לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   




הוסף מסר

2/2012

I Am Titanium


באמת שאני עומדת להשתגע.. כל המחשבות שלי מעורבבות..

אבל סוף סוף מצאתי את המקור להרבה מהבעיות שלי.. וזה הפחד הגדול שלי ממחויבות..ולא רק במערכות יחסים,אני גם מפחדת להתחייב להגדרה אחת ולכן קשה לי למצוא הגדרה (למרות שדיי מצאתי הגדרה,אני פשוט לא ממש מרוצה ממנה-_- )

 

 

ונחזור קצת אחורה.. הסופ"ש האחרון (:

יום חמישי בערב הייתי אצל ידיד שלי עם עוד כמה חברים והיה מדהים :>

ראינו את המשחק של מכבי נגד ז'אלגיריס שאגב היה משחק זוועתי.

החברים המפגרים שלי הזמינו 2 פיצות כשאנחנו 5 אנשים ובקושי פיצה אחת סיימנו. וזה עלה 150 ש"ח. והפיצה הייתה מגעילה. ולא כשרה.

אהה,וגם לחברים שלי לא היה כסף כי כל אחד חשב שמישהו אחר ישלם עליו...(כן,גם אני קיוויתי שישלמו עליי כמו תמיד XD )

בסוף יצא שהלכתי הביתה להביא כסף בשביל שיהיה איך לשלם לשליח המסכן..והם חייבים לי כל אחד 30 ש"ח..><

 

שישי בבוקר קמתי ב6 אחרי שלא ישנתי כל הלילה כי הייתי אצל ידיד שלי והלכתי לשיעור נהיגה,אחרי זה נסעתי לעכו לתחנת רכבת,נסעתי לת"א,משם לפ"ת תקווה,פגשתי כמה חברים ואת האקסית שלי,הסתובבנו קצת עד אחה"צ ואז נשארתי עם האקסית שלי והלכנו אליה הביתה..:)

בערב נסענו למסיבת יומולדת של ידיד שלנו (שבעצם בשביל המסיבה הזאת באתי למרכז XD) והיה ממש כיף :)

הכרתי כמה חברים חדשים וחמודים,עישנתי מלא סיגריות (לקחתי ממלא אנשים חחחח כי שלי נגמרו) וגם נרגילה..(:

אחרי זה הלכנו לבית קפה ביהוד,צחקנו,נהנינו,הצטלמנו מלא + צילמנו את האוכל XD והיה ממש כיף (:

היום בבוקר קמתי (שבת),התארגנתי בלי להעיר את האקסית שלי וב9 בבוקר באו לאסוף אותי לת"א ושם עשיתי בייביסיטר ל2 הבנות הכי חמודות בעולם :P

ועל הדרך גם קיבלתי טרמפ לקריות ומשם באו לאסוף אותי הביתה :)

הגעתי הביתה שפוכה מעייפות אחרי שב72 שעות האחרונות ישנתי אולי 5 שעות.. ושוב לצעקות של "אבא" שלי...

רק הגעתי והוא צעק עלי.. ולא עשיתי כלום אני לא מבינה אותו.. וניסיתי לדבר איתו ברוגע ולא לריב איתו.. הוא בכוח מנסה לריב איתי כל פעם...><

אני ממש מחכה כבר לצבא.. שאני לא אצטרך לראות אותו כל יום -_- באמת שהוא איש רע.

קיצור.. אחרי שחרשתי את הארץ ביומיים האחרונים.. הגיע הזמן לנוח קצת.. (עד מחר -_- )

שיהיה שבוע נעים בע"ה.. 

 

נכתב על ידי , 25/2/2012 21:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל זה מלמעלה :)


אז ככה.. ב7.2 קיבלתי מחזור,זה כבר שיפר לי את המצב רוח.. למרות שעדיין היו לי המון בעיות..

ב9.2 התחיל סמינר גשר,זה מפגש של דתיות וחילוניות בכיתה יא' לכמה ימים שמנסים להבין את העולם אחד של השני.

בהתחלה לא רציתי ללכת לזה,באתי לשם אטומה ורק בגלל שאמרו לי שמי שלא בא לסמינר גשר לא יוצא לפולין.

