לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2012

Untouched


I feel so untouched and I want you so much 
That I just can't resist you 
It's not enough to say that I miss you. 
I feel so untouched right now, need you so much somehow 
I can't forget you 
Goin' crazy from the moment I met you. 

 

 

:/

 

 

 

(The Veronicas - Untouched )

 

נכתב על ידי , 27/3/2012 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



this time,i'll be bulletproof?


I'm not to not to love until it's cheap. 

 

(La Roux)

 

איזה כיף..יש לה חברה חדשה!

חברים שלי שואלים אם אני מקנאה..ברור שכןן.. כאילו.. סתם אני מקללת את כל החברות החדשות שלה?!

ולמה היא בכלל מחליפה חברות כל הזמן?!

כמעט איבדתי את הספירה כבר..

ולמה המשפחה המטומטמת הזאת רואה שרע לי ומחליטה לעשות לי יותר רע?!

כאילו אתם רואים שכולי מבואסת מהתחת לא תבואו תשאלו מה קורה איתי.. תבואו תצעקו עליי תרביצו לי ותציקו לי בלי סיבה נכון?! ככה זה עובד..

ולמה אף אחד לא מבין אותי?! מה אני מדברת לא ברור? מה אני עולה חדשה שלא יודעת עברית?

וגם נמאס לי שחצי מהחברים שלי חושבים שאני מפגרת בגלל שאני מאמינה בה'.. זה שאתם לא מאמינים זה בעיה שלכם,אני מכבדת את זה.. למה שלא תכבדו אותי גם אתם?!

ולמה אני לא יכולה לדלג על זה שיש לה חברה?! לפני יומיים היא אמרה לי אז חשבתי בטח זה יהיה באסה של יום אחד ואחרי זה אני פשוט ישכח מזה..

אבל לאאא..אני חייבת להיתקע על זה.. והכי גרוע,פתאוםםםם צריך לחזור לבית ספרר.. יאללה כבר כוס עומו זה מה זה לא מתאים.. קיצור הלכתי היום לבית ספר הייתי בשיעור ספורט בבוקר ואז הלכתי הביתה.. אחרי שהייתי צריכה להסתובב בכל הבית ספר למצוא את אמא שלי שתביא לי מפתח לבית,לבקש אישור מהמחנכת בשביל שהשומר יתן לי לצאת ובסוף גם לא מצאתי אותה אז סוגשל ברחתי מהבית ספר בלי אישור ואז אמרתי למורה שהלכתי הביתה.. וגם הייתי צריכה להלוות ממורה אחד כסף שיהיה לי לאוטובוס ובסוף גם לא נסעתי באוטובוס כי בדיוק מישהי שגרה קרוב אליי עברה עם האוטו אז תפסתי טרמפ ואז תפסתי עוד טרמפ כי זה לא ממש מרחק הליכה איפה שהיא גרה..

והיום בערב יש לי אימון ואני לא יודעת איך אני ילך אליו..

ומחר פעילות של איגי... אני כבר יודעת בדיוק מה אני הולכת להגיד בדבר הלא טוב (כל תחילת מפגש יושבים במעגל ואומרים דבר טוב ודבר לא טוב מהשבוע)

"אההה..ג'ני.. אישתך תפסה לי את האקסית."

וגם אח של האקסית שלי נפטר.. רק לראות אותה ככה גורם לי לבכות.. :/

 

שיהיה שבוע טוב..><

נכתב על ידי , 11/3/2012 13:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר לא כל כך אופטימית..


הגעתי למצב שאני צריכה שישכנעו אותי שבאמת יהיה טוב.. אני לא באמת חושבת שיהיה טוב..

אני חושבת שהחיים שלי ישארו דפוקים עד שאני יתאבד..

התקווה היא משהו שנאחזים בו כשהמציאות לא מותירה שום אפשרות אחרת.

 

למה כל כך רגע לי?

הרי החיים שלי דיי טובים יחסית לאנשים אחרים.

אני עושה קורס מדריכי כדורסל ויש לי עבודה מובטחת ב2 מקומות,אני רק צריכה לבחור שנה הבאה..

אני בקראטה חגורה חומה ונהנית מכל שניה.

שיחקתי בליגה לאומית באחת הקבוצות הכי מובילות בכדורסל.

יש לי כמה עזרה שאני צריכה בשביל להצליח בלימודים ועכשיו זה רק תלוי בי.

יש לי חברים מדהימים שדואגים לי ודואגים להעלות לי את המצב רוח כשאני צריכה.

אני כישרונית,חכמה,עצמאית ושורדת.

עובדת בשביל לשלם על היציאות שלי עם החברים,על הרישיון,על הנסיעה לפולין,על החשבון טלאפון והרבה פעמים על האוכל שלי.

בסופי שבוע אני בדרך כלל ישנה אצל חברים בשביל שאני לא אצטרך לסבול את המשפחה שלי גם בסופי שבוע.

אז יש לי בעיות עם ההורים,עם המוטיבציה ללמוד ועם הנטיות המיניות / הזהות המגדרית.. ועוד כמה בעיות קטנות..

למה התחלתי להשבר כל כך בקלות?

בטח זה בגלל שכבר הייתי שבורה לפני זה ועכשיו פשוט נשארתי על הריצפה מפורקת לחתיכות..

אני קורסת,מתמוטטת,נופלת.....

הלוואי והכאב הזה כבר יפסק..ויש לי פתרון שיפתור את הכל..והדבר היחיד שמחזיק אותי לא להשתמש בו זה שאני לא אגואיסטית,וזה המעשה הכי אגואיסטי שאפשר לעשות. לכן אני דוחה את זה..הנה סיבה לאופטימיות,הסוף קרוב.....

נכתב על ידי , 9/3/2012 23:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



again - i am titanium


i'm bulletproof,nothing to lose

fire away,fire away

recochet,you take you'r aim

fire away,fire away

you shoot me down but i won't fall

i am titanium

 

David Guetta Ft. Sia - Titanium

 

 

 

הגעתי למסקנה שעברתי דברים הרבה יותר קשים ממה שיש לי עכשיו.. אם עברתי דברים כאלה,אני אוכל לעבור גם את זה.

אחרי כמה ימים של חוסר אופטימיות ורצון עז לעבור לעולם הבא.. האופטימיות חזרה.. :)

 

שבוע טוב :)

נכתב על ידי , 4/3/2012 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)