לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: 10. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הפרצוף של ישרא בימי פומפי האחרונים


 

ויהי בימי פומפיי האחרונים של ישרא, "לֵית דִּין וְלֵית דַּיָּן". וחשק 'הקקה ששוכב עם חדי קרן' לקלס ולחמוד לצון, ועמל קשה בפוטושופו ליצור פוסט מופת לתפארת מדינת ישרא.



 

 

ויעלזו בני הבליעל במחילותיהם עד מאוד






וחובבי הרקטום בראשות מגדל הגזרים וחברי מסדר השתקנים העלו את 'הקקה ששוכב עם חדי קרן' לדף הראשי של ישרא, כי אוהבים אלה עד מאוד להקליד במקש ולצחקק בהתרגשות מתחת לשפמם הרוטט.

 

 


 

 

וצדיקה אחת היתה בסדום:

 

 




 

 

וַיֹּאמֶר יְהוָה, זַעֲקַת סְדֹם וַעֲמֹרָה כִּי-רָבָּה; וְחַטָּאתָם כִּי כָבְדָה, מְאֹד (בראשית כ"ח)

 

 

 


 

 

אלו שמתכוונים כעת לכתוב תגובה מתחסדת, שלא לשים לב וגומר, כדי להרגיש זכים וטהורים - אז ראשית כבר מזמן מערכת החיסון שלי פיתחה נוגדנים לארס הנחשים, הצפעונים והצרעות שבשדמות ישרא המתייבשות. ושנית אנא חיסכו מכם וממני את התגובה מסוג זה.

 

***

 

ולעניין הכללי בישרא - חיכיתם לגודו וקיבלתם מענה ברור למה שהתרעתי בפניכם חזור ושוב ורבים התעלמו או בחרו להגיב בקלס אישי (ישירות באופן המחליא ביותר, או ברמיזות עם קריצות בבלוגים של אחרים).

 

בפוסט האחרון סיכמתי מדוע ישרא הוא סוס בפרפורי גסיסה אחרונים. חטפתי על כך ממיטב הרוע של בלוגרים אחדים. נתקלתי כאן בכך שהשהיית כתיבה היא יריה עצמית ולא תזיז למנכ"ל נענע.

אבל ממכתבו השהיית כתיבה מאוד מזיזה לו (בניגוד למרבית מביני הדבר כאן). ולראיה, זה מה שכותב מנכ"ל שלא מזיז לו? ואני מצטט ממכתבו היום בבלוג 5: "כמנהל חברה מסחרית , אני נדרש לאחריות ללקוחות לעובדים ולבעלי המניות ".

 

חשבתם גם שהמנכ"ל לא קורא כאן פוסטים? אז חשבתם:

השכלתי מהגיגים והתמונות של "כמו מניפה"

התרגשתי לקרוא על פעילויות כגון ההתנדבויות אנשי מרכז המידע "משולחנה של אילנה "

כאבתי את כאב אובדן תינוק בן יומו של "אמא של גיא "

וצחקתי מעידכוני הספורט הישנים של "טליק"

 

 

אתם מבינים את זה? את מה שלא רציתם לשמוע ממני, שמעתם היום ממנו בצורה הברורה ביותר. הוא לא שם עלינו ז..., אבל  השהיית כתיבה המונית לא טובה לו ולבעלי המניות. למרות הזלזול הרב שזכיתי לו בימים האחרונים כאן, אולי בכל זאת כדאי לכם לשמוע לעצתו של קנקן על עובדות החיים. וכן על ההשפעה של צעד כזה על המחיר שידרוש מנכ"ל נענע עבור רכישת הגרוטאה (ישראבלוג), שפתאום הוא מוכן לשמוע עליה. ודי לחכימא ברמיזה - על פי הכלל הפשוט של 'היצע וביקוש'.

 

ועל כן, כפי שאמרתי וללא היסוס  - אני עומד מאחורי המלצתי ונותן דוגמה אישית. תעשו את מה שאתם מבינים. תחליטו האם אתם יכולים לדחות סיפוקים או לא:

 

 

 

ובמקום מלחמות ישרא אישיות בין בלוגרים (שלא יובילו לשום מקום ואפילו יקרבו את האבדון) אני ממליץ לעסוק בעיקר בדחיפות ולא בטפל.

 

 

עריכה

 

לסיכום -  דבר אחד אפשר ללמוד ממכתבו של מנכ"ל נענע, ואשר נותן משנה תוקף לגישה שהמלצתי (ואשר להבנתי רבים המתנגדים לה כאן) :

 

* מנכ"ל נענע כן קורא פוסטים כאן!

 

* כן מאוד איכפת לו מסטטיסטיקה ומאוד מאוד איכפת לו ממה שיחשבו בעלי המניות והלקוחות (הפרסומאים).

