אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי:

בַּקּוֹלְנוֹעַ הֶחָשוּךְ

שְנֵי אֲנָשִים שֶיֵּש בֵּינֵיהֶם הֶכֵּרוּת מֻגְבֶּלֶת

יָשְבוּ

וְרָאשֵיהֶם הִגִּיעוּ לִידֵי נְגִיעָה.

וְלֹא הָיְתָה זֹאת יַד הַמִּקְרֶה.

כְּלָל וּכְלָל לֹא יַד הַמִּקְרֶה.

הוּא הִכִּיר בְּנוֹכְחוּתָהּ

לֹא אֲדִישָה לְנוֹכְחוּתוֹ.

צֵל שֶל הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפֵךְ.

וְהִיא בְּלִבָּהּ: הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפְךָ.

לֹא נָפַל בֵּינֵיהֶם בָּרָק וָרַעַם,

הָיְתָה רֵאשִית

שֶל תְּנוּעַת אֲדָמָה חוֹתֶרֶת וּסְמוּיָה.

הִיא חָשָה בָּזֹאת הֵיטֵב.

הִיא חָשָה הַפְתָּעָה.

הִיא קָמָה וְיָצְאָה.

גרוויטציה (כוח המשיכה)

זה שיר שאנחנו בדיוק לומדים עליו בספרות

בהתחלה לא ממש אהבתי אותו בגלל שלא ממש הבנתי אותו

עכשיו אני מבינה את המשמעות שלו..

איזה כוח האישה הייתה צריכה בשביל לעזוב...

תדמיינו את זה.. שני אנשים שמאוד נמשכים אחד לשני,מאוהבים ורוצים להיות ביחד

נמצאים צמודים אחד לשני אבל בלי לגעת

הפרצוף של אחד צמוד לפרצוף של השני אבל בלי לגעת

כל מה שאתם רוצים זה לנשק אותו/ה

אתם בקושי מצליחים לעצור את עצמכם..

זה כל כך מזכיר לי את מה שהיה עם האקסית שהיא עשתה לי את הקטעים האלה שהיא פשוט נצמדה אליי וברגע שהתקרבתי היא התרחקה בשביל לגרום לי להתקרב אליה ולהתאמץ בשביל לנשק אותה

והמשיכה הזאת שהייתה בינינו.. זה היה מדהים.. בכל שניה שלא הייתי לידה רק רציתי אותה יותר..

ועכשיו אין לי בכלל..

לאט לאט אני מתגברת אבל זה קשה..

ואני גם מתחילה לחזור חזרה לארון..

אתמול שיניתי בפייסבוק ממתעניינת בנשים למתעניינת בגברים..

אני לא רוצה שידעו על הנטיות שלי.. חוץ מזה שאני ממש מבולבלת ואני לא חושבת שאני לסבית..

יש עוד כל כך הרבה הגדרות שאני חושבת עליהן..

בקיצור אני מבולבלת..

והשיר הזה ממש מעניין אותי..

הוא מאוד מדבר אליי

ממ

שיהיה לילה טוב.. 3>

נכתב על ידי , 29/12/2011 19:33
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

התגעגעתי וזה..! :)

וואוו איזה שבוע עבר עליי..

מלא זמן לא הייתי פה..:O

אז ככה..

יום ראשון הלכתי לאימון קראטה ראשון אחרי 5 שנים שלא הייתי ^^ היה ממש כיף וגם קיבלתי חליפת קראטה חדשה..:)

יום שני היה פגישה של איגי והאמת שהפעם לא היה משהו כי סתם דיברנו כל הזמן ואני לא השתתפתי יותר מידי בשיחה וגם אמרתי כמה דברים ממש מטומטמים.. אחרי זה ביום שלישי חזרתי מהבית ספר,התארגנתי ונסעתי עם כמה חברות למסיבה בבית של מישהו מהכיתה.. שם בפעם הראשונה עישנתי ליד אנשים מהכיתה חוץ משניים חחח ואחת כזה עושה לי "מה?! ליאור?! את מעשנת?! וואווו זה כאילו הגילוי של החיים שלי עכשיו!" חוץ מזה שזה היה קצת פאדיחה היה ממש כיף ^_^

וכמו שאמרתי בפוסט הקודם,שלחו לי מכתב הזמנה כזה לקורס מדריכי כדורסל..

