לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

עצבים


אני ממש בן אדם רגוע בדרך כלל.. אני לא צועק,אני לא מקלל,אני לא אלים...


אבל לפעמים יש פשוט דברים שמוציאים אותי מדעתי.


הבעיה היא,שגם כשאני עצבני אז בדרך כלל לא רואים את זה. אני יכול לרתוח מעצבים מבפנים ומבחוץ אני עדיין יהיה רגוע ונחמד.


למה? אין לי מושג.


אתמול שמתי מכונת כביסה,היא סיימה אז מישהו שם את הבגדים הרטובים שלי בתוך שקית בצד. 


אני לא הייתי בבית.. המייבש היה תפוס והבגדים שלי היו צריכים להכנס למייבש אחרי שהוא מתפנה.


ככה זה עובד.. יש תור. אם יש בגדים של מישהו בתור לפני אז אני מכניס את שלו קודם..


אבל לא! את שלי השאירו בשקית ליד המייבש והכניסו בגדים אחרים לפני שלי. והשקית של הבגדים שלי פשוט אחרי כמה בעיטות של אנשים,התפזרה על הרצפה והבגדים שלי התלכלכו.. כי אנשים פשוט דרכו עליהם. אני אשכרה ראיתי סימנים של נעליים על הבגדים שלי.


מי עושה דבר כזהההה!??!!??!?!!!??!?


וואלה בעטתם בטעות? לא נורא! תשימו את זה בצד שלא יבעטו בזה עוד!


בטעות יצאו בגדים מהשקית? תרימו,לא נורא!! זה הרגע יצא מהכביסה!


!@$@%@$#^$)(&^$$@


ועוד משהו מעצבן.


אני בצוות בית,אנחנו תמיד מתכננים את התפריט לכל שבוע ועושים רשימת קניות.


אז כל שבוע אנחנו מחליטים על משהו נחמד שיהיה לאכול ככה שיהיה כיף..


אז החלטנו שעושים ערב פיצות.. ובשביל פיצה טבעונית צריך טופו..


יש לנו 7 טבעונים בגרעין ועוד כמה ש"רגישים" ללקטוז. (בהזדמנות אני אסביר את ה"רגישים")


ומה קרה? לא קנו טופו! למה? אין לי מושג. לטבעונים לא הייתה פיצה.


החליטו בכל זאת לעשות לטבעונים בצק של פיצה עם רוטב עגבניות וירקות של פיצה..


מי שעשה את זה היו 2 אוכלי בשר מעצבנים שהחליטו להרעיל את ה"פיצה" הטבעונית.


מה הם שמו על הפיצה? אוקיי אז על אחת הם שמו קישואים ותירס,על השניה הם שמו אבוקדו ובצל..


מי שם קישואים על פיצה???!?!! מי שם אבוקדו בתנוררר??!!! בגלל שזה לטבעונים צריך לעשות עלינו ניסויים?!


סעמק לא אכפת לי על הפיצה,אכפת לי שאנשים בגלל שהם לא אוכלים משהו הם יכולים לעשות עליו ניסויים.


לארוחת ערב אתמול אכלתי לחם עם טחינה. ב12:30 בלילה. למה? כי רק אז האוכל היה מוכן - עוד בעיה,אנשים לא מתחילים לבשל עד שמישהו בא ואומר להם שצריך. קצת יוזמהההה!!!


באמת שנמאס לי מהמקום הזה לפעמים!


אלה אולי דברים קטנים ולא משמעותיים אבל כשזה מצטבר וקורה כל הזמן ורק אני ועוד 2-3 מהגרעין באמת עושים דברים בשביל הגרעין הזה,באמת שלא כיף לי כבר ובאמת שכל דבר קטן זה עוד סלע על הגב של הגמל.


אני אמנם גמל גדול וחזק אבל גם הגב שלי ישבר בסוף. כבר ממש כבד לי.

נכתב על ידי , 3/2/2014 14:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)