הרגשתי שאני יודעת הכל ולא משנה מה יגידו לי אני לא ישנה את דעתי.

תמיד ידעתי שה' קיים אבל לא הסכמתי עם כל ההגבלות שלו,בעיקר החלק של ההומוסקסואליות.

בהתחלה באתי לשם בגישה של לשכנע שאני צודקת.. אבל לאט לאט הבנתי את הדרכים שלו,את ההגבלות ולמה יש הגבלות,למה כל כך מחמירים.

הבנתי שהמוח האנושי לא מצליח להאמין במשהו שהוא לא רואה כי בני אדם חושבים שמה שהם לא רואים לא קיים.הם לא מצליחים להבין שיש משהו שיותר גדול מהם,משהו שהמוח האנושי לא יכול להכיל. כמו שנאמר בשיר "יש דברים נסתרים,לא נבין לא נדע. נעשה גם דברים שנראים בלי סיבה. לא צריך כל דבר לחקור ולשאול. לפעמים גם מותר לא לדעת הכל." .

בקיצור,החלטתי להתקרב לדת. 

זה הביא אותי למצב של התלבטות,האם לתת לגיטימציה לזהות המגדרית שלי? הרי גם ככה לא התכוונתי לעשות ניתוח לשינוי מין. למה לתת לגיטימציה לרגשות שלא הולכים להתממש וסתם מסבכים אותי עוד יותר בחיים?

 

הייתה שם בחורה אחת,אביה. מהרגע הראשון שראיתי אותה נדלקתי עליה. לאט לאט הרגשות רק הלכו והתחזקו.

 

היא מדהימה
יש לה עיניים כחולות מדהימות
והתלתלים הבהירים שלה
שמסתירים את העין הימנית
והפה שלה
שגורם לי להסתכל עליה מדברת ולא להקשיב למה שהיא אומרת
והקול שלה
שכל מה שאני רוצה זה לשמוע אותה מדברת כל שניה
ורק מחכה שהיא תוציא מילה מהפה.
היא מוציאה רק דברי חכמה. היא הבחורה הכי מדהימה שפגשתי.
אני דיברתי איתה וסיפרתי לה שאני רוצה להתקרב לדת. אמרתי לה שיש "משהו" שמונע ממני. משהו שאני לא יכולה לשנות אותו והוא בניגוד לדת.
אין לי מושג איך אבל היא ישר דיברה על הומוסקסואליות. היא ישר הבינה על מה אני מדברת.
היא לא נרתעה,היא לא הופתעה,היא לא התחילה לשאול שאלות. היא ישר אמרה שזה לא דבר שצריך לשנות ושאפשר להיות דתיה גם אם אני לסבית.
אני לא צריכה לתת לדבר אחד למנוע ממני לחזור בתשובה. כמובן שיש עוד בעיה,ההורים שלי והבית שאני חיה בו.. אבל זה כבר בעיה אחרת לגמרי.
בכל מקרה.. באמת שאני מעריצה את הבחורה הזאת ואני מקנאה במי שיהיה הבעל שלה.
אני כל כך מתגעגעת אליה..
בכל מקרה... הלכתי עם חברה מהבצפר שלי ועוד שתי בנות דתיות להסתובב. התחלנו לדבר על זה שלחילוניים אין גבולות. באמת אין לנו גבולות.
הגיע מצב שהדתיות שאלו אותנו מה דעתנו על הומואים ולסביות. בלי לחשוב בכלל שתינו ישר אמרנו שאנחנו תומכות בזה מאוד.
דיברנו על זה המון,הסברנו להן והן פשוט לא הצליחו להבין.
כל הזמן נתתי דוגמאות על עצמי אבל לא סיפרתי להן שאני כזאת. רציתי שהן ישאלו שאלות בחופשיות.
לקראת סוף השיחה אחת מהן שאלה אותי אם אני לסבית.. היא לא בדיוק שאלה.. היא יותר אמרה שיש לה שאלה אישית לשאול אותי ואז החליטה לא לשאול. ישר הבנתי מה היא רצתה לשאול.. שאלתי אותה אם היא רצתה לשאול אם אני לסבית והיא אמרה שכן אז אמרתי לה שאני לסבית..
היה לה מבט מזועזע,בחיים שלי זה לא קרה לי חחחחח וואו.. היא לא חשדה בי בכלל... אחרי זה,ביום שבת בערב כשכולנו נפרדנו והתחבקנו והצטלמנו היא ממש נרתעה ממני.. באתי להצטלם לידה והיא ממש התרחקה עם מבט מפוחד אז ישר אמרתי לה שאני לא יעשה לה כלום.. אחרי זה באתי לחבק אותה לפני שניפרד והיא ממש פחדה..אמרתי לה ישר שאני לא הולכת להרוג אותה ולא הולכת לאנוס אותה או משהו כזה..בסוף התחבקנו והצטלמנו ואני מקווה שהיא תמשיך לחשוב על כל הקטע הזה של הומוסקסואליות.. כי היא כל הזמן המשיכה להגיד לי שהיא לא מצליחה להבין את זה.
חוץ מאביה היו שם עוד בנות מדהימות,חכמות,כולן נחמדות.מה שהדהים אותי זה שהן בכלל לא ידעו מה זה משיכה מינית. הן אף פעם לא חוו את זה ולכן הן לא הצליחו להבין מה זה אומר "נטייה מינית" וםמה הן היו בטוחות שזה משהו שאפשר לשנות.
הן כמעט לא פוגשות בנים בגיל שלהן,בטח לא חילוניים.הן בבית ספר רק של בנות ובתנועות נוער של דתיים. לא נותנים שם לגיטימציה לשום דבר שקשור לנושא הזה..טוב.. אני מקווה שהכל יסתדר לה בראש..ושהיא תבין..
שיהיה לילה טוב ושבוע טוב לכולם 3>