נרשמתי,הלכתי למבחני קבלה,עברתי והתחלתי את הקורס! :)

יום רביעי היה יום מדהים.. 7:20 היה לי שיעור נהיגה,אחרי זה ב8:30 התחיל הקורס הכרתי כמה בנים חדשים..

עשינו 3 שעות אימון כדורסל ו3 שעות אנטומייה..אחרי זה הלכתי לקניון החדש בכרמיאל ישבתי עם כמה ערסים שאני לא מכירה,שתינו בירה ועישנו מלא חחחח עישנתי איזה קופסא שלמה ב5 שעות.. אחרי זה פגשתי 2 חברות ממש טובות שלי,הסתובבנו קצת.. ואז הלכתי לאימון קראטה שעתיים.. היה ממש ממש כיף וואי איך התגעגעתי לזה!

אחרי זה בסביבות 22:30 חזרתי הביתה עם השכנה שלי,התקלחתי והלכתי למסיבה של ידיד עם עוד מלא חברים..:)

אחרי זה,חמישי בבוקר התעוררתי ולא עשיתי כלום :D במשך יום שלם פשוט נחתי!

עד שהגיע הלילה,ההורים יצאו ואני לקחתי כוס יין,סיגריות והלכתי להסתובב לי,להירגע,לשחרר עצמות :) באמת שהיה ערב מדהים!

נכנסתי הביתה הלכתי לישון..:)

והיום בבוקר התעוררתי ב7,התארגנתי ונסעתי לכרמיאל לעוד כמה שעות כדורסל ופגשתי את המאמן שבגללו אני לא נמצאת בקבוצת כדורסל.. ביקש ממני לחזור הוא התחנן מה זה התחנן..זיבי אני חוזרת! אחרי זה חזרתי הביתה,נחתי קצת,הלכתי לסיבוב לשחרר תעצמות למה כל הגוף תפוס לי..וזהו :) היה שבוע ממש כיף :)

מחר אני נוסעת לסבתא שלי להיות איתה קצת עד הערב ואז בערב אני הולכת לארט דה קוקו ^_^ שיהיה לכולם שבוע קסום :)

נכתב על ידי , 23/12/2011 18:28

אור בקצה המנהרה? :)

וואוואואואואואואואואווווווווו :D

יום רביעי קיבלתי בדואר מכתב ששלחו לי מאוהלו (מתחרים של וינגייט) שרוצים שאני יבוא לקורס מדריכי כדורסל שלהם..

בחופש הגדול הייתי אמורה ללכת ללמוד בוינגייט אבל ביום שזה אמור היה להתחיל ביטלו את זה ><
בקיצור השגתי מימון לקורס ועכשיו רק צריך לראות שהם באמת פותחים את זה ושיש מספיק אנשים..

יש מישהו שממש מחכה שאני יעשה את הקורס הזה בשביל שאני יוכל לאמן במקומו בישוב שלי ^^

סוף סוף עבודה רצינית:)

היום בבוקר נסעתי לשיעור נהיגה והמורה אמר שהוא ממש מרוצה ממני :D

אחרי זה הלכתי לאבי טאטו החלפתי את העגיל בנזם לעגיל קטן בגלל שמה שהיה לי היה עגיל רפואי..

