לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיבה חופשית


מתובנות של מדען: עובדות לא נעלמות כאשר מתעלמים מהן!

Avatarכינוי:  קנקן התה

בן: 12

Google:  קנקן התה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

הודעה לקוראי הבלוג


לאחר שהבלוג שוחזר בהתרצותה של מריאט, רשימות הבלוגים הקבועים והקוראים שלי התאפסו.


כל הקוראים הקבועים שמעוניינים להמשיך להיות מקושרים לבלוג, אנה הוסיפו את הבלוג שנית לרשימת הקבועים שלכם.


בימים אלה אעדכן גם את רשימת הבלוגים הקבועים שלי.

נכתב על ידי קנקן התה , 22/6/2015 15:05  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביירו ב-24/8/2015 16:04
 



תעודת שחרור מישראבלוג


   תעודת שחרור




 

 

 

תעודת שחרור בכבוד

 

 

 


 

645 פוסטים!



 

תעודת מילואים

 



 

 

 

מען מגורים באזרחות: יעודכן בהקדם לאחר חיפוש דירה חדשה להשכרה.

 

 

לכל מוקירי זכרי:[email protected]

 

 

 

אקורד סיום

 

 

 

 

נכתב על ידי קנקן התה , 6/6/2015 09:58   בקטגוריות אינטרנט, אירגון מחדש, אל תסתכל בקנקן, גלוי ונסתר, חשיבה חופשית, ישרא בלוג, ישראבלוג, ישרא-בלוג, מדיה ותקשורת, מימשק ישראבלוג, מלחמות ישרא-בלוג, עמותת ישראבלוג, סיכום, עינייניי ישראבלוג, ענייני ישראבלוג, ערוץ 10, קיבעון, קנקן התה, תקשורת ומדיה, תרבות הדיבור בבלוגים, אינטרנט  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sharry ב-7/7/2015 16:01
 



הפרצוף של ישרא בימי פומפי האחרונים


 

ויהי בימי פומפיי האחרונים של ישרא, "לֵית דִּין וְלֵית דַּיָּן". וחשק 'הקקה ששוכב עם חדי קרן' לקלס ולחמוד לצון, ועמל קשה בפוטושופו ליצור פוסט מופת לתפארת מדינת ישרא.



 

 

ויעלזו בני הבליעל במחילותיהם עד מאוד






וחובבי הרקטום בראשות מגדל הגזרים וחברי מסדר השתקנים העלו את 'הקקה ששוכב עם חדי קרן' לדף הראשי של ישרא, כי אוהבים אלה עד מאוד להקליד במקש ולצחקק בהתרגשות מתחת לשפמם הרוטט.

 

 


 

 

וצדיקה אחת היתה בסדום:

 

 




 

 

וַיֹּאמֶר יְהוָה, זַעֲקַת סְדֹם וַעֲמֹרָה כִּי-רָבָּה; וְחַטָּאתָם כִּי כָבְדָה, מְאֹד (בראשית כ"ח)

 

 

 


 

 

אלו שמתכוונים כעת לכתוב תגובה מתחסדת, שלא לשים לב וגומר, כדי להרגיש זכים וטהורים - אז ראשית כבר מזמן מערכת החיסון שלי פיתחה נוגדנים לארס הנחשים, הצפעונים והצרעות שבשדמות ישרא המתייבשות. ושנית אנא חיסכו מכם וממני את התגובה מסוג זה.

 

***

 

ולעניין הכללי בישרא - חיכיתם לגודו וקיבלתם מענה ברור למה שהתרעתי בפניכם חזור ושוב ורבים התעלמו או בחרו להגיב בקלס אישי (ישירות באופן המחליא ביותר, או ברמיזות עם קריצות בבלוגים של אחרים).

 

בפוסט האחרון סיכמתי מדוע ישרא הוא סוס בפרפורי גסיסה אחרונים. חטפתי על כך ממיטב הרוע של בלוגרים אחדים. נתקלתי כאן בכך שהשהיית כתיבה היא יריה עצמית ולא תזיז למנכ"ל נענע.

אבל ממכתבו השהיית כתיבה מאוד מזיזה לו (בניגוד למרבית מביני הדבר כאן). ולראיה, זה מה שכותב מנכ"ל שלא מזיז לו? ואני מצטט ממכתבו היום בבלוג 5: "כמנהל חברה מסחרית , אני נדרש לאחריות ללקוחות לעובדים ולבעלי המניות ".