 

נכתב על ידי , 12/2/2012 19:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...............................


ימים של כאב וכמעט 0 דמעות.

חשבתי לנסות לסיים עם הכל,לעבור הלאה אבל..אני לא יודעת מה זה יעשה להם..חשבתי,אולי אם אני יעשה את זה הכל יסתדר..

אולי זה פתרון בכל זאת..פעם קודמת ניראה לי שלא באמת ניסיתי,זה היה רק כדי למשוך תשומת לב..

נמאס לי מהבלבול,נמאס לי מהפחד,נמאס לי מההסתרה,נמאס לי מהכאב,נמאס לי מהרחמים,נמאס לי מההערות,נמאס לי מהחושך.

נמאס לי מהכל.

אני יודעת שיש אנשים שהחושך שלי זה האור שלהם..אבל זה עדיין החושך שלי ואני רוצה להיפתר ממנו.

קשה לי.

עברתי יותר מידי בשנים האחרונות.

אני יודעת שהרוב זה בגללי ולרוב אני גרמתי אבל הכל רק מסתבך ויוצא משליטה.

אני מתחילה לשנוא את עצמי..לא בדיוק מתחילה,אני שונאת את עצמי כבר הרבה זמן,מכל הבחינות..

אני רוצה להשתחרר מזה ולהיות באמת חופשיה.. אני לא מבינה למה זה לא טבעי,הרי גם בעלי חיים עושים את זה!

ואם ה' הוא כל יכול,למה הוא עושה את האפשרות הזאת?! בשביל שיהיה לו עוד כמה סיבות להרוג אנשים?! 

אני כן מאמינה בה', אני פשוט שונאת אותו.

הוא דמות נוראית,כועסת,חסרת רחמים,נוטרת טינה ורעה.

תמיד הוא מחפש איך להעניש. בדיוק כמו אבא שלי.

גם את אבא שלי אני שונאת..מזל שהוא נסע לכמה ימים.

 

נכתב על ידי , 7/2/2012 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר לא מפחדת ליפול..


דיכאון, דיכאון, רחמים עצמיים 
בזבוז של זמן על מחשבות ריקות.

 

עוד מעט העולם יעצר לשעה 
לקחת אוויר ולצחוק על כל מה שהיה.

כבר לא מפחדת ליפול 
אם יש לי סיכוי לא אכפת לי 
לאבד הכל. 
 

 

אסור לסמוך על אף אחד 
חברים, חברים ובכל זאת לבד .