עכשיו יש לי נקודה קטנה עם אבן כסופה :P

כשיחלים החור אני ישים חישוק דק כסוף :)

ממ אז אחרי זה נסעתי לחוות סוסים שאני עובדת בה בימי שישי.. היום סבתא שלי באה לרכב פעם ראשונה על סוס

הבאנו לה מתנה ליומולדת רכיבה על סוס :P

נשארתי בחווה לעבוד עוד קצת ואז נסעתי הביתה.. עכשיו אני מחכה שחברה תבוא אליי ואנחנו נתחיל סוף סוף את הNBA PROJECT

שאנחנו אמורות להגיש ביום ראשון XD

היא תישאר לישון אצלי ואז נעבוד עד מחר בצהריים ואז אני נוסעת ליומולדת של הסבתא השנייה שלי XD

יאאא והיום אני עושה לארוחת ערב לכל המשפחה פסטה,רוטב שמנת פטריות ורוטב רוזה (שמנת עגבניות)

הולך להיות להיט D:

אז סוף סוף מצב רוח קצת יותר טוב.. שבת שלום לכולם :)

נכתב על ידי , 16/12/2011 15:21
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

היום.. :)

היום היה יום מצחיק במיוחד.. הגעתי לכיתה בבוקר,בוקר טוב לכולם ואז התחיל השיעור ספורט שבעקרון השתתפתי בו אבל לא רשמו לי שהשתתפתי

כי באתי עם ג'ינס ונעליים שטוחות ><

אחרי זה היה שיעור ספרות שהסתובבתי בערך חצי ממנו..

ואז היה שיעור חינוך.. המורה עשתה לנו משחק שמתחלקים לזוגות שכל זוג הוא הכי לא קשור שיש.. כאילו אני צריכה להיות עם מישהו שאני אף פעם לא מדברת איתו בכיתה..

אז היא נתנה לי מישהו שכולם קוראים לו שחי..(שחר)

באמת שהוא חמוד ומצחיק חחח ערס בקטנה..

היינו צריכים לעשות בעזרת הגוף של שנינו את האותיות שהיא אמרה.. ואני חייבת להגיד ששנינו היינו מאוד מקוריים חחח והיינו דיי מרכז הצומת לב של כולם.. כאילו כולם הסתכלו עלינו ראשונים לראות מה נעשה...וכל האותיות שלנו נראו אותו דבר בעקרון חחח אבל בסוף המשחק כל הזמן צעקנו שניצחנו ושאנחנו הזוג הכי טוב והכל (למרות שזאת לא הייתה תחרות XD ) ודיי התחברתי לכל הכיתה היום..

אחרי זה היה ספרות שעשינו שם צחוקים ושיגענו את המורה..

ואז היה שעתיים מתמטיקה.. בשיעור הראשון היה בסדר,ניסיתי להתרכז.. בשיעור השני ילדה אחת אמרה למישהו "י'הומו" ואז המורה העיפה אותה מהכיתה ואמרה לה "תחשבי על המילים שאת מוציאה מהפה שלך בשיעור שלי"

באמת שכולי התמלאתי עצבים.. פשוט קמתי ויצאתי מהכיתה בלי לשאול...

הלכתי לחפש משהו לעשות בשביל להוציא עצבים אבל כולם היו בשיעור..

מצאתי את החצי השני של הכיתה שלנו (אנחנו מחולקים ל2 קבוצות כי אי אפשר להשתלט על הכיתה שלנו כשכולם ביחד >< )

ואז כזה הכנסתי את הראש דרך החלון אמרתי שלום לחברות ואז ידיד שלי בא וסגר לי את הוילון בפנים..

הזזתי את הוילון וכולם צחקו חח ואז המשכתי לדבר איתה והוא סגר עליי את החלון

אז פתחתי את הצד השני של החלון וכולם צחקו עוד יותר ושאלתי את המורה אם אני יכולה להיכנס לשיעור והיא לא הסכימה -_-

אז עזבתי אותם קצת.. ראיתי את השרת ושאלתי אותו אם יש לו עבודה בשבילי בתשלום אז הוא אמר שכן ונתן לי תאימייל והכל שאני ישלח לשם פרטים והוא יגיד לי מתי לבוא לעבוד.. כל זה היה בצעקות כי הוא היה בבניין בקומה 3 ואני הייתי מחוץ לבניין וראיתי אותו דרך החלון...