 

חשבתם גם שהמנכ"ל לא קורא כאן פוסטים? אז חשבתם:

השכלתי מהגיגים והתמונות של "כמו מניפה"

התרגשתי לקרוא על פעילויות כגון ההתנדבויות אנשי מרכז המידע "משולחנה של אילנה "

כאבתי את כאב אובדן תינוק בן יומו של "אמא של גיא "

וצחקתי מעידכוני הספורט הישנים של "טליק"

 

 

אתם מבינים את זה? את מה שלא רציתם לשמוע ממני, שמעתם היום ממנו בצורה הברורה ביותר. הוא לא שם עלינו ז..., אבל  השהיית כתיבה המונית לא טובה לו ולבעלי המניות. למרות הזלזול הרב שזכיתי לו בימים האחרונים כאן, אולי בכל זאת כדאי לכם לשמוע לעצתו של קנקן על עובדות החיים. וכן על ההשפעה של צעד כזה על המחיר שידרוש מנכ"ל נענע עבור רכישת הגרוטאה (ישראבלוג), שפתאום הוא מוכן לשמוע עליה. ודי לחכימא ברמיזה - על פי הכלל הפשוט של 'היצע וביקוש'.

 

ועל כן, כפי שאמרתי וללא היסוס  - אני עומד מאחורי המלצתי ונותן דוגמה אישית. תעשו את מה שאתם מבינים. תחליטו האם אתם יכולים לדחות סיפוקים או לא:

 

 

 

ובמקום מלחמות ישרא אישיות בין בלוגרים (שלא יובילו לשום מקום ואפילו יקרבו את האבדון) אני ממליץ לעסוק בעיקר בדחיפות ולא בטפל.

 

 

עריכה

 

לסיכום -  דבר אחד אפשר ללמוד ממכתבו של מנכ"ל נענע, ואשר נותן משנה תוקף לגישה שהמלצתי (ואשר להבנתי רבים המתנגדים לה כאן) :

 

* מנכ"ל נענע כן קורא פוסטים כאן!

 

* כן מאוד איכפת לו מסטטיסטיקה ומאוד מאוד איכפת לו ממה שיחשבו בעלי המניות והלקוחות (הפרסומאים).

 

* כיוון שכבר אין לו עובדים בישרא, הרי אנחנו העובדים בשבילו, ללא שכר ובתנאי כתיבה 'זבל'.

 

I rest my case

 

 

 

היום השתחררתי משירות סדיר בישרא. אשוב לכאן בהקדם עם תעודת שחרור, ואולי אכנס בעתיד פה ושם לשירות מילואים, במידת הצורך ואם יהיה מה לעדכן. 

 

היו שלום.

 


נכתב על ידי קנקן התה , 4/6/2015 15:43   בקטגוריות ישרא בלוג, ישראבלוג, ישרא-בלוג, עמותת ישראבלוג, סגירת ישראבלוג, עמותת ישראבלוג, עינייניי ישראבלוג, ענייני ישראבלוג, ערוץ 10, תקשורת, תקשורת ומדיה, תרבות הדיבור בבלוגים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/6/2015 12:07
 



תחנת נענע אינה עונה



לפני שעמדתי לכתוב את הגיגיי המלומדים (לא, סתם) לא יכולתי שלא להזכר בסרט "תחנת זברה אינה עונה". ובכן למרות השמועות שהפיץ מר שמועתי יודע כל, שמנכ"ל עמותת ישראבלוג אמור היה אתמול לפזר את השמועות לגבי ישרא - עדיין לא שמענו ממנו - תחנת נענע אינה עונה! אז כרגע הדבר הרשמי ביותר הקיים הוא ויקיפדיה. לפי ויקיפדיה: "ישראבלוג יסגר סופית באוגוסט 2015 בשל בעיות תקציביות":

 




 

השאלה היא רק מי כתב את זה בויקיפדיה. אבל זה לא משנה. כל הסימנים (כפי שתיארתי בפוסטים הקודמים) כולל השתיקה של ההנהלה מעידים שישראבלוג יסגר הפעם.

 

מאז 2014 הנהלת עמותת ישראבלוג מובילה אותנו בכחש. תמיד היה המבטיח התורן (מנכ"ל נענע או העורך התורן, שעם הזמן הלכה וקטנה חלקיות משרתו עד לחיסול המשרה לחלוטין ). והמרגיע התורן הצהיר עדנות בבלוג 5, וכל קהילת ישרא הריעה ומחאה כפיים - לא סוגרים לנו את הבית! אבל בעמותת ישראבלוג אין צורך לקיים הבטחות, כי כל מי שהבטיח והרגיע בבלוג 5 הרשמי כבר נשלח בעצמו הבייתה, וכיום בישרא אין עורך, ובנענע שבה מתחלפים מנכ"לים כמו גרביים,  המנכ"ל החדש ממלא פיו מים.