(קרן פלס - לרוץ לרוץ)

 

 

כזאת אני עוצרת רגע נשברת ושנייה אחר כך 
משחררת כבר לא הייתה לי הגנה והנה מסתמן בי כוח 
לכעוס עלי הרבה אבל בסוף לסלוח. 

 

לא בסכינים ולא באגרוף המסתובב, 
שלפו עלי מילים, לימדו אותי מה זה באמת כאב, 
עכשיו שקט, עכשיו התאחה הלב וטוב לי. 

 

אני אהיה לי אש מאנשים קרים, אש מאנשים קרים 
שמקפיאים עמוק וכמה הם שקופים 
אשמור עלי ממבטים טורפים 
מכל פינה חדה מכל חיוך סתמי 
אני אהיה לי בית לעצמי. 

 

מלחש הקנאה מיום כבד, רודף שינה 
ממלחמות קהות שמקפיאות לי את הלב 
שהתקשה מרוב שהוא אוהב. 

(קרן פלס - מבול)

 

כי ראיתי את דרכי נעלמת 
ביער סבוך, בין קירות חורשים 
ובתוך האדמה המדממת 
רגלי ננעצו, היכו שורשים.

 

הכרתי טיפותיו של הגשם 
נקוות בתוכי, יורדות מתחתי 
והרוח קרה ונואשת 
הקפיאה אותי, הכבידה עלי.

 

ולרגע יכולתי לנגוע 
בקצה הכאב האפור 
ורציתי לעלות גבוה 
לראות את האור 
לראות את האור 

 

אומרים השמיים כחולים מעלינו 
מלאים באורות 
אולי יום אחד אוכל גם אני לראות 
לראות...

 

ונפלתי לארץ, בשקט 
עצמתי עיני, אטמתי ליבי 
והרגשתי איך אני מתפרקת 
מכל כאבי, מכל בדידותי 

 

ולרגע יכולתי לברוח 
כנוצה על כנפה של ציפור 
והצלחתי לעלות גבוה 
לראות את האור 
לראות את האור

 

(אפרת גוש - לראות את האור)

 

 

חלונות פתוחים להתאוורר 
שוב אינך צריך להסתתר - מנוחה 
משתיקתך המתוחה 

 

וידעתי אתה רגע נוסע, ושוב תחזור אלי 
להתעטף בי מהקור, בבדידותך המשוגעת 
יחד לא נוכל לגעת 

 

עכשיו אתה איתי לרגע אמיתי 
לשקט שיצלול, אתה יכול לנוח מהכל 
לילה ינשב חושך מקרב 
גם הכאב שוקע בסליחה 
אם זאת האהבה שלך - 
מחייכת והופכת והלב נשבר אבל איתך 
אם זאת האהבה שלך...

 

וידעתי אתה רגע שוכח, ושוב תחזור אלי 
פתאום כאב מתגעגע, כשאני בך נשרפת 
גם האש היא מלטפת 

 

(מירי מסיקה - אם זאת האהבה שלך)

 

הצבע חזר אל הלחיים אדום אני שבורה לנשום 
הריק הזה מסתבר יכול לתפוס הרבה מקום 
אצלי דמעות מצטברות למן קצה של חיוך 
אומרים שדווקא יפה לי ככה נמוך.

 

(מירי מסיקה - מה עשית)

 

 

היום כבר לא פוחדת שיעזבו בלי אזהרה 

 

מאוד אוהבת, לא זאת השאלה 
אתה מבין נכון, אני לא יכולה 
שוב לתת ללב שלי לחטוף ממך כזאת סטירה 
אז עכשיו אתה חוזר בחזרה 

 

(מירי מסיקה - עכשיו אתה חוזר בחזרה)

 

את רצה הביתה 
מטירוף מתמשך, 
לאבד את עצמך לרגליו 
את רצה הביתה, 
להשיב את עצמך לעצמך מנשימותיו 
את רצה הביתה, 
אל החום המוכר מעוד יום מנוכר 
הביתה הביתה, 
אל השקט שלך ששומר אותך... 

 

השלכת את הכל, לא יכולת עוד ליפול 
כי היית כבר למטה, כבר למטה... 

 

(קרן פלס - רצה הביתה)

 

 

חלקים משירים שמתאימים לי כרגע..

שבוע טוב.

 



נכתב על ידי , 6/2/2012 14:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)