לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

תשובות לשאלון השבועי


יוצא לך לפעמים להגיד "לא הייתי אני בסיטואציה הזאת"? מתי זה קורה?
זה קורה לי לא מעט עם המשפחה שלי.. אני לא מדבר אף פעם בלשון נקבה,אבל עם המשפחה אני גם לא מדבר בלשון זכר,אני פשוט מדבר בלי מגדר.. זה קשה אבל זה אפשרי..

באילו מקומות את מרגישה שאת מגשימה את עצמך במלואך?
אני מרגיש שאני מגשים את עצמי כשאני מצליח לשנות למישהו את צורת החשיבה או את הדעה בקשר לדברים שאני מאמין בהם כמו שיוויון ערך האדם,טבעונות וסוציאליזם..

מה הדברים שגורמים לך להרגיש הכי פחות טוב עם עצמך?
כשאני נשאר אדיש לדברים שקורים סביבי.
כשאני רואה אנשים מתנהגים בצורה הומופובית או גזענית ולא אומר להם על זה כלום.

איזה ציון כללי את נותנת לחיים שלך "מספיק", "כמעט טוב מאוד"?
לא מספיק.
אני לא מספיק מגשים,אין ספק שאני מספיק רוצה אבל אני לא מספיק מצליח ולא מספיק עושה.

מה מגדיר אותך: הגיל שלך? המין שלך? העיסוק שלך? מקום המגורים?
אני לא אוהב לתייג את עצמי, אם השאלה היא מה מעסיק אותי כרגע אז זה המין שלי,העיסוק שלי ומקום המגורים שלי.

יוצא לך להגיד לפעמים "הייתי אדם אחר אז"? מה השתנה?
וואו אני ממש השתנתי בזמן האחרון!
לא מזמן קראתי דברים שכתבתי ממש לפני שהתחלתי את השנת שירות והייתי באמת בן אדם אחר לגמרי אז. וזה היה לפני חצי שנה.

אם את מסתכלת על החברים הטובים שלך, מה לדעתך הם אומרים עלייך?
לפי מה שהבנתי הם בעיקר אומרים שאני אמיץ ושאני עוזר בכל מה שצריך.. הם לא רואים אותי בכלל. הם לא מכירים אותי בכלל.אף אחד מהם בכלל לא יודע עליי את הדברים החשובים באמת. את הדעות האמיתיות שלי. הם יכולים מאוד לאהוב אותי אבל אין להם מושג מי אני בכלל והם חושבים שהם כן מכירים אותי.

דמייני את עצמך בתקופת חיים עתידית - מה היית כותבת על התקופה בה את נמצאת עכשיו?
לא יודע.. הייתי רוצה לחשוב שאני אכתוב "וואו חלמתי שיקרו המון דברים טובים והצבתי לעצמי מטרות ועמדתי בכולן! והכל הצליח! כל הכבוד לי!"
אבל מה שאני באמת חושב שאני אכתוב זה "וואי איזה מפגר הייתי. חלמתי רחוק מידי.. איפה העולם ואיפה החלומות שלי/המטרות שלי?"
כן. אני ממש לא אופטימי כבר. העיקר שפעם השם של הבלוג היה "העיקר האופטימיות"

נכתב על ידי , 28/1/2014 18:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)