 

לאחר שאני וטליק הובלנו את המאבק שסוקר ב בלוג ההצלה , את תוצאות פגישה שנערכה בנובמבר 2014 עם מנכ"ל עמותת ישראבלוג מר רייכר, סיכם אביהוא שאלתיאל בבלוג 5 : "ההחלטה של קברניטי האתר היא חד משמעית – לשמור על ישרא-בלוג פתוח". הבטיחו ואתם האמנתם (לפחות חלקכם, אלה שהקימו כאן קול צעקה רמה), אז הבטיחו, בינתיים מר רייכר  המנכ"ל ששלח לכם מייל הרגעה אישי, גם הוא הלך הבייתה.

 

ואביהוא שאלתיאל שהחליף בבפעילות מוגבלת את מריאט שפוטרה , כתב בבלוג 5 : "ממש לאחרונה נכנס לתפקיד מנכ"ל נענע10 יואב הלדמן, ומתוך כוונה שלא להמשיך במצב הנוכחי בו ישרא-בלוג ממוקמת נמוך בסדר העדיפויות של נענע10, הצגתי בפניו ובפני הנהלת האתר את נתוני ישרא-בלוג ומצב הקהילה נכון להיום – החל מהבאגים, נושאי האבטחה, ממשק הניהול המיושן ועד חוסר האמון ששורר תקופה ארוכה בין הבלוגרים בישרא-בלוג לבין נענע10. להבנתי המצב היום שונה מכפי שהיה בעבר – אם בעבר נדחו על הסף ניסיונות של חברות וחברי הקהילה להירתם למען ישרא-בלוג, המצב כיום הוא שמבחינת נענע10 כל האופציות לגבי עתיד ישרא-בלוג פתוחות והם הרבה יותר מוכנים לשמוע ולשקול רעיונות והצעות מכפי שהיו בעבר"

 

אז מר הלדמן המנכ"ל החדש 'שהתכוון' לשקול החזרת עטרת ישרא ליושנה , שלח גם הוא את אביהוא הבייתה והוא עצמו כאמור שומר את המים בפיו. וכולם כאן מחכים למוצא פיו, והוא שותק. ולאור השתיקה הזו  וכל הבטחות העבר, ליבי מתמלא חמלה על כל אלו כאן שאינם רואים את המציאות ומפנטזים ניסים. ברגישות של דור שני לשואה, זה מזכיר לי להבדיל אלפי הבדלות את יהדות גרמניה ומזרח אירופה שנשארו לשבת על סיר הבשר במולדתם, כי לא האמינו אפילו בחלומותיהם השחורים שהשמדה במשרפות תהייה גורלם. הרי הטמנת הראש בחול זו תכונה יהודית/ישראלית טיפוסית - "יהיה בסדר"!

 

כפי שציינתי בעבר, כל הסימנים מעידים על כך שלהנהלת עמותת ישראבלוג אין שום כוונה להמשיך לתחזק את ישרא. וללא תחזוק מינימלי , ישרא בלוג יפול (ראו כמות התקלות כיום). האמת היא שלדעתי על ישרא אין כיום הוצאות ממש. אין צוות, אין עורך, אין תחזוקה - השרת של נענע10 מאכסן הן את ישרא והן את נענע, באופן שלפי הבנתי בכלל קשה להפריד ביניהם. זו כנראה אחת הסיבות לכך שהם לא מוכנים להציע את ישרא למכירה ומתעלמים מכל אלה שפנו בהצעת רכישה. ותגידו - עם כמות התקלות ההולכת וגוברת ועם חוסר השקעה בממשק הצולע - כדאי בכלל להתעקש על הגרוטאה ושמה ישרא? וכי לא מוטב לקהילת ישרא לעבור לאתר קהילתי ידידותי חלופי מודרני, המתאים למאה העשרים ואחת?

 

חברל'ך, לצערי כי רב, צר לי לקבוע שאין עתיד לישראבלוג, ונשאלת רק השאלה מהו אינטרס השתיקה של מנכ"ל נענע לגבי הפסקת התמיכה הטכנית וסגירת האתר המתוכננת. אינני יודע את התשובה, אולי בכל זאת הנהלת נענע מעוניינת בהכנסות מהפרסומות עד לסגירה. הרי יש להם וודאי התחייבות לתקופת פרסום מסויימת לאלה שרכשו פרסומות.

