לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   




הוסף מסר

2/2012

I Am Titanium


באמת שאני עומדת להשתגע.. כל המחשבות שלי מעורבבות..

אבל סוף סוף מצאתי את המקור להרבה מהבעיות שלי.. וזה הפחד הגדול שלי ממחויבות..ולא רק במערכות יחסים,אני גם מפחדת להתחייב להגדרה אחת ולכן קשה לי למצוא הגדרה (למרות שדיי מצאתי הגדרה,אני פשוט לא ממש מרוצה ממנה-_- )

 

 

ונחזור קצת אחורה.. הסופ"ש האחרון (:

יום חמישי בערב הייתי אצל ידיד שלי עם עוד כמה חברים והיה מדהים :>

ראינו את המשחק של מכבי נגד ז'אלגיריס שאגב היה משחק זוועתי.

החברים המפגרים שלי הזמינו 2 פיצות כשאנחנו 5 אנשים ובקושי פיצה אחת סיימנו. וזה עלה 150 ש"ח. והפיצה הייתה מגעילה. ולא כשרה.

אהה,וגם לחברים שלי לא היה כסף כי כל אחד חשב שמישהו אחר ישלם עליו...(כן,גם אני קיוויתי שישלמו עליי כמו תמיד XD )

בסוף יצא שהלכתי הביתה להביא כסף בשביל שיהיה איך לשלם לשליח המסכן..והם חייבים לי כל אחד 30 ש"ח..><

 

שישי בבוקר קמתי ב6 אחרי שלא ישנתי כל הלילה כי הייתי אצל ידיד שלי והלכתי לשיעור נהיגה,אחרי זה נסעתי לעכו לתחנת רכבת,נסעתי לת"א,משם לפ"ת תקווה,פגשתי כמה חברים ואת האקסית שלי,הסתובבנו קצת עד אחה"צ ואז נשארתי עם האקסית שלי והלכנו אליה הביתה..:)

בערב נסענו למסיבת יומולדת של ידיד שלנו (שבעצם בשביל המסיבה הזאת באתי למרכז XD) והיה ממש כיף :)

הכרתי כמה חברים חדשים וחמודים,עישנתי מלא סיגריות (לקחתי ממלא אנשים חחחח כי שלי נגמרו) וגם נרגילה..(:

אחרי זה הלכנו לבית קפה ביהוד,צחקנו,נהנינו,הצטלמנו מלא + צילמנו את האוכל XD והיה ממש כיף (:

היום בבוקר קמתי (שבת),התארגנתי בלי להעיר את האקסית שלי וב9 בבוקר באו לאסוף אותי לת"א ושם עשיתי בייביסיטר ל2 הבנות הכי חמודות בעולם :P

ועל הדרך גם קיבלתי טרמפ לקריות ומשם באו לאסוף אותי הביתה :)

הגעתי הביתה שפוכה מעייפות אחרי שב72 שעות האחרונות ישנתי אולי 5 שעות.. ושוב לצעקות של "אבא" שלי...

רק הגעתי והוא צעק עלי.. ולא עשיתי כלום אני לא מבינה אותו.. וניסיתי לדבר איתו ברוגע ולא לריב איתו.. הוא בכוח מנסה לריב איתי כל פעם...><

אני ממש מחכה כבר לצבא.. שאני לא אצטרך לראות אותו כל יום -_- באמת שהוא איש רע.

קיצור.. אחרי שחרשתי את הארץ ביומיים האחרונים.. הגיע הזמן לנוח קצת.. (עד מחר -_- )

שיהיה שבוע נעים בע"ה.. 

 

נכתב על ידי , 25/2/2012 21:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)