 

* כיוון שכבר אין לו עובדים בישרא, הרי אנחנו העובדים בשבילו, ללא שכר ובתנאי כתיבה 'זבל'.

 

I rest my case

 

 

 

היום השתחררתי משירות סדיר בישרא. אשוב לכאן בהקדם עם תעודת שחרור, ואולי אכנס בעתיד פה ושם לשירות מילואים, במידת הצורך ואם יהיה מה לעדכן. 

 

היו שלום.

 


נכתב על ידי קנקן התה , 4/6/2015 15:43   בקטגוריות ישרא בלוג, ישראבלוג, ישרא-בלוג, עמותת ישראבלוג, סגירת ישראבלוג, עמותת ישראבלוג, עינייניי ישראבלוג, ענייני ישראבלוג, ערוץ 10, תקשורת, תקשורת ומדיה, תרבות הדיבור בבלוגים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/6/2015 12:07
 



מזלזול של מנהל יחידת הטראומה בהדסה לענייני ישרא




פרופסור אבי ריבקינד - מנהל יחידת הטראומה בהדסה

 

פרופסור אבי ריבקינד המכובד שהוא מנהל יחידת הטראומה וחדר מיון בבית חולים הדסה עין כרם התראיין אתמול  ב-13.5.15 אצל אהרון ברנע בערוץ 2. אתעלם מהשחצנות על סף המגלומניות שנדפה מדבריו של הפרופסור, וכן מהמצב העגום כיצד מתנהל במציאות חדר המיון בראשותו (כפי שכבר תיארתי למשל בעבר כאן) - אבל אני חייב להתייחס בחומרה לדבריו אתמול בראיון. 

 

אני מניח שאם היה חושב מעט לפני ששחרר את חרצובות לשונו- לא היה מסגיר קבל עם ועדה כיצד הוא מסכן את חיי הציבור.

 

בראיון ראש יחידת הטראומה וחדר המיון של בית החולים הגדול הדסה התפאר על כך שהוא אינו מטפל בחולים עם כפפות. הוא טען שהוא אוהב להרגיש את החולים בידיים. תגידו, הייתם מוכנים שיגע בפצעים הפתוחים שלכם לאחר שידיו נגעו בדם של אדם נגוע באיידס או צהבת מסוג C וכדומה? ועוד מדובר בכירורג בהשכלתו. אני רוצה לקוות שלא נוהג גם להכנס לחדר ניתוח ללא כפפות. 

 

ובהמשך הראיון הסגיר בחוכמתו כי רבה גם את זלזולו בגוף הרפואי הרגולטורי החשוב בעולם ואמר, אני מצטט, "FDA שמפ DA". את זה הוא אמר בגאווה על שלטענתו הציל חייה של נערה בת 15 בכך שעצר דימום מפציעה ברגליה, על ידי כך שהזריק לה תרופה המיועדת לחולי המופיליה בלבד. ואת זה עשה בניגוד להתוויה המקורית למתן התרופה, כפי שנקבעה על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות. כלומרהוא עשה שימוש אסור בתרופה המותרת רק לחולי המופיליה. הנערה לא הייתה חולת המופיליה ולכן מתן התרופה למטרות אחרות אסור. 


ומה היה קורה עם הטיפול הזה שנתן לנערה  לא היה מציל את חייה לדבריו, אלא היה הורג אותה? מעניין איזה עוד פרוצדורות ונסיונות עורך מנהל יחידת הטראומה בהדסה על החולים המגיעים למיון? ובניגוד להצלת חייה של הנערה, נשאלת השאלה כמה חיים של אחרים קופחו כתוצאה מנסיונות נוספים שאולי ערך בפרוצדורות שאינן מאושרות לטיפול רפואי בציבור. 


לתשומת לב הציבור

ושל משרד הבריאות!

 

ולמשרד הבריאות-  אין צורך לפתוח בחקירה  ולוועדת חקירה שתתנהל שנתיים. הפרופסור המכובד הודה במעלליו קבל עם ועדה בראיון בערוץ 2. רופא שנמנע מכפפות ומשתמש בפרוצדורות לא מאושרות - מהווה סכנה לציבור.

 

***

 

לאחר הפוסט הקודם הפאשלה בדודל של גוגל, גוגל תיקנו את הקישור. אבל ראו את סטטיסטיקת הכניסות לבלוג בעקבות פרסום הפוסט הזה, לעומת שיעור הכניסות שהיו לפני פרסומו בשבוע האחרון:

 




כניסות לבלוג חשיבה חופשית

 


הפוסט האחד הזה הביא ביום אחד ל- 1,707 צפיות מתוך 2,827 סך הצפיות בכל הבלוגים בישרא אתמול. נראה לכם בסדר שפוסט אחד הזה הביא אתמול לבלוג 60% מסך הכניסות לכל הבלוגים בישרא גם יחד? מצד שני זה לא התבטא במיקום הפוסט ברשימת החמים - דבר שמעיד שמשהו לא תקין גם באלגוריתם של רשימת החמים, או סביר יותר שהרשימה נתקעה כמו כל התקלות האחרות ולא התעדכנה מדי  כל שעתיים, כפי שהיה תמיד. באמת החמישיה הראשונה נשארה אתמול תקועה כמו אלה בהמשך.


