לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

9/2013

הייי!!


אוף יוצא לי לכתוב ממש מעט בזמן האחרון.. היום התחברתי וגיליתי שהפעם האחרונה שכתבתי הייתה במאי.. WTF?

עבר כל כך הרבה זמן?

בקיצור.. אני אספר קצת על מה שהיה איתי בזמן האחרון כי אני כבר לא זוכר את החודשים האחרונים חח עבר יותר מידי זמן וקרו יותר מידי דברים..

אז ככה.. נראה לי באזור אפריל התחלתי לחפש קצת משמעות לחיים המשממים שלי,מטרה לשנה הבאה,תעסוקה לשנה הבאה.. ונכנסתי לגרעין בשנת שירות שאני לא יגיד איזה בגלל שכאילו.. זה אינטרנט..

בכל מקרה,התחלתי ללכת לסמינרים,התחברתי לאנשים בגרעין ונכנסתי לשנת שירות..

היו 2 סמינרים גדולים שכל אחד מהם היה שבוע והסמינר השני נגמר ב22.8.

ב24.8 נכנסנו לבית שלנו בעיר ***** (נראה מי ינחש איזה עיר זאת :P) והתחלנו את דרכינו בתור גרעין בשנת שירות נחמדה..

אנחנו כרע בשלבי ניסיון,לראות איך מתנהלים עם הכסף שלנו.. כאילו.. ברצינות? 800 שקל לבן אדם לחודש וזה אמור להספיק לאוכל,נסיעות,דאודורנט,שמפו,משחת שיניים וכל השטויות האלה.. סיגריות למי שמעשן,וכל מיני הוצאות קטנות כאלה של מצית פה,גלידה שם בקבוק מים פה.. ובחודש + 22 אנשים.. גם ההוצאות הקטנות יוצאות הרבה כסף..

בכל מקרה,אנחנו לומדים להסתדר עם הכסף הזה ובנתיים היו כבר כמה פעמים שהלכנו לישון רעבים כי לא היה לנו מספיק כסף לכלום.. או שכן היה כסף ולא היה זמן לעשות קניות..

בנוסף לכל זה אנחנו לומדים לחיות ביחד.. תארו לעצמכם בית של 22 אנשים שכולם צריכים להתחשב בכולם,שכולם צריכים לראות שכל דבר שהם עושים הוא מתאים לכולם ולא מפריע לאף אחד..

וכאילו.. 3 מקלחות ל22 אנשים.. תארו לעצמכם כמה המקלחות עובדות כשכל אחד מתקלח לפחות פעמיים ביום בגלל החום של העיר *****..

בכל מקרה.. הרבה התמודדויות חדשות שאיתן באות גם התלבטויות חדשות ומסובכות שאותן אני אשאיר לפעם אחרת.. כי כבר אין לי כוח לכתוב חחח אתם לא מבינים מה קרה

עשינו קורס מד"א ונתנו לנו לנסות אחד על השני את החוסם עורקים..

אז מישהו עשה לי חוסם עורקים ביד ימין בעמה.. והוא עשה את זה הרבה יותר מידי חזק חחח ועכשיו יש לי סימן כחול מסביב ליד בצורת חוסם עורקים (חוסם עורקים רוסי.. זאת אומרת מאולתר..יוהו! )

בנוסף ביד ימין יש לי גם כוויה ממש גדולה ויפה שנראית כמו שריטה ענקית בגלל שבטעות הנחתי את היד על צד של מחבת רותחת..

וגם נכון שיש אקדח סיכות כזה? אז נתקעה לי סיכה מהאקדח הזה באצבע ביד ימין..

איזה כיף אה?!

 

בקיצור כואב לי,ביי!

שיהיה חג שמח ושנה טובה! :)

נכתב על ידי , 5/9/2013 21:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)