לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

תשובות לשאלון השבועי


בעקבות המקרה של אמנדה טוד - שהתאבדה בגלל בריונות רשת, בדקי עם עצמך מה את עושה או מוכנה לעשות ברשת. האם פתחת פעם דף פייסבוק כדי לרדת על מישהי? אם כן על מי ואיך הוא/היא הגיבו?
חס וחלילה,אני מגן על מי שיורדים עליו באינטרנט!

האם עשית לייק או הגבת בדף פייסבוק כזה?
חס וחלילה,, רק תגובות כמו "תעזבו אותו!! חלאס מה אכפת לכם? רוצים שיעשו לכם את זה?!" וכאלה..

חשפת פעם פרטים שלא היית בטוחה לגביהם למישהו שלא הכרת?
כן ואני מצטער על זה..

איזה פרטים את נותנת על עצמך ואילו בשום אופן לא תיתני?
איזה פרטים נותן - איזור מגורים (לא מקום מדוייק),שם (בלי שם משפחה),גיל ועוד כל מיני פרטים קטנים כאלה שלא ישנו..
איזה פרטים אני לא נותן - מקום מגורים מדוייק,פרטים על בני משפחה או חברים,שם משפחה וכאלה..

האם הבלוג שלך ידוע לחברים שלך?
לא.. רק ל3 חברים..

האם את נפגשת עם אנשים מהבלוג?
רק עם מי שיודע עליו..

איך את בודקת אם מישהי שאת לא מכירה מהאינטרנט היא מי שהיא טוענת שהיא?
אני בודק אם יש חברים שלי שמכירים אותו/ה ופגשו אותו/ה ואם כן אז אני סומך עליו/ה ואם לא אז אני פשוט לא אסמוך עליו/ה עד שהוא יוכיח לי שהוא בסדר..

קראת על הסיפור של אמאנדה טוד? אם כן מה היית מייעצת לה לעשות במקרים שהיא פירטה שהובילו לבריונות רשת?
קראתי ואני באמת לא יודע מה הייתי עושה במצב כזה... זה באמת מצב של חוסר אונים.. היא עברה בתי ספר ובכל זאת זה רדף אחריה..היא עברה דירות וזה רדף אחריה..
היא בחורה מאוד חזקה וכל הכבוד לה שהיא החזיקה מעמד כל כך הרבה זמן עם הסיפור הזה אבל חבל שבסוף היא בחרה לסיים אותו ככה.. למרות שאני לא יודע מה אפשר לעשות במצב כזה..

האם קרה לך מקרה שהבהיל או הציק לך ברשת?
כן.. פעם אחת היה בחור שדיברתי איתו במסנג'ר ופתאום הוא התחיל להגיד לי כל מיני פרטים אישיים עליי שלא אמרתי לו וכאילו הוא ידע עליי הכל,הוא ידע את השמות ואת הפרטים של כל בני המשפחה המורחבת שלי משני הצדדים,הוא ידע את כל הפרטים על הבתזוג שהייתה לי ולא סיפרתי עליה לאף אחד כמעט והוא ידע עליה פרטים שאפילו אני לא ידעתי.. אז זה מאוד הבהיל אותי.. ניתקתי איתו קשר

נכתב על ידי , 20/10/2012 19:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)