כניסות לכלל הבלוגים בישרא

אז מהיכן הגיעו אתמול 98% מהכניסות הרבות יחסית מהרגיל לבלוג? לא, הפוסט לא היה ברשימת המומלצים שכידוע כבר לא התעדכנה למעלה מחודש. הכניסות הרבות הגיעו רובן ככולן מגוגל (חיפושי גוגל), כפי שאתם יכולים להיווכח מצילום לוח הסטטיסטיקה:



 

 

 

שטף הכניסות פסק כאשר ירד הדודל של גוגל.

 

מכאן מוסר השכל להנהלת עמותת ישראבלוג - אמנם גרמתם שישראבלוג הפך 'לעיר רפאים', ולמרות שהפסקתם לעדכן את המומלצים ואת הפוסט החם שהוא עדיין 'יום העצמאות' - בכל זאת פוסטים של כותבים כאן עדיין מבוקשים בגוגל ומכניסים לכם כניסות רבות. עוד סיבה לכדאיות ההשקעה בישרא וההחזרה של הבלוגרים והקוראים שנטשו בגלל הזלזול שלכם.


ולכל בנות היענה ואחרים כאן שכותבים פוסטים שאני וטליק רוצים לסגור את ישרא ואנחנו הם שאחראים למצב ומבריחים בלוגרים - האם השתיקה הרועמת של הנהלת עמותת ישראבלוג , והסרת לשונית ישראבלוג שהייתה בעבר בראש הדף הראשי של עמותת ישראבלוג אינן מדברות בעד עצמן על כוונות הנהלת עמותת ישראבלוג לגבי ישראבלוג?


ומדוע הם שותקים לגבי השמועות שהם עומדים לסגור את ישרא בקרוב? הרי כוונותיהם ברורות כשמש לכל בר דעת. מדוע השו שו הזה? מדוע אינם מודיעים כבר היום על הסגירה של ישראבלוג?

 

יש לי סברה לגבי הסיבה - ערוץ 10 ממתין לקבלת המשך רשיון הפעלה. על כן רעש תקשורתי שיווצר בעקבות הודעה על סגירה של ישראבלוג הוא הדבר האחרון שצריכים כעת בעלי המניות  של ערוץ 10 ורעש כזה עכשיו עשוי גם לפגוע  בקבלת רשיון ההפעלה של הערוץ. חשיפת כוונות ורעש תקשורתי עשויים למוטט את נענע ואיתו ערוץ 10 כמו ערימת קלפים או כמו כדור שלג. מיד לאחר שיתקבל הרשיון המיוחל יודיעו על סגירה. זו דעתי!

 

אז חברל'ך שעדיין כאן - הפסיקו לקבור ראשכם בחול ולדמיין שישראבלוג ימשיך להתקיים לעולם. כל הסימנים והשמועות מעידים שנהפוך הוא, והקץ כמעט כאן. אז אולי הגיע הזמן שתתחילו להתעשת ולפתוח במסע שיוביל רעש תקשורתי? שכל אחד מכם כאן יתרום לטובת העניין כמידת יכולתו וקשריו הציבוריים.

המיילים שרבים מכם שלחו למנכ"ל עמותת ישראבלוג לא נענו. לכן אני חושב שהגיע הזמן לפתוח במחאה ציבורית בכל אמצעי התקשורת. וזה ללא קשר ובאופן בלתי תלוי לערוץ פעילות  של קבוצה שהתאגדה כאן למעבר לפלטפורמה חלופית או רכישת ישראבלוג, כפי שעדכן אתכם טליק בבלוג שלו. 

 

די למדיניות העמימות שנוקטת הנהלת נענע10 ! די לשתיקתנו! חייבים למחות בקול גדול ומבטיח לכם שהנהלת נענע תחדול לשתוק.

 

אודה לכם על דעתכם בעניין ובמה כל אחד מכם יכול לעזור, בתגובות.

 

נכתב על ידי קנקן התה , 14/5/2015 09:37   בקטגוריות ענייניי ישרא-בלוג, חדר מיון בהדסה עין כרם, פרופסור אבי ריבקינד, יחידת הטראומה הדסה, טיפול בחולים ללא כפפות, ניסויים בחולים, שימוש בתרופות להתוויות לא מאושרות, משרד הבריאות, אינטרנט, גוגל, עמותת ישראבלוג, ערוץ 10, ערוץ 2  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-18/5/2015 07:42
 



122,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)