לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עמית. P:



Avatarכינוי:  תנו חיוך, הכל עולה לבלוג (:

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

# 1. גשם.


חודש נובמבר, שנת תשע"ב, 2011.

 

החלטתי להתחיל את הסיפור מהגשם, הוא נתן לי רעיונות להתחלה..

הסיפור בעצם מתחיל מעכשיו. מהתקופה הזו, כי אני לא ממש זוכרת את הימים הראשונים..XD

 

בחוץ יורד גשם.

הגשם עושה לי טוב, הגשם הוא בעצם לפעמים דומה לי, ולפעמים לא.

הגשם מוריד הרבה טיפות מים, מישהו מוריד את הגשם, מישהו שבוכה,

שקר לו (שקשה לו), מישהו שחייב להוציא הכל החוצה,

כן זה דומה לי. מבפנים קר לי, מפנים קשה לי ואני חייבת להוציא הכל החוצה.

אבל הגשם אף פעם לא מפחד! בזה הגשם שונה ממני לגמרי.

אני פחדנית. אני מפחדת להוציא הכל החוצה,

למה? מכיוון שאני מפחדת מהתגובות של האנשים שאליהם אני מוציאה החוצה.

אני מפחדת שאנשים יחשבו עלי דברים. כמו שהבנתם אין לי הרבה ביטחון עצמי...

הייתי רוצה להיות כמו הגשם, בגלל זה הוא עושה לי טוב,

הוא מודל לחיקוי מבחינתי. הוא לא רואה אף אחד ממטר,

הוא לא מפחד להזיק לאנשים. הוא לא מפחד מהתגובות שלהם.

הוא פשוט יורד. לפעמים הוא ברמה קלה של טיפות, ולפעמים ברמה ענקית של מבול, רעמים וברקים.

החלטה לשנה זו: במשך השנה, אעשה את כל מאמציי כדי להיות כמו הגשם.

נכתב על ידי תנו חיוך, הכל עולה לבלוג (: , 18/11/2011 12:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

179
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתנו חיוך, הכל עולה לבלוג (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תנו חיוך, הכל עולה לבלוג (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)