חיכיתי שם עוד כמה דקות ואז הכנסתי את הראש דרך הדלת ואמרתי למורה שתשחרר אותם כבר כי משעמם לי והיא לא הסכימה ><

ואז זה שסגר לי את החלון בפנים טרק לי גם את הדלת בפנים

-_-

אחרי כמה זמן היא שיחררה את כולם והלכתי חזרה לקבוצה שלי עם אחת החברות שלי.. ראיתי שם את המורה והתעלמתי לגמרי ממנה.. אפילו לא הסתכלתי לכיוון שלה.. ובדרך כלל אני מחייכת אליה ומדברת איתה כאילו היא דודה שלי או משהו..

עכשיו אני הולכת להתעלם ממנה עד שהיא תשאל למה אני כבר לא סובלת אותה.. ואז אני יגיד לה למה אני ככה.. וזה דיי יהיה יציאה מהארון.. גם ככה כמעט כל המורים בבית ספר יודעים עליי כבר.. מה זה משנה אם עוד מורה אחת תדע..

בקיצור עבר עליי יום מאוד מעניין..

לילה טוב לכולם 3>

קול

נכתב על ידי , 14/12/2011 21:37
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

הלילות של החורף הזה מזכירים לי ימים קסומים..

אז אחרי שלא כתבתי פה כמעט שבוע הנני כאן :)

איזה שבוע עבר עליי...

יום ביום ראשון הלכתי לסרט דמדומים 4 ואז לBBB אחרי שהבטחתי לו מלפני כמה חודשים..

בBBB פגשתי מלא חברים חחח וגם את אחד הידידים הכי טובים שלי!

ביום שני פתאום החלטתי שבא לי לעשות נזם חצי שעה לפני פעולה של איגי ואז עשיתי נזם :P

(עכשיו אני מאוד סובלת בגללו חחח)

ואז הייתה הפעולה של איגי ודיברנו על סטריאוטיפים וסטיגמות כלפי הקהילה הגאה..

איכשהו זה הגיע לשיחה על נטיות מיניות שזה נושא מאוד רגיש אצלי אז הסתגרתי לי בשירותים 40 דקות

עד שמישהי באה והוציאה אותי משם.. הייתה פעולה כיפית ושמחתי שכולם שם דואגים לי ושואלים מה קורה איתי :)

באותו יום גם הלכתי לבקר את המורה שהייתה לי לקראטה עד כיתה ו' והחלטתי שאני חוזרת לזה..זה נתן לי ביטחון עצמי :)

מה שמזכיר לי שהיום דיברתי עם חברה על זה שאני רוצה לחזור לקראטה כי זה נותן לי ביטחון עצמי וכי זה כיף לי אז היא כזה אמרה לי

"ביטחון עצמי? ליאור,לא חסר לך ביטחון עצמי..את יכולה לחלק ביטחון עצמי ועדיין יהיה לך מספיק!!"

זה מאוד החמיא לי XD

בכל מקרה.. ביום שלישי הלכתי לבית ספר עם נזם חדש.. (באיחור גדול) וראיתי את הבנים בכיתה שלי מחביאים פלאפון בתקרה של הכיתה

ואז התחיל השיעור והבנתי מה הם התכוונו לעשות..

הם התקשרו לפלאפון כל השיעור בשביל לשגע את המורה והיא לא ידעה מאיפה זה הגיע חחחחח

איזה מקוריים..

אחרי זה בסוף היום היה לי שיעור פרטי במתמטיקה והמורה כמעט העיפה אותי מהשיעור.. באמת ששיגעתי אותה