לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

תן רק עוד שניה אחת לומר לך שלום.. :/


רצית לעוף, הלכת רחוק מדי 
בתוך הטרוף אין מי שישמור עלי 
מיליון כוכבים בשמיים 
תופסים את הצבע שלך בעיניים 
רציתי שניה אחת לומר לך שלום.

 

עמית פרקש - מליון כוכבים

 

 

 

אני כל כך שונאת את היום הזה.. הוא תמיד מזכיר לי את האנשים שאני לא מרשה לעצמי לחשוב עליהם אף פעם.. :/

סבתא שלי המדהימה ז"ל

האח שהיה אמור להיות לי ז"ל

ארנון המדהים.. שאני בחיים לא אשכח ז"ל

אירית ז"ל

 

 

 

ארנון.. זה כל כך טרי עדיין.. אני לא מצליחה לעכל את זה שאני לא אראה אותך יותר.. אתה פשוט בן אדם מדהים.

אני כל כך מתגעגעת וכל כך מצטערת שלא באתי יותר לבקר אותך :/

תמיד אני מנסה לשחק אותה חזקה כשמדברים איתי עליך ולעשות כאילו זה לא מזיז לי..

כבר הרבה פעמים מאז שזה קרה אני פשוט ישבתי לבד ובכיתי..בכיתי כל כך הרבה ואני עדיין לא מעכלת :/

אני כל כך מתגעגעת.. :/ אני בקושי נושמת.. מנסה לסדר את הנשימה,בולעת את הרוק ומנסה לעצור את הדמעות..

ארנון - יהי זכרו ברוך.

 

אנשים אהובים שלי שאני כל כך מתגעגעת אליכם.. אני מקווה שנתראה בקרוב.

 

נכתב על ידי , 24/4/2012 20:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)