הממוצעת של התושבים. 

 

אבל מול הטענה המשיחית "סוחטת הדמעות" שאנחנו אוכלי הגבינות ושותי החלב כל כך אכזריים משום שאנחנו מפרידים עגלים מאימם לאחר 4 חודשים, אני רוצה להזכירכם שבניגוד לתינוקות אדם, העגלים עומדים על רגליהם לאחר כמה דקות ושהפרה חיה פי 4 פחות מאשר האדם (אם היא לא נטרפת לפני כן על ידי תנים או זאבים). וש"עגלה" בת שנה כבר יכולה להתעבר וללדת. ושנית, הייתי רוצה להראות לכם את זה (כי המסיונרית הטבעונית באח הגדול לא יכולה לצפות בזה):

 

 

 

ואת זה:

 

 

 

ואת זה

 

 

 

וכאן מי האכזרי?:

 

 

 

אבל את זה לא מראים בטלוויזיה בפריים טיים גם לא בהצגות הכי טובות בעיר של מעריצי יורופסקי.

 

ובכלל בכל עולם החי, גורים נדחים מתישהו באכזריות על ידי אימם.  שלא כמנהג בני האדם - האמא מגרשת אותם ללא כל סנטימנטים, לעיתים ממש בטרם עת, אם פגשה זכר חמד חדש שכבש את לבבה והזדווגה איתו.  ואם הגורים המסכנים לא יסתלקו כל עוד נפשם בם, בן זוגה החדש של האם ירצח אותם. אז מי כאן האכזרי? על מי המשיחיים מנסים לעבוד?

 

אז אני מציע למשיחיים האלה שילכו להתנדב ולעבוד בבתי יתומים שאימותיהם בנות האדם זנחו אותם או שהן נרצחו בידי אדם. שיאכלו מה שהם רוצים, רק שלא יכפו עלינו את תורת התזונה שלהם. מספיק לנו מכפיה דתית, לא?

 

והכי חשוב - לא כל המרבה לצעוק ומזיל דמעות צודק!

 

* הפוסט הוא שירות למען נפגעי שטיפות המוח של האח הגדול או של ההצגות הכי טובות בעיר. 

 

***

 

במומלצים

 
 

נכתב על ידי קנקן התה , 18/5/2014 10:06   בקטגוריות האח הגדול, תוכניות דוקו, טבעונות, טבעונות משיחית, דחיה של גורים על ידי אימאות בטבע, ל"ג בעומר, כפיה טבעונית, אידיאולוגיה בגרוש, איסטרטגיה טבעונית, השד העדתי, צעקות כשיח ציבורי, אפקט העדר, חברה, אמאות בטבע, טבע  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-24/5/2014 22:38
 



122,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)