לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

תשובות לשאלון השבועי


זוכרת את היום הראשון שלך בכיתה א’? האם הוא היה משמח או טראומטי?
טראומטי.
בלילה שלפני חלמתי שאני יאחר ליום הראשון ללימודים וכולם מסתכלים עליי כשאני נכנס לכיתה ואז התעוררתי בצרחות.
בסוף לא איחרתי אבל לא מצאתי את המגירה שלי כי לא ידעתי אפילו לקרוא את השם שלי. והחברה הכי טובה שלי עבדה עליי מול כל הכיתה :<

האם היום הראשון היה דומה לאלו שבאו אחריו?
כן. היא המשיכה לעבוד עליי..
ועד כיתה ד' כל לילה לפני התחילת שנה חלמתי שאני מאחר לשיעור הראשון וכולם מסתכלים עליי.
מכיתה ה' כבר לא ממש היה אכפת לי לאחר....


האם הימים הראשונים ללימודים עכשיו דומים ליום הראשון ההוא?
בערך...
אני תמיד מאחר וכולם מסתכלים עליי נכנס לשיעור אבל לא ממש אכפת לי.
ומנסים לעבוד עליי אבל זה כבר לא ממש מצליח..


מה היית עושה אם החופש לא היה נגמר?
הייתי ממשיך להתפרע לי :P

מה הדבר אליו את הכי מתגעגעת בבית הספר? מה הדבר שהכי לא?
הדבר שאני הכי מתגעגע אליו בבי"ס?
מסגרת.
לא מסוגל לחיות בלי מסגרת..
בלי מסגרת אני פשוט יורד מהפסים... כל פעם קורה משהו אחר...
הדבר שהכי לא התגעגעתי אליו? השיעורים.
הימים הארוכים. השעמום. המבחנים.

תבחרי מישהו, לא משנה אם הוא בגיל המתאים או לא, שהיית רוצה שיהיה בכיתה שלך.
כל כך הרבה *_*
מתן,עידו,איתי,אורלי,מיכאל,שי,נעמי,ליאה,איריס,נוי,ירדן,רונן,יובל,שני,אופק וכל החברים הכי טובים שלי 3>

איזה מורה היית רוצה לפגוש השנה?
איילת,אילנית,מור (:

מה תבטיחי לעצמך עם פתיחת השנה?
שלא יעיפו אותי מהבי"ס ושאני לא אנשור.. שנה אחרונה ברבאקקק

נכתב על ידי , 30/8/2012 17:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)