לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

הייי


טוב אז לא יוצא לי לעדכן פה הרבה בזמן האחרון..

אז ככה,נקעתי את הברך ולא עשיתי הרבה בחופש הגדול..

חוץ מלצאת עם חברים לברים וכאלה והם תמיד סחבו אותי מהתחנת אוטובוס עד לבר עצמו חחחח

ואז נסעתי לפולין וכן להפתעתי הצלחתי ללכת כמו כולם ואפילו בין הראשונים כי בניגוד לכולם אני לא עצלן חחחח

מסתבר שעצלנים הולכים יותר לאט בטיולים מאשר אנשים עם ברך נקועה..

וחזרתי מפולין ביום שלישי ב7 בבוקר וכבר רבתי עם אבא שלי מאז בלי הפסקה....

אבל לא משנה,החלטתי לעשות עגיל בלשון אז כשיהיה לי מספיק כסף אני אעשה :)

וזהו פחות או יותר,מדוכא מהחיים וזה אבל מנסה לחשוב חיובי..

הייתי צריך את השבוע הזה בלי אבא שלי.. קצת חופש ממנו.. למרות שעכשיו אני מקבל ממנו מנה כפולה של רוע..

כי את האחים שלי הוא אוהב אז הוא שמר את כל העצבים שלו בשבילי ><

בקיצור לא משנה יהיה טוב... התחלתי יב' אני עומד למות מרוב שיעורים..

4 שיעורים ביום אחד?! איך הם רוצים שאני אשרוד?!

וכל שיעור זה 45 דקותתתת

איףףףףףףףףףףףףףףףףףףף אני עומד למות

ויש אפילו ימים של 6 שיעורים ו8 שיעורים

מה אתם רוצים לתת לי עילה להברזה קבועה?

כי אני בסדר גמור עם זה. צמוד לבי"ס יש את הקאנטרי אז אני אלך לחדר כושר כשאני מבריז מה רע?

זה נשמע לי נפלא

 

קיצור שתהיה לכולם אחלה שנה ובהצלחה וכאלה...

נכתב על ידי , 30/8/2012 17:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)