 

אני כידוע לא משתתף יותר בשום התארגנות כאן. אז מה אני מתכוון לעשות  וממליץ גם לכם? זוהי רק המלצה אישית חמה (מנסיון חיים) ובשום פנים ואופן אינני מייצג כאמור שום קבוצה מארגנת או מנהלת בישרא. בניגוד למה שמצהירים אחדים מכם, אינני רואה שום תועלת בלהשאר ולכתוב כאן כל עוד ישרא ישאר פתוח עד ליום האחרון. וכי עוד שבוע או חודש משנים משהו? ומה תעשו אז? כעת יש לנו כאן עדיין קהילה. אמנם קהילה שהצטמצמה מאוד והיא הולכת וקטנה מדי יום, לכן לדעתי חבל על הזמן וצריך להתחיל מייד במהלכים לבניית אתר חלופי, כפי שעדכן אתכם טליק בבלוגו. בניית אתר לוקחת זמן ולא מהיום למחר. על כן ככל שנקדים כך ייטב. הרי כבר הזיזו מזמן את הגבינה שלנו.

 

אבל וודאי חלק מכם יאמר - אולי בכל זאת יקרה הנס ומנכ"ל נענע יכריז שישרא בבת עינו?

כולכם יודעים שזו אשליה לפי כל הסימנים, ואי אפשר גם להאמין יותר להבטחות של נענע, גם אם יהיו ("רבותיי ההיסטוריה חוזרת" - אומרים שהמאמינים להבטחות לא מתים רק מתחלפים). התפקחו!

 

אבל עבור כל המהססים, איך אפשר לאלץ את מנכ"ל נענע לשבור את השתיקה? לשם כך אני מציע להפסיק מיידית באופן מאורגן  את הכתיבה כאן. וכשהסטטיסטיקה של ישרא תרד משמעותית לאחר שבוע  (אם כי לא לאפס, כי יש כאן צדיקים שמתנגדים תמיד לכל דבר, ללא שום הגיון, ולא משתפים פעולה) - אני מבטיח לכם שמר הלדמן יפסיק לשתוק (ודי לחכימא ברמיזא). לכן אם לא יגיב השבוע, אני מציע שכולנו נשהה את הכתיבה כאן החל מתחילת שבוע הבא. במקביל ממליץ לקבוצה של טליק להתקדם במגעים לבניית אתר חלופי ולעדכן אותנו על המתרחש בבוא העת. הרי בניית אתר כזה הוצאה לנו חינם על ידי מומחה אתרים שחף מאינטרסים אישיים. השכרת שרת בחו"ל עם נפח ומספר דומיינים בלתי מוגבלים, הוא עניין של עלות חודשית מזערית: בדקתי,  20-30 דולר מקסימום. אפשר שאתר זה יתנהל במתכונת דומה כמו וורד פרס - הקמת בלוג בסיסי בחינם. בלוג עם עיצובים ושכלולים נוספים - בעלות של מנוי בסכום שאינו בשמיים. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם שלגון חודשי או מנת שווארמה או בקבוק מים מינרלים - זה סדר גודל של מחיר מנוי חודשי. ככל שירבו הבלוגרים, כך יפחת גם סכום המנוי. אמנם עדיין מוקדם לדבר על כך - אני רק זורק שלד קונספציה לאוויר העולם, כדי שתדעו שהקמת  בלוגיה חלופית אינה בשמיים ובוודאי יש מקום גם  לתכנון מודלים עסקיים כמו  מידה מדודה של פרסומות באופן שלא ישתרבבו לגוף הפוסט עצמו. מה ששווה אוצר זו קהילה מגובשת יחסית של ישראבלוג (שכאמור בקרוב גם היא תעלם עם שארית שורדיה).

 

בכל אופן (עם שיתוף פעולה או לא), אני אישית מתכוון להוות דוגמה. בחודש מאי היו לבלוג הזה כ- 4,500 כניסות, שלפי החישוב שלי מנתוני לוח הסטטיסטיקה של ישרא, הן מהוות כ- 5% מסך כל הכניסות שנרשמו לישראבלוג בחודש מאי. אם תצטרף ל'השהיית הכתיבה' הזו מסה קריטית של בלוגרים - אני מבטיח לכם שהנהלת עמותת ישראבלוג תגיב ומהר, ונדע סופית שאין לנו מה לחפש כאן יותר. לפיכך אני קורא גם לכם לעשות זאת ולהשהות את הכתיבה החל מהשבוע הבא. צעד זה לא יגרום לסגירת ישראבלוג שעומד להסגר במילא. ואם הוא יסגר שבועיים קודם זה משנה? ואם יודיעו שלעת עתה אין סגירה יזומה אבל ללא השקעה באתר, האם שווה בכלל להשאר בבלוגיה שתמונות מפסיקות לעלות, שרשורי תגובות מתבלגנים או תגובות לא נשלחות בכלל, אבטחה אפס ועוד כהנה וכהנה חוליים?

