לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

יש לי כמה דברים לספר לכם...


טוב אני לא יודע אם עוד יש מישהו שקורא פה,אבל רציתי קצת לספר על מה שעברתי בזמן האחרון..

מאז שאני בשנת שירות,השתניתי לגמרי.

אני טבעוני,אני נלחם על הזכויות שלי ושל הקהילה הגאה,אני נלחם על שיוויון ערך האדם,אני מגשים את הערכים שלי!

אני חי חיים שיתופיים בחוות הכשרה!

אני מתקדם בצעדי ענק לעבר המשך השינוי שלי!

מצד אחד אני ממש שמח שמצאתי את עצמי קצת יותר בעולם הזה..

מצד שני,אחרי שאני קולט מה קורה מסביבי,את הרוע,הגזענות,האלימות,הבריונות שיש בעולם הזה,אני ממש לא רוצה כבר לחיות בעולם כזה..

כל מה שאני רוצה זה לברוח מפה.

כשבת גרעין שלי אמרה לי שהיא חושבת שחניכים שלה באמת יפעילו עליי אלימות פיזית,הבנתי שהאלימות כל כך קרובה אליי,שאני עצמי מפחד לצאת מהבית!

הבנתי איך אנשים אחרים מרגישים כשיש איום על הקיום שלהם.

הבנתי שאני לא יכול לשבת מהצד ולא לעשות כלום.

שאם לא אני,אז מי כן ילחם על העתיד של הארץ,של העולם שלנו?

אם לא יהיה מי שילחם,מה יהיה פה בעוד כמה שנים?

המצב יכול להיות יותר גרוע מעכשיו? התשובה היא כן.

האם אני אתן לזה לקרות? אני אעשה כל מה שאני יכול כדי לא לתת לזה לקרות.

מה צריך לעשות? להיות פעיל.

ללכת להפגנות,להקים הפגנות,לפרסם דברים באינטרנט ומחוץ לאינטרנט,לחנך ילדים ונוער לשיוויון ערך האדם,לחיות חיים שיתופיים וסוציאליסטיים ובגדול,לחשוב כל הזמן על שינוי. שינוי המציאות שבה אנחנו נמצאים,גיוס של אנשים שמוכנים לדאוג לשינוי הזה ביחד איתי. זה מה שאני רוצה!

 

You may say i'm a dreamer but i'm not the only one..

 

נכתב על ידי , 25/1/2014 01:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)