לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

אחריות אישית - אלימות נגד נשים.


אל תהיו אדישים. תגידו לא לאלימות נגד נשים!

הסרטון.

אני ממש מבקש שכולכם תחשבו על מה שאתם עושים ותתחילו גם להתנגד לתופעה הזאת!

הטקסט:
זה הכל כל כך מוכר,
שורות שקריות כתובות על לשונות שננשכות על ידי שתיקה.
צורות מחשבה שלא חיפשנו אלימות בשאלותינו שבהצעותינו.
זה הכל כל כך מוכר.
מה היא לבשה?
האם היא הלכה לבד?
היא לא הייתה צריכה לשתות כל כך הרבה.
היא הייתה צריכה להיות זהירה יותר.
היא לא הייתה צריכה...
היא......
כאילו שזה היה אשמתה.
כאילו שאלימות מגדרית היא לא בעיה גברית.
כאילו גברים אינם יכולים לעזור לעצמם.
כאילו שהאחריות על מעשה של בן אדם אחד לא נופלת על כתפיים של בן אדם אחד.
כאילו שלגברים אין את היכולת לשנות את איך שהם מתנהגים.
אני זוכר איך כנער צעיר למדתי את העובדה: אחת מתוך שלוש.
אחת מתוך שלוש.
זה מגעיל אותי.
איך אנשים שהם כמוני יכולים לעשות את זה?
הם לא יכולים.. אני חשבתי,הם לא יכולים..
הם חייבים להיות מפלצות. מפלצות במסיכות של גברים.
מפלצות במסיכות של גברים, מסדר מחדש את הפנים שלהם עד שלא אוכל לראות יותר את עצמי בתוכם.
מפלצות.
אני זוכר שהלכתי למסיבה במזרח וונקובר וראיתי כיתוב על הז'קט של חבר שלי שאמר:
"הפסיקו את האונס"
המסר כל כך ברור,
פשוט שאי אפשר לחלוק עליו ובכל זאת הוא השאיר טעם רע.
כי הוא שלף אותי מהמקום הבטוח שלי.
כי זה הזכיר לי את המציאות שאיתה כולנו מתמודדים.
והתגובה הראשונית הזאת,התגובה הראשונית שלי הייתה
אני,לבחור לשתוק,וככה לתת אישור לאלימות.
וזה היה מקרה פשוט של תרבות האונס.
אני זוכר בחדר ההלבשה מריע בשמחה כשחבר קבוצה טען שבניצחון אנחנו "אנסנו" את הקבוצה השניה.
או בחדר האוכל כשהבוס שלי סיפר בדיחה סקסיסטית ואני לא אמרתי כלום.
או אתמול כששמתי על עצמי "חולצת שרירים" ללא שרוולים וכיניתי אותה בשם "מכה נשים" (Wife Beater)
התרבות האלימה הזאת נוגעת לכולנו.
על ידי תיוג המבצעים כמפלצות זה נותן לנו רשות לא לנתח את מעשינו שלנו.
גברים!
הורידו את המסיכות שלכם.
גברים!
קחו אחריות.
גברים!
פתחו את הפה שלכם גדול יותר,הראו יותר מאשר השיניים שלכם.
יש עדינות בגרון שלכם שרק מחכה להיות חופשייה.
גברים!
אנחנו אחראיים על הרוב המכריע של האלימות.
גברים!
זו מגיפה.
גברים!
אל תחשבו שזה חייב להיות ככה.
גברים!
אם הייתם יכולים להפוך את העולם לבטוח יותר למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים,
ילדים וגברים, לא הייתם?
גברים,אנו יכולים.
גבר, אנחנו צריכים אותך שתהיה אמיץ לדבר ולהיות יותר מצופה מהצד.
גברים!
הורידו את המסיכות שלכם.
גברים!
בואו נסתכל אחד לשני בעיניים.
גברים!
בואו נדבר.


קרדיט לג'רמי לאבדיי ול 'סרט לבן' קנדה.
נכתב על ידי , 25/1/2014 02:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)