 

זרקתי כאן רק חומר למחשבה, אישית אני מתכוון להשהות כתיבה החל משבוע הבא, למעט אולי המשך הוראות טכניות לגיבויי בלוגים ויצוא שלהם. אני קורא גם לכם מהסיבות שמניתי.

 

מעניין לשמוע מה דעתכם.

 

 

לטובת קהילת ישרא וקידום אתר חלופי לפני קריסת ישרא, אנא שתפו פעולה והדביקו בבלוגכם כפתור זה:

 




 

תוספת עריכה -הבהרה.

 

השקעתי הרבה מזמני בכתיבה כאן (כמו וודאי רבים מכם)  והכל כנראה הולך לרדת לטמיון בקרוב מאוד, עקב סגירת/נפילת/הזנחת ישרא (בחרו באפשרות הטובה בעיניכם). לכן, כל מי שרוצה להתבסס על ניסים ולהמשיך לכתוב - מבחינתי יכול להמשיך לכתוב. אני לא מתכוון להשקיע יותר בכתיבה במקום העומד על כרעי תרנגולת וכך אני ממליץ לכל מי שמבין שעוד שבועיים כתיבה לכאן או לכאן, לא תביא שום ישועה. קשיי הגמילה מכתיבה כאן היום יהיו לא פחות קשים מחר. הגישה של רבים כאן - המשך 'עסקים כרגיל', דוחה למעשה טיפול דחוף בהקמת בלוגיה חלופית לקהילת ישרא (כי מחכים לגודו!).


וכשיגיע הסוף כבר לא תשאר קהילה שאפשר להעבירה טכנית כבלוק לפלטפורמה החדשה. במיוחד אם ישרא יפול ללא הודעה מוקדמת או בהתראה קצרה. ובמיוחד כי רבים הבלוגרים הטובים העוזבים בכל יום שעובר. בלוח  הקבועים שלי לפחות מחצית האווטרים הם של הבלוגרים שנטשו את ישרא והם ניצבים כמצבות מעלות אבק. אני מוכן להמר שגם לוח המנויים שלכם מלא במנויי ז"ל רבים, שכבר מזמן לא כאן ולא קוראים את הפוסטים שאתם כותבים.

 

אני רואה תגובות של אנשים המשוכנעים שלפי החוזה של האתר עם המנויים (שתוקפו מימי חבוט, לפני שנמכר לעמותת ישראבלוג) - על עמותת ישראבלוג לתת התראה של חודש חודשיים (יש סתירות גרסאות) על כוונת הסגירה. מי שמתבסס על כך מתבסס לדעתי על משענת קנה רצוץ. גם אם החוזה תקף, כמו כל חוזה הוא כולל ' כוח עליון'. ונפילה טכנית של ישרא (ובמיוחד 'תאונת' מחיקת בלוגים, היא לא חזון נפרץ, עיין ערך מחיקת רשימת המנויים אצלי בבלוג).

אבל, כפי הנראה יש רבים כאן שמסרבים לראות את האמת. ולא סתם, היא מאוד לא נעימה.  ולאלו שמשוכנעים שהפסקת כתיבה עכשיו תגרום להם יסוריי גמילה קשים - וכי הייסורים הללו יעלמו כשיסגרו להם את השאלטר כאן? אתם אולי בונים על אתר חלופי, אבל האמת שבינתיים סתם מתקשקשים ולכן אתר כזה שלוקח זמן לבנותו - עשוי שלא להיות זמין בזמן אמת.

אין אני מעוניין במחנאות ולא בהפגנות כוח, כפי שמציגים זאת או חושבים רבים כאן. ישראבלוג יקר לי לא פחות מכם, אבל אם עדיין לא הבנתם - ישרא מת / גוסס, לבחירתכם. עשו כל אחד לפי ראות עינו, אבל המסקנה עם כל הכאב אינה משתמעת לשתי פנים. דחיית הקץ תכה בכם בפרצוף במלוא עוזה.
'נאום אדוניי' קריצה

 

נכתב על ידי קנקן התה , 1/6/2015 05:16   בקטגוריות ישרא בלוג, ישראבלוג, ישרא-בלוג, עמותת ישראבלוג, ענייני ישרא-בלוג, סגירת ישראבלוג  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-4/6/2015 22:25
 





124,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנקן התה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנקן התה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)