לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2012

i'ts just unbelievable


פשוט לא יאמן איך כל פעם היא עושה לי את זה.....

לפני חודשיים כמעט הסתבכתי עם המשטרה בגללה.. עכשיו עוד פעם?!

לא מספיק הבעיות שלי עם המגדר.

לא מספיק הבעיות שלי בלימודים.

לא מספיק הבעיות שלי עם האולי הריון.

לא מספיק הבעיות שלי עם ההורים.

לא מספיק הבעיות שלי עם עצמי.

לא מספיק הבעיות שלי עם החברים.

עכשיו מסתבר שאני צריכה גם בעיות עם המשטרה..

אני אמרתי לה שתעזוב את הסיפור הזה.

אמרתי לה שלא תתעסק בזה ולא תדבר איתו על זה.

במקום זה.. היא הלכה,התקשרה למשטרה.

הם באו אליו הביתה,חקרו אותו וכמעט נדפקו לו כל החיים..

עכשיו היא הולכת להורים שלו ומפילה את זה עליי שאני סיפרתי לה את זה..

כשהיא בכלל יודעת את זה ממנו!

אני אשמה שהוא מסתובב עם סכין?!

היא ראתה,נלחצה.. אפשר קצת להבין אותה..

באמת שהקטע הזה מכעיס..

 

ועוד משהו.. השכנה שלי אתמול כמעט נהרגה בתאונת דרכים.. בחורה בת 22 עם תינוק ובעל.. בעלה נהרג שם.התינוק בסדר. היא פצועה קשה.

בחורה באמת מדהימה.. אני כל כך עצובה בשבילה..:<

אני מקווה שיהיה לה את הכוחות להשתקם ולטפל בתינוק שלה ובעצמה.

גורם לי לחשוב פעמיים אם להמשיך ללמוד נהיגה או לא S:

 

באמת שאני מרגישה שהחיים שלי מתפרקים.עוד פעם.

 

יאללה.. מחר בבית.. לא רוצה לראות אנשים עד יום רביעי..

שבוע טוב.

נכתב על ידי , 23/1/2012 18:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)