לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   




הוסף מסר

2/2012

כבר לא מפחדת ליפול..


דיכאון, דיכאון, רחמים עצמיים 
בזבוז של זמן על מחשבות ריקות.

 

עוד מעט העולם יעצר לשעה 
לקחת אוויר ולצחוק על כל מה שהיה.

כבר לא מפחדת ליפול 
אם יש לי סיכוי לא אכפת לי 
לאבד הכל. 
 

 

אסור לסמוך על אף אחד 
חברים, חברים ובכל זאת לבד .

(קרן פלס - לרוץ לרוץ)

 

 

כזאת אני עוצרת רגע נשברת ושנייה אחר כך 
משחררת כבר לא הייתה לי הגנה והנה מסתמן בי כוח 
לכעוס עלי הרבה אבל בסוף לסלוח. 

 

לא בסכינים ולא באגרוף המסתובב, 
שלפו עלי מילים, לימדו אותי מה זה באמת כאב, 
עכשיו שקט, עכשיו התאחה הלב וטוב לי. 

 

אני אהיה לי אש מאנשים קרים, אש מאנשים קרים 
שמקפיאים עמוק וכמה הם שקופים 
אשמור עלי ממבטים טורפים 
מכל פינה חדה מכל חיוך סתמי 
אני אהיה לי בית לעצמי. 

 

מלחש הקנאה מיום כבד, רודף שינה 
ממלחמות קהות שמקפיאות לי את הלב 
שהתקשה מרוב שהוא אוהב. 

(קרן פלס - מבול)

 

כי ראיתי את דרכי נעלמת 
ביער סבוך, בין קירות חורשים 
ובתוך האדמה המדממת 
רגלי ננעצו, היכו שורשים.

 

הכרתי טיפותיו של הגשם 
נקוות בתוכי, יורדות מתחתי 
והרוח קרה ונואשת 
הקפיאה אותי, הכבידה עלי.

 

ולרגע יכולתי לנגוע 
בקצה הכאב האפור 
ורציתי לעלות גבוה 
לראות את האור 
לראות את האור 

 

אומרים השמיים כחולים מעלינו 
מלאים באורות 
אולי יום אחד אוכל גם אני לראות 
לראות...

 

ונפלתי לארץ, בשקט 
עצמתי עיני, אטמתי ליבי 
והרגשתי איך אני מתפרקת 
מכל כאבי, מכל בדידותי 

 

ולרגע יכולתי לברוח 
כנוצה על כנפה של ציפור 
והצלחתי לעלות גבוה 
לראות את האור 
לראות את האור

 

(אפרת גוש - לראות את האור)

 

 

חלונות פתוחים להתאוורר 
שוב אינך צריך להסתתר - מנוחה 
משתיקתך המתוחה 

 

וידעתי אתה רגע נוסע, ושוב תחזור אלי 
להתעטף בי מהקור, בבדידותך המשוגעת 
יחד לא נוכל לגעת 

 

עכשיו אתה איתי לרגע אמיתי 
לשקט שיצלול, אתה יכול לנוח מהכל 
לילה ינשב חושך מקרב 
גם הכאב שוקע בסליחה 
אם זאת האהבה שלך - 
מחייכת והופכת והלב נשבר אבל איתך 
אם זאת האהבה שלך...

 

וידעתי אתה רגע שוכח, ושוב תחזור אלי 
פתאום כאב מתגעגע, כשאני בך נשרפת 
גם האש היא מלטפת 

 

(מירי מסיקה - אם זאת האהבה שלך)

 

הצבע חזר אל הלחיים אדום אני שבורה לנשום 
הריק הזה מסתבר יכול לתפוס הרבה מקום 
אצלי דמעות מצטברות למן קצה של חיוך 
אומרים שדווקא יפה לי ככה נמוך.

 

(מירי מסיקה - מה עשית)

 

 

היום כבר לא פוחדת שיעזבו בלי אזהרה 

 

מאוד אוהבת, לא זאת השאלה 
אתה מבין נכון, אני לא יכולה 
שוב לתת ללב שלי לחטוף ממך כזאת סטירה 
אז עכשיו אתה חוזר בחזרה 

 

(מירי מסיקה - עכשיו אתה חוזר בחזרה)

 

את רצה הביתה 
מטירוף מתמשך, 
לאבד את עצמך לרגליו 
את רצה הביתה, 
להשיב את עצמך לעצמך מנשימותיו 
את רצה הביתה, 
אל החום המוכר מעוד יום מנוכר 
הביתה הביתה, 
אל השקט שלך ששומר אותך... 

 

השלכת את הכל, לא יכולת עוד ליפול 
כי היית כבר למטה, כבר למטה... 

 

(קרן פלס - רצה הביתה)

 

 

חלקים משירים שמתאימים לי כרגע..

שבוע טוב.

 



נכתב על ידי , 6/2/2012 14:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)