לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

להיות אישה,להיות גבר.


טוב אז פספסתי את הנושא החם של היום שדווקא מאוד קשור אליי.. להיות אישה,להיות גבר...

אני לא יודעת מה זה אף אחד מהם..

אני לא אישה,אני רק בגוף של אישה.. אבל אני גבר.. אבל אף פעם לא בדיוק הייתי גבר.. לפחות לא הייתי זכר...

אני לא מרגיש שייך לאף אחד מהמינים... אני מרגיש שאני גבר אבל לא מרגיש שייך למין הגברי.. הלוואי והייתה לי דרך להסביר את זה יותר טוב.

 

בכל מקרה.. עברתי טסט היום!! טסט ראשון!

היה להיט :)

ואז הלכתי ברגל 40 דקות בשמש עם בגדים ארוכים כיי אסור לחשוף את הקעקוע בפני השמש / בפני ההורים חחח

אחרי זה תפסתי טרמפ עם בחור אחד בן 20 ומשהו.. ערבי.. אין לי בעיה עם ערבים אבל לא סומך עליהם ממש חחח

בכל מקרה כל הנסיעה הוא התחיל איתי,החמיא לי על המראה והכל.. והחזיק לי את היד בעדינות חחח רומנטי משהו...

ואז באיזשהו שלב אמרתי לו שיש לי חבר והוא התעצבן והוריד אותי בכביש ראשי חחחח אז התחלתי ללכת ברגל.. פתאום עצרה לי ניידת משטרה התחילה לחקור אותי וזה ואז לקחו אותי לסוף הכביש הראשי חחחח

אחרי זה חציתי את הכביש הראשי ותפסתי עוד טרמפ לנסיעה של 2 דקות חחחח ואז תפסתי עוד טרמפ עד הבית.. נסיעה של 7 דקות הליכה של 3 שעות חחחח

 

אחרי זה חיכיתי שיגידו לי אם עברתי או לא ובדיוק ב4 התקשר המורה לנהיגה ואמר לי "תגידי,ההורים כבר עשו לך ביטוח? לא? אז תגידי להם שיעשו מאמיל'ה עברת!!!"  ואז אמא שלי רצה לפרסם את זה בפייסבוק חחחח וגם אני.. היו 100 ומשהו לייקים בנתיים XD

אחרי זה העברתי קצת את הזמן ואז הלכתי לאימון קראטה.. יותר נכון 2 אימונים והיה להיט :)

עשינו מעגל כזה שאחד באמצע ו4 מסביבו מרביצים לו אחד אחרי השני והוא צריך לחסום ולתקוף את כולם חחח

היה טיפה מלחיץ אבל היה ממש כיף.. ובטעות כל הזמן עשיתי להם קנעקים חחחחחח

אבל לא נורא זה העלה לי קצת את המצב רוח.. :)

אז.. שיהיה לכולם לילה טוב ושבוע טוב :)

 

נכתב על ידי , 3/6/2012 23:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)