לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

יש משהו אני רוצה לכתוב עליו...


יש משהו שאני רוצה לכתוב עליו ורוצה לפרוק ממני.. אבל פשוט קשה מידי לדבר על זה..

זה מהדברים האלה שאתה מפחד שאתה "פותח את הפה לשטן" ואם תדבר עליהם הם יקרו..

וגם אם הם לא יקרו.. אני מפחד לחשוב על זה..

בשנים האחרונות איבדתי כל כך הרבה אנשים.. כל כך הרבה אנשים שקשורים אליי נפטרו ואני כבר מפחד שזה איכשהו בגללי..

אם אני עושה משהו רע למישהו אני ישר מבקש סליחה ממנו וישר מנסה לתקן את מה שעשיתי.. אני לא ישן עד שתיקנתי את זה..

יש רק אחד שאני מתנצל בפניו כל שנה על אותו דבר באותו תאריך.. יום כיפור אני צם ומבקש סליחה מה'..

סליחה על זה שאני לא יצאתי איך שהוא רצה.. סליחה על זה שאני חי בחטא..אולי זה לא מספיק?

כי בכל זאת הוא מעניש אותי בזה שהוא מעניש את הקרובים אליי.. איך אני יכול להפסיק את זה? אני מקווה שמתישהו ה' יסלח לי

כי אני כבר באמת לא יודע מה לעשות...

נכתב על ידי , 22/10/